(juni) hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Er der ikke en vagtlæge? Når han i forvejen har haft svært ved at tage på kan jeg slet ikke forstå der ikke er nogen der reagerer

jo tror bare ikke at vagtlægen vil gøre noget heller de henviser jo sikkert bare til ens egen læge.

men til morgen har han da spist lidt mere ammede 06.15 og kl 07.30 var han rigtig sulten igen nu har han lige været i bad og kommet ud og sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

jo tror bare ikke at vagtlægen vil gøre noget heller de henviser jo sikkert bare til ens egen læge.

men til morgen har han da spist lidt mere ammede 06.15 og kl 07.30 var han rigtig sulten igen nu har han lige været i bad og kommet ud og sove

Men kan du fornemme om han har ondt eller er det maden der er forkert? Hvad er din EGEN mavefornemmelse? Deter jo meget nemt at sidde og sige prøv det og det men hvad tror du der er problemet?

Anmeld

23. december 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Men kan du fornemme om han har ondt eller er det maden der er forkert? Hvad er din EGEN mavefornemmelse? Deter jo meget nemt at sidde og sige prøv det og det men hvad tror du der er problemet?

Jamen han er jo frisk og utrolig aktiv men han spiser bare ingen ting det er ganske få mundfulde og det virker for os som om han har tabt sig.

men efter vores egen vægt skulle have have taget 400g på på 22 dag og det tror jeg bare ikke er rigtig

Anmeld

23. december 2009

mor_sabina

Jamen han er jo frisk og utrolig aktiv men han spiser bare ingen ting det er ganske få mundfulde og det virker for os som om han har tabt sig.

men efter vores egen vægt skulle have have taget 400g på på 22 dag og det tror jeg bare ikke er rigtig

Jeg synes selvfølgelig du skal være mere obs når det er noget i har været igennem før, men Phillip har lige haft en lille uges tid hvor han stort set ikke spiste, så kom der et par tænder og nu er appetitten på vej tilbage, men sog stadig ikke helt.

Men uha jeg vil nødig give råd, for kender jo slet ikke jeres situation og nicklas, det gør kun du.

Anmeld

23. december 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Jeg synes selvfølgelig du skal være mere obs når det er noget i har været igennem før, men Phillip har lige haft en lille uges tid hvor han stort set ikke spiste, så kom der et par tænder og nu er appetitten på vej tilbage, men sog stadig ikke helt.

Men uha jeg vil nødig give råd, for kender jo slet ikke jeres situation og nicklas, det gør kun du.

Jeg er osse utrolig obs på ham og er nok osse alt for pyler om ham lige fortiden, men han har bare ikke rigtig spist den sidste månede og jeg har det jo rigtig svært med han ikke tager på eller vokser

Anmeld

23. december 2009

mor_sabina

Jeg er osse utrolig obs på ham og er nok osse alt for pyler om ham lige fortiden, men han har bare ikke rigtig spist den sidste månede og jeg har det jo rigtig svært med han ikke tager på eller vokser

Kan jeg godt forstå, det må også være igtig hårdt når i har været så meget igennem. Men jeg håber inderligt at det "bare" er et appetitspring og tænder. Ihvertfald kan du trøste dig med at han er godt tilpas. Men ndtil du får fat på lægen kan du jo ikke gøre andet end du allerede gør, og tilbyde ham en masse forskelligt, måske han på den måde kan holde fokus lidt på maden?

Anmeld

23. december 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Kan jeg godt forstå, det må også være igtig hårdt når i har været så meget igennem. Men jeg håber inderligt at det "bare" er et appetitspring og tænder. Ihvertfald kan du trøste dig med at han er godt tilpas. Men ndtil du får fat på lægen kan du jo ikke gøre andet end du allerede gør, og tilbyde ham en masse forskelligt, måske han på den måde kan holde fokus lidt på maden?

manden er lige ved at snakke med en anden læge nu her for jeg har ikke sind til at vente til efter jul og nytår.

Anmeld

23. december 2009

SaNiNa

Hold da helt op vi fik faktisk en tid nu her om ½ time så må heller se at komme i tøjet

Anmeld

23. december 2009

Mca<3

Hold da helt op vi fik faktisk en tid nu her om ½ time så må heller se at komme i tøjet

Dejligt ,, Det med at han kan se ud som om han taber sig kan altså også være fordi han pludselig er blevet længere   Har i målt ham ?? Giv os lige en update når i er tilbage .

Anmeld

23. december 2009

SaNiNa

Mi søn er så raske som han overhovede kan være intet at komme efter. han fikmålt blodsukker, blodprocent kigget hals, ører, målt for væske på ørerne ja han fik hele turen blev vejet til 7100g så han har tabt 100g og måler stadig 68 cm Hvis han stadig ikke spiste mere efter jul skulle vi endelig ringe driekte til ham (lægen som vi var oppe ved) for så ville han kigge på ham igen og henvise os til syghuset og i sær nu når han ikke har spist rigtig i 1 månede. osse selvom han var ved at få bisser, så skulle han have mere mad og drikke i forhold til hvad han får nu. men vi gjore alt rigtig vel at tilbyde ham mad hele tiden og i forskellige former.

Nu er han blevet tilbud kartofler, æblemose mælk og en top af en pærer og kun pæreren ville han have, så nu bliver han tilbud igen når vi spiser så kan det være han vil spise lidt sammen med os.

Kan I have en rigtig god og dejlig jul piger og tusind tak for jeres råd jeg er jo en værre pylermor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.