Malou's "rigtige" far ringede :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2009

Pige2009

Malou's mor skriver:

hej

ej hvor træls, du ikke er sammen med med Lauras far

ja men altså self skal hun havde lov til at få set sin far, men da han allerede for den første aftale, bryder den, er jeg bare bange for han skuffer hele vejen igennem. men nu må vi se, hvad han gør. 

okey, det sagde min kæreste faktisk også, at jeg skulle optage vores samtaler, da han jo siger det ene, og gør noget andet :/ Ja det har du ret i, når hun bliver større, kan jeg seæf sige jeg har gjort havd jeg kunne..

Jamne havde også håbet han måske ville bare ændre lidt holdning når han ser hende, men han kom jo ikke idag, så han har stadig ikke set hende..

Ja det er rigtig skønt, altså og han siger også hun er hans prinsesse/datter, og hans familie ser også Malou som deres barnebarn , så det kunne ikke blive bedre og er med til alle tjek med hende, så han der bare 120%..

MAnge tak.. og god jul og nytår til dig

knus cille

Dokumentation, dokumentation, dokumentation Ja, det gør ondt ikke at være sammen med Lauras far, men sådan ønsker han det, og det er også meget kompliceret. Så jeg bider smerten i mig, når han er her for at se sin datter - for hendes skyld.

Det lyder rigtig fornuftigt med den plan du og din kæreste Mathias har lagt. Han lyder som en rigtig guttermand, og uanset hvor stort et fjols faderen er, har du heldigvis Mathias, som du kan støtte dig op af osv. Måske vil faderen også bare prøve dig af, for at se hvad du ville sige til, at han vil se sin datter, så han reelt ikke har interesse i, at se hende...

Glæder mig til at høre en update, når du har snakket med SFV.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Linda2009 skriver:

Dokumentation, dokumentation, dokumentation Ja, det gør ondt ikke at være sammen med Lauras far, men sådan ønsker han det, og det er også meget kompliceret. Så jeg bider smerten i mig, når han er her for at se sin datter - for hendes skyld.

Det lyder rigtig fornuftigt med den plan du og din kæreste Mathias har lagt. Han lyder som en rigtig guttermand, og uanset hvor stort et fjols faderen er, har du heldigvis Mathias, som du kan støtte dig op af osv. Måske vil faderen også bare prøve dig af, for at se hvad du ville sige til, at han vil se sin datter, så han reelt ikke har interesse i, at se hende...

Glæder mig til at høre en update, når du har snakket med SFV.

Lige præcis ja det kan jeg godt forstå, men kommer han bare og besøger hende engang imellem eller hvordan?

ja lige præcis, han er bare den bedste, ved heller ikke hvad jeg ville havde gjort uden ham, i denne her situation. Ja det kan godt være, for siden vi snakkede sammen i telefonen sammen i dag, har han ikke skrevte eller noget med en anden dag, og í telefonen, virkede han slet ikek rigtig interesseret. så det kunne sagtens være, skulle ikke undre mig

Ja glæder mig til at se hvad de siger, så må jeg lige skrive imorgen, når jeg har snakket med dem

Anmeld

22. december 2009

Pige2009

Malou's mor skriver:

Lige præcis ja det kan jeg godt forstå, men kommer han bare og besøger hende engang imellem eller hvordan?

ja lige præcis, han er bare den bedste, ved heller ikke hvad jeg ville havde gjort uden ham, i denne her situation. Ja det kan godt være, for siden vi snakkede sammen i telefonen sammen i dag, har han ikke skrevte eller noget med en anden dag, og í telefonen, virkede han slet ikek rigtig interesseret. så det kunne sagtens være, skulle ikke undre mig

Ja glæder mig til at se hvad de siger, så må jeg lige skrive imorgen, når jeg har snakket med dem

Lauras far er på besøg hos os 3-4 gange om ugen, og han var med til fødslen også. Han vil heldigvis gerne være en del af hendes liv, og har også passet hende tidligere på måneden, så de er ved at knytte et tæt bånd allerede nu, selvom hun kun er 8 uger. Det er bare super for Laura, at han deltager, skifter ble osv. Når hun bliver lidt ældre og mindre afhængig af mig og "madkasserne" er det også meningen, at hun skal besøge ham og være hos ham, så meget hun har lyst, og det aftaler vi indbyrdes uden indblanding fra SFV.

Anmeld

22. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Linda2009 skriver:

Lauras far er på besøg hos os 3-4 gange om ugen, og han var med til fødslen også. Han vil heldigvis gerne være en del af hendes liv, og har også passet hende tidligere på måneden, så de er ved at knytte et tæt bånd allerede nu, selvom hun kun er 8 uger. Det er bare super for Laura, at han deltager, skifter ble osv. Når hun bliver lidt ældre og mindre afhængig af mig og "madkasserne" er det også meningen, at hun skal besøge ham og være hos ham, så meget hun har lyst, og det aftaler vi indbyrdes uden indblanding fra SFV.

okey, ja helt klart, det blir rigtig godt, når hun bliver større og hun har et forhold til sin far, og super at hører at han til trods vil være en del af hendes liv det var så amthias der var med til min fødsel, og Malous far var jo ikke engang interresseret i at komme ud på hospitalet. jamen det ville jo også være det bedste hvis man kan finde ud af det selv, men tror jeg bare ikke vi kan

Anmeld

22. december 2009

4xGreve

Malou's mor skriver:

