(juni) hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2009

Mikkelmusen

Sanne og Nicklas skriver:

Vi bruger kærgården øko og han spiser det fint, engang imellem men så går der flere dag hvor han intet spiser. men indtil vi beynde på det her med tænder spiste han alt hvad der blev serveret.

Kan ikke en gang logge ham med noget frugt græd i, jo måske 2-3 tsk mere men så har jeg fundet ud af jeg snyder ham.

Det største problem ligger jo i jeg tror han taber sig, han veje 7200g ved sp d. 1 december og da vi var ved lægen for 1½ uge siden vejede han 7200g med tøj og tung ble, tøslt ikke at få ham vejet nu er så bang for han har tabt sig meget mere, det virker for os som om han kinder er blevet meget mindere og hans lår, han har jo altid været meget lille

Ja det virker lidt underligt at han ikke vil spise... Så skal jeg vist ikke brokke mig over en lille tyk baby der kun vil spise risgrød.

Lægerne bliver jo nødt til at reagere på et tidspunkt. Har du prøvet at kontakte SP omkring det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Måske er nicklas ved at være så stor at han vil have noget mere at tygge på? Kunne det være en mulighed at prøve ligt ugbrød? Måske prøve at finde noget han selv kunne sidde med?

Herhjemme gider Phillip ihverfald IKKE at jeg mader ham

han får jo udkogte grønsager som jeg så blander mme og så kan han side og tygge i det, men han er bestem ikke klar til noget som ikke er blødt i forvejen for han får det galt i halsen.

De sidste par dage har han fået toppen af en moden pærer med stilk på som han så har siddet og guffet i sig, hvor han rigtig har hygget sig.

Anmeld

21. december 2009

SaNiNa

Mikkelmusen skriver:

Ja det virker lidt underligt at han ikke vil spise... Så skal jeg vist ikke brokke mig over en lille tyk baby der kun vil spise risgrød.

Lægerne bliver jo nødt til at reagere på et tidspunkt. Har du prøvet at kontakte SP omkring det?

både læge og sp er klar over han ikke rigtig gider at spise og så tager han jo næsten ikke på.

Jeg er vist ved at være den fortabte mor som er udtørt, mangler søvn og ro. han er jo ved at skippe sin eftermiddagslur osse og det syntes jeg altså er alt alt for tidlig når han stadig er træt om eftermiddag. han er vel vågen max 3 timer så er det sove tid og hvis han bare ville sove i sin egen seng om natten osse ville det være så dejlig, ikke at han ikke må sove hos os, for det må han da men at jeg skal sove med ham på armen helt ind til mig er bare utrolig hårdt og min arm sover og er meget øm hele tiden.

Skrev i går en lang mail til min sp igen men hun er jo gået på juleferie som alle andre osse er og vores egen læge er jo osse gået på ferie. men håber hun vil reagere på den da jeg ved hun tjekker den løbende. er begynd på at give ham væk fra mig lige så snart jeg kan se mit snit til det. min mor hvade ham i går i 4 timer jeg vi fik købt lidt julegaver. hvade utrolig svært ved at give han fra mig, men var bare nødt til at få lidt ro og han hyggede sig osse med mormor og moster

Anmeld

22. december 2009

mor_sabina

han får jo udkogte grønsager som jeg så blander mme og så kan han side og tygge i det, men han er bestem ikke klar til noget som ikke er blødt i forvejen for han får det galt i halsen.

De sidste par dage har han fået toppen af en moden pærer med stilk på som han så har siddet og guffet i sig, hvor han rigtig har hygget sig.

Hmm nej så er gode råd dyre. Synes bare at Phillip tager godt imod det het faste, for han bliver ved med at køre det rundt i munden til det er opløst, hvorimod han med det groft mosede ikke rigtig kan få fat og derfor nemmere kløjs.

Men jeg håber i finder en løsning snart

Rigtig glædelig jul

Anmeld

22. december 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Hmm nej så er gode råd dyre. Synes bare at Phillip tager godt imod det het faste, for han bliver ved med at køre det rundt i munden til det er opløst, hvorimod han med det groft mosede ikke rigtig kan få fat og derfor nemmere kløjs.

Men jeg håber i finder en løsning snart

Rigtig glædelig jul

Tak, forsøgte at give ham øllebrød men fløde idag og til middag ville han overhoved ikke have det, men da han stod op spise han vel 1 dl af det koldt.

så nu får han altså bare lov at spise det han har lyst ind til vi kan komme til læge og vores sp kommer fra ferie igen.

Anmeld

22. december 2009

mor_sabina

Tak, forsøgte at give ham øllebrød men fløde idag og til middag ville han overhoved ikke have det, men da han stod op spise han vel 1 dl af det koldt.

så nu får han altså bare lov at spise det han har lyst ind til vi kan komme til læge og vores sp kommer fra ferie igen.

Der er nok heller ