Har du et problem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2008

ivfmarie

Fjernstyrede viduer der automatisk åbnes og lukkes alt efter behov? Altså styret af en sensor der registrerer temp og luftfugtighed i rummet. Det findes jo sikkert allerede... men jeg kunne bare lige se det skønne i at komme hjem til et udluftet hus - uden at det har regnet ind af alle vinduer.

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

Loggidut

jo jo bacon....sådan har jeg jo erhvervet...men...jeg sidder lidt med en træls følelse af at åbne den ene bøtte og hælde over i en anden...

det var smart om den var skabt med skruelåg...og så forresten nogle ordentlig skeer i...de er da også røv irreterende

Anmeld

28. april 2008

Loggidut

bettemouse skriver:

Loggidut skriver:

bettemouse skriver:

eller en kogeplade der selv slukkede når der ikke har stået noget på den i 5min..
hehe:P

eller en tandbørste der fortælller en hvor længe og hvor man skal børste.. haha
eller et ur der selv stilte sig selv om til sommertid.. mv

ej tror jeg går helt i selvsving her:$

den er opfundet...og hedder induktionskomfur...

ja ja...og jeg er jo træt bette...bær over med mig ik...så er du sød 8D8D8D8D

er blevet fortalt til mig 3 gange nu søde.. hehe men ja viste ikke den var opfundet..
det er da også vildt som der bliver opfundet ting der går forbi ens næse.. hehe

Anmeld

28. april 2008

BellaT

Hejsa.

Jeg forstår ikke hvorfor der ikke laves bagudvendte autostole til børn op til 3 år. Når det nu er det som anbefales... Hvorfor laves de kun op til 13 kg? Møgirriterende. Har været nødt til at købe en større bagudvendt stol (dog stadig kun til 13 kg).
Måske der er en eller anden trafikagtig grund til at det ikke laves?

Knus fra Helle...

Anmeld

28. april 2008

BellaT

Hey Bacon.
Den der auto-defribili...et eller andet. Er den ikke opfundet? Har set den i ER (skadestuen). Hi Hi. Troede da at så fandtes den da.

Knus fra Helle...

Anmeld

29. april 2008

Rasmine

Miiikro skriver:

Hey Bacon.
Den der auto-defribili...et eller andet. Er den ikke opfundet? Har set den i ER (skadestuen). Hi Hi. Troede da at så fandtes den da.

Knus fra Helle...

Eh.. Pas, Helle.
Har DESVÆRRE aldrig set ER.
Men det kan godt ske den er opfundet.
Tror meningen med den er at ALLE skal kunne få den, især alle som er i risikogruppen.

Mette - som er vild med George Clooney allligevel

Anmeld

29. april 2008

Rasmine

Line, du vender lige tilbage når du har valgt emne, ik?
-er lidt nysgerrig.
:P

Anmeld

29. april 2008

linemus

Jo, det skal jeg nok :)

Og tak til alle for mange gode idéer. I skal endelig bare skrive, hvis I pludselig kommer på noget træls ;)

Knus Line

Anmeld

29. april 2008

Doktor Doolittle

Mebach skriver:

Miiikro skriver:

Hey Bacon.

Knus fra Helle...

Eh.. Pas, Helle.
Har DESVÆRRE aldrig set ER.
Men det kan godt ske den er opfundet.
Tror meningen med den er at ALLE skal kunne få den, især alle som er i risikogruppen.

Mette - som er vild med George Clooney allligevel

Folk der er i risikogruppen for pludseligt hjertestop har en slags auto-defibrillator, nemlig en pacemaker, indopereret :P:P

Hvad med at opfinde et engangs-vaskefad til hospitalsbrug, eet i nedbrydelige materialer, der kan kasseres efter brug? Fx. til patienter der er isolerede hvor det er nærmest umuligt at slæbe alle mulige fade frem og tilbage igennem slusesystemet. Og selvfølgelig eet der fylder nærmest ingenting når det er pakket sammen, det skal naturligvis kunne rumme vand uden at lække.

(H) fra Tina

Anmeld

30. april 2008

LouiseViola

Synes selv jeg har fundet på det mest geniale problem!! :D

Alså jeg HADER at stå i kø i Netto, så for at undgå det, kun man jo opfinde et system, og tilhørende dims/dimser, så så man ikke behøvede at stå i kø, tænker fx. på bibiotekernes udlåningssystem, hvor man selv køre bøgerne igennem og får en kvittering, altså en slags elektronisk kassedame, også skal der selvfølgelig være mange af dem, så man undgår kø.
Man kunne også have en dims ved hver vare, så man selv registrede sit køb, og så ville beløbet automatisk blive hævet på dankortet.

Håber det giver mening :)
- Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.