Nej, det er man da ikke nødvendigvis...
Jeg har en god veninde jeg aldrig har set fuld - hun har til gengæld set mig fuld mange gange - og hun er bestemt ikke kedelig. Det gode ved hende er, at hun kan stadig godt lide en god fest, og hun synes at fulde folk og fest er sjovt, så bare fordi hun ikke vil være fuld (hun kan godt lide smagen af øl, men ikke virkningen) betyder det ikke at hun ikke vil være med, eller man ikke selv kan drikke noget...
Jeg kan jo godt lide en god kæp i øret, omend det sker sjældent efterhånden. Både min egen familie og min svigerfamilie har også et meget afslappet forhold til alkohol, med hvilket jeg mener at man generelt holder af et glas rødvin (eller seks) og et par flasker øl...
Hmm, jeg synes spørgsmålet er svært at svare på. Synes man er lidt kedelig hvis man generelt siger nej til fest, at andre drikker omkring en mv. Og så har jeg jo svært ved at forstå at man overhovedet ikke drikker noget, når jeg nu synes det er noget af det værste ved at være gravid og amme, at jeg ikke med god samvittighed kan drikke en øl eller to. Jeg kan nemlig meget godt lide øl
Og kan også godt drikke mere end to...
Anmeld