(juni) hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.009 visninger
32 svar
0 synes godt om
20. december 2009

SaNiNa

Nicklas har ikke rigtig ville spiser igen igen, vi troede han var ved at være lidt træt af ris- og majmel og gik så over til havergryn om morgen, og så fik han ris- eller majsmel til middag og kartofler med en eller anden, anden grønsage. men han vil stadig ikke rigtig spise idag har han spist havergrød af ca ½ dl vand, majsgød af ca 1 dl og så sp tsk. fulde kartoffel og gulerod og han drikker heller ikke ret meget, men der er dog tunge bler i mellem.

Har det jo som i ved ikke særlig godt med at ikke spiser, da jeg jo ikke lige frem er en som tage vild meget på.

Hvad ville i prøve at give for at få lidt mere ned i maven, vi mistænker lidt flere bisser men nu har han ikke rigtig spist så meget i 1 månede og han spiser kun mindere og mindere.

Vi kan føste komme til vores egen læge og sp efter nytår da begge er gået på ferie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Mca<3

Jeg kan ikke forstå læge el sp ikke har reageret . Syntes det har stået på længe at han ikke vil spise el drikke ordentligt ,,,   What to doo ???  Tja jeg ville have gået lægen på klingen inden han gik på ferie og tror jeg vile konsultere den læge han henviser til for at få bette manden undersøgt inden alt lukker ned

Anmeld

21. december 2009

SaNiNa

Mammi ,,, skriver:

Jeg kan ikke forstå læge el sp ikke har reageret . Syntes det har stået på længe at han ikke vil spise el drikke ordentligt ,,,   What to doo ???  Tja jeg ville have gået lægen på klingen inden han gik på ferie og tror jeg vile konsultere den læge han henviser til for at få bette manden undersøgt inden alt lukker ned

Jeg har her til formiddag haft ringet til en anden læge da vores egen læge jo er gået på ferie, viste vi ikke før svigermor fortalte det i lørdages.

Og den anden læge vil heller ikke gør noget han vil ikke engang se ham blev så sur, ga,l kede af det og mega frustreret over han kunne afvise os så blank som han gjorde.

så lig nu ved jeg ikk hvde vi kan gøre julen over for at nicklas har  det bedst komme mere smør i ja, og det hjælper jo ikke meget når han ikke vil spise. så vores sidste ud vej må være at ringe til en anden læge i morgen.

Anmeld

21. december 2009

Mca<3

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg har her til formiddag haft ringet til en anden læge da vores egen læge jo er gået på ferie, viste vi ikke før svigermor fortalte det i lørdages.

Og den anden læge vil heller ikke gør noget han vil ikke engang se ham blev så sur, ga,l kede af det og mega frustreret over han kunne afvise os så blank som han gjorde.

så lig nu ved jeg ikk hvde vi kan gøre julen over for at nicklas har  det bedst komme mere smør i ja, og det hjælper jo ikke meget når han ikke vil spise. så vores sidste ud vej må være at ringe til en anden læge i morgen.

Årh altså hvor irriterende ,,, Ja rigtigt meget smør i det han nu gider spise , det gjorde jeg også da Alexander nægtede at spise ,,,,   Altså tror hvis det havde været min dreng så havde jeg prøvet at tilbyde ham rissi frutti ,,,   Ved du hva det er ??? Købes i bøtter på køl og det smager henad ris ala mande og det feder godt ,,, De fleste små kan lide det .. Det ville klart være bedre end ingenting og så serveres det koldt ,,, Måske han har mere lyst til det ,,,   Godt nok er der mælke produkter i men det må han gerne få nu ,, Alexander må få a 38 og cultura og vi er altså også allergikere ,, Jeg vile kaste mig ud i det ,, Noget skal han have

Anmeld

21. december 2009

SaNiNa

Mammi ,,, skriver:

Årh altså hvor irriterende ,,, Ja rigtigt meget smør i det han nu gider spise , det gjorde jeg også da Alexander nægtede at spise ,,,,   Altså tror hvis det havde været min dreng så havde jeg prøvet at tilbyde ham rissi frutti ,,,   Ved du hva det er ??? Købes i bøtter på køl og det smager henad ris ala mande og det feder godt ,,, De fleste små kan lide det .. Det ville klart være bedre end ingenting og så serveres det koldt ,,, Måske han har mere lyst til det ,,,   Godt nok er der mælke produkter i men det må han gerne få nu ,, Alexander må få a 38 og cultura og vi er altså også allergikere ,, Jeg vile kaste mig ud i det ,, Noget skal han have

Vi har lige snakket om har prøve at lave lidt rigtig risengrød til ham lige nu er jeg faktisk ved at være pænt lige glad med hvad han spiser bare han vil spise mere end 3-5 tsk fulde.

sådan en gang risengrød men en kæmpe klat smør på må han da syntes rigtig godt om. han fik havergørd for nogle dage siden og var helt vild med det, men dagen efter ville hans så heller ikke have det. ved virkelig ikke hvad der lige sker

Anmeld

21. december 2009

Mca<3

Sanne og Nicklas skriver:

Vi har lige snakket om har prøve at lave lidt rigtig risengrød til ham lige nu er jeg faktisk ved at være pænt lige glad med hvad han spiser bare han vil spise mere end 3-5 tsk fulde.

sådan en gang risengrød men en kæmpe klat smør på må han da syntes rigtig godt om. han fik havergørd for nogle dage siden og var helt vild med det, men dagen efter ville hans så heller ikke have det. ved virkelig ikke hvad der lige sker

Tænker bare om han ikke ville syntes det var spændende med noget koldt , specielt hvis bisserne driller ...  Ja prøv med risengrød , vile også skide på hva han spiser bare han spiser

Anmeld

21. december 2009

SaNiNa

Han er lige vågnet fra en meget lille middagslur på knap 1 time.

Hvor jeg varmede hans grød som han fik lige enden han blev lagt ud kom så 2 nye tsk fulde smør ved så det smeltede udover grøde et lille sted og det kunne han bestem ikke lide sådan en gang næsten ren smør hihi mn fik da 3 tsk fulde grød mere i ham

Anmeld

21. december 2009

Mikkelmusen

Hvilken smør bruger du? For måske kan han ikke lide saltet i smøret. Så prøv evt med usaltet smør.

Jeg har også en der ikke spiser så meget, men tager fint på. Hun gider kun spise risgrød og kan ikke lide kartofler eller andre ting. Havregrød gider hun kun hvis der er sveske i. Majsgrød vil hun heller ikke ha...

Det irriterer mig lidt, men mest fordi den store på 2 altid bare har spist hvad vi serverede (pånær fisk). Kunne godt tænke mig at variere det mere, men hun gider bare ikke.

Anmeld

21. december 2009

mor_sabina

Måske er nicklas ved at være så stor at han vil have noget mere at tygge på? Kunne det være en mulighed at prøve ligt ugbrød? Måske prøve at finde noget han selv kunne sidde med?

Herhjemme gider Phillip ihverfald IKKE at jeg mader ham

Anmeld

21. december 2009

SaNiNa

Mikkelmusen skriver:

Hvilken smør bruger du? For måske kan han ikke lide saltet i smøret. Så prøv evt med usaltet smør.

Jeg har også en der ikke spiser så meget, men tager fint på. Hun gider kun spise risgrød og kan ikke lide kartofler eller andre ting. Havregrød gider hun kun hvis der er sveske i. Majsgrød vil hun heller ikke ha...

Det irriterer mig lidt, men mest fordi den store på 2 altid bare har spist hvad vi serverede (pånær fisk). Kunne godt tænke mig at variere det mere, men hun gider bare ikke.

Vi bruger kærgården øko og han spiser det fint, engang imellem men så går der flere dag hvor han intet spiser. men indtil vi beynde på det her med tænder spiste han alt hvad der blev serveret.

Kan ikke en gang logge ham med noget frugt græd i, jo måske 2-3 tsk mere men så har jeg fundet ud af jeg snyder ham.

Det største problem ligger jo i jeg tror han taber sig, han veje 7200g ved sp d. 1 december og da vi var ved lægen for 1½ uge siden vejede han 7200g med tøj og tung ble, tøslt ikke at få ham vejet nu er så bang for han har tabt sig meget mere, det virker for os som om han kinder er blevet meget mindere og hans lår, han har jo altid været meget lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.