Er man kedelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2009

Lise

ivfmarie skriver:

Jeg har lige været til den sjoveste juleforkost i laaang tid - ca halvdelen drak, resten drak ikke - men ALLE havde kanonsjovt.

Det er bare et spørgsmål om at ville have det sjovt.

Jo da, det kan løsne op for "hæmningerne" eller bare lidt for genertheden at drikke, men hvis det er nødvendigt, så er man måske havnet i et forkert selskab?

Jeg har intet imod at være til fest med nogen der ikke drikker. MEN, det pisser mig af, hvis de sidder og er røv-hellige og vender det hvide ud af øjnene over de mennesker der så er blevet fulde - det er de værste lyseslukkere jeg kender! Hvis de ikke bryder sig om fulde folk til en fest - så tag hjem, eller find et andet sted at sidde!

Marie - til både med og uden alkohol - men ALTID til sjov og ballade!

Det var det jeg gerne ville have skrevet....  Altså udover at jeg ikke har været til nogen julefrokost.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

ivfmarie

Lise skriver:

Det var det jeg gerne ville have skrevet....  Altså udover at jeg ikke har været til nogen julefrokost.

Hvor syndt for dig! Er det ikke en fest at læse til xamen?

Hvornår er det nu det skal være? Altså examen...

Anmeld

20. december 2009

Siber

ivfmarie skriver:

Jeg har lige været til den sjoveste juleforkost i laaang tid - ca halvdelen drak, resten drak ikke - men ALLE havde kanonsjovt.

Det er bare et spørgsmål om at ville have det sjovt.

Jo da, det kan løsne op for "hæmningerne" eller bare lidt for genertheden at drikke, men hvis det er nødvendigt, så er man måske havnet i et forkert selskab?

Jeg har intet imod at være til fest med nogen der ikke drikker. MEN, det pisser mig af, hvis de sidder og er røv-hellige og vender det hvide ud af øjnene over de mennesker der så er blevet fulde - det er de værste lyseslukkere jeg kender! Hvis de ikke bryder sig om fulde folk til en fest - så tag hjem, eller find et andet sted at sidde!

Marie - til både med og uden alkohol - men ALTID til sjov og ballade!

Er for doven til at svare selv, men er helt enig med Marie

Knus Siber, der selv er til skæg og ballade, med eller uden promille!

Anmeld

20. december 2009

Lise

ivfmarie skriver:

Hvor syndt for dig! Er det ikke en fest at læse til xamen?

Hvornår er det nu det skal være? Altså examen...

Var i Rom da der var julefrokost på job, men så var jeg jo også fri for at skulle sidde og rulle øjne af dem der havde kigget lovlig dybt i snapseflasken

Det er orn'li syg fest at læse til eksamen. Bliver helt vild når jeg læser ord som betalingsstandsning, konkurs, pant og omstødelse. I LOVE IT!!!!  Tomorrow at Nine o'clock it is..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.