Sanne og Nicklas skriver:
Jeg har her til formiddag haft ringet til en anden læge da vores egen læge jo er gået på ferie, viste vi ikke før svigermor fortalte det i lørdages.
Og den anden læge vil heller ikke gør noget han vil ikke engang se ham blev så sur, ga,l kede af det og mega frustreret over han kunne afvise os så blank som han gjorde.
så lig nu ved jeg ikk hvde vi kan gøre julen over for at nicklas har det bedst komme mere smør i ja, og det hjælper jo ikke meget når han ikke vil spise. så vores sidste ud vej må være at ringe til en anden læge i morgen.
Årh altså hvor irriterende ,,, Ja rigtigt meget smør i det han nu gider spise , det gjorde jeg også da Alexander nægtede at spise ,,,, Altså tror hvis det havde været min dreng så havde jeg prøvet at tilbyde ham rissi frutti ,,, Ved du hva det er ??? Købes i bøtter på køl og det smager henad ris ala mande og det feder godt ,,, De fleste små kan lide det .. Det ville klart være bedre end ingenting og så serveres det koldt ,,, Måske han har mere lyst til det ,,, Godt nok er der mælke produkter i men det må han gerne få nu ,, Alexander må få a 38 og cultura og vi er altså også allergikere ,, Jeg vile kaste mig ud i det ,, Noget skal han have
Anmeld