Jamen det heeelt iorden... havde et meget slemmere for ca en time side

nej, han blir ved med at gøre det være for sig selv, altså tror bare ikke helt han kan se det, for han mener i telefonen igår, lige meget hvad vil han få lov til at se sin datter, lige meget hvor dårligt han tær sig, fordi han er den biologiske..

ja må sige, det tror jeg også, for han vil jo stadig i statsamtet, hvis det ikke fungere på hans premisser, og den går ikke, det jo ikke et stykke legetøj vi snakker om, det min PIGE.. og det er også bare så irriterende, at han  ikke kan se at en ftf skal havde mere ro og såen.. men det mener han ikke.. sagt med hans EGNE ord: Der er sgu da ikke noget anderledes ved en ftf end en der er født til tiden, bare at hun er lidt mindre...!! blev så sur da han sagde det :/

ej det jeg ked af at hører, det må også være forfærdeligt at man må indse at man bare ingen far har...

knus

Skriv alt ned, med datoer og også gerne klokkeslet og hvis du kan printe samtalerne eller optag samtaleren er det jo evt. en idé alt hvad du kan skriv det end... jo mere jo beder...

Anmeld

22. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

WiitrioeN skriver:

Skriv alt ned, med datoer og også gerne klokkeslet og hvis du kan printe samtalerne eller optag samtaleren er det jo evt. en idé alt hvad du kan skriv det end... jo mere jo beder...

ja har skrevet alt havd man kan skrive ned, og hvis der blir noget at printe ud, gør jeg også gerne det. så jeg har alt

Ja lige præcis..

God jul til dig og Daniella

Anmeld

22. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Malou's mor skriver:

Ja som overskriften siger, ringede Malou's "rigtige" far. og gjorde krav på at se Malou. Jeg vidste ærgelitalt ikke hvad jeg skulle sige. For det første har hendes far ikke vist interesse siden uge 4 ca. der smuttede han og sagde han ikke ville havde noget med mig eller hende at gøre. og har så ikke snakket med ham, lige indtil Malou blev født, der ringede jeg self og sagde han havde fået en lille pige, men han sagde bare tillykke og sagde at han stadig ikke havde interesse, jeg sagde at det regnede jeg heller ikke med, men han self skulle vide det..

Jeg har så imellem tiden fået en fantastisk kæreste, der har været der 120% lige siden han kom ind i mit liv, og vi betragter også Mathias (som han hedder) som Malous far. meen så ringede han så her for lidt siden, og sagde at han havde skiftet mening, at han ville se hende og hvis jeg ikke gav ham lov, ville han gøre krav på det!!!!

Jeg sagde at jeg ikke syntes det var en god ide, altså ved godt at han har krav på det, men han skifter mening som vinden blæser, og tror ikke jeg kan regne med ham, vi har jo ikke haft kontakt hele graviditeten, og sidste torsdags havde han inegn interesse. han blev rasende, da jeg prøvede at forklare ham det og sagde han ville gå rettens vej..

Jeg har tudbrølede lige siden, for kan bare ikke overskue mere, nu er vi lige ved bare at få lidt ro på, selvom vi stadig er til kontrol på hospitalet.

hvad skal jeg gøre ?? puha er bare så forvirret..

Hejsa, neji hvor er det synd for dig at du skal døjes med sådan én..
Men har kun én ting at sige. Fortæl ham at han kan henvende sig ved statsforvaltningen og så må han gå den vej!
Du kan være så heldig det var en tom trussel. Så nyd hvad du har nu, og vent og se hvad der sker...
Juleknuser herfra

Anmeld

23. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Astrids-mor skriver:

Hejsa, neji hvor er det synd for dig at du skal døjes med sådan én..
Men har kun én ting at sige. Fortæl ham at han kan henvende sig ved statsforvaltningen og så må han gå den vej!
Du kan være så heldig det var en tom trussel. Så nyd hvad du har nu, og vent og se hvad der sker...
Juleknuser herfra

Hej tak

ja man kunne jo være så heldig, men tror jeg desværre ikke. men nu må vi se, da han ikke har ringet efter han skulle havde været kommet  sidst..

Juleknuser herfra også

Anmeld

23. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Malou's mor skriver:

Hej tak

ja man kunne jo være så heldig, men tror jeg desværre ikke. men nu må vi se, da han ikke har ringet efter han skulle havde været kommet  sidst..

Juleknuser herfra også

Ja, undskyld jeg siger det så, men så tror jeg virkelig ikke du skal hænge dig så meget mere i det med han vil have samvær..
Vent du bare, og nyd julen med Malou og hendes far (din kæreste)

Og lad x'en sejle i sin sø, og sig til ham hvis han kontakter dig igen, at han kan kontakte statsforvaltningen hvis han vil se hende..

- herfra..

Anmeld

23. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Astrids-mor skriver:

Ja, undskyld jeg siger det så, men så tror jeg virkelig ikke du skal hænge dig så meget mere i det med han vil have samvær..
Vent du bare, og nyd julen med Malou og hendes far (din kæreste)

Og lad x'en sejle i sin sø, og sig til ham hvis han kontakter dig igen, at han kan kontakte statsforvaltningen hvis han vil se hende..

- herfra..

nej det ku godt være.. Ja vil jeg også, det blir super skønt at holde jul med dem jeg elsker mest

jaa, men man kan jo ikke rigtig lade være med at tænke på det, da det jo er en MEGET stor ting han ringer og siger... men vil prøve ikke at tænke så meget over det i den sødde juletid og så se om han kontakter mig eller hvad der sker..

og god jul .. hoho

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.