Malou's mor skriver:
hej 
ej hvor træls, du ikke er sammen med med Lauras far 
ja men altså self skal hun havde lov til at få set sin far, men da han allerede for den første aftale, bryder den, er jeg bare bange for han skuffer hele vejen igennem. men nu må vi se, hvad han gør.
okey, det sagde min kæreste faktisk også, at jeg skulle optage vores samtaler, da han jo siger det ene, og gør noget andet :/ Ja det har du ret i, når hun bliver større, kan jeg seæf sige jeg har gjort havd jeg kunne.. 
Jamne havde også håbet han måske ville bare ændre lidt holdning når han ser hende, men han kom jo ikke idag, så han har stadig ikke set hende..
Ja det er rigtig skønt, altså og han siger også hun er hans prinsesse/datter, og hans familie ser også Malou som deres barnebarn , så det kunne ikke blive bedre
og er med til alle tjek med hende, så han der bare 120%..
MAnge tak.. og god jul og nytår til dig 
knus cille
Dokumentation, dokumentation, dokumentation
Ja, det gør ondt ikke at være sammen med Lauras far, men sådan ønsker han det, og det er også meget kompliceret. Så jeg bider smerten i mig, når han er her for at se sin datter - for hendes skyld.
Det lyder rigtig fornuftigt med den plan du og din kæreste Mathias har lagt. Han lyder som en rigtig guttermand, og uanset hvor stort et fjols faderen er, har du heldigvis Mathias, som du kan støtte dig op af osv. Måske vil faderen også bare prøve dig af, for at se hvad du ville sige til, at han vil se sin datter, så han reelt ikke har interesse i, at se hende...
Glæder mig til at høre en update, når du har snakket med SFV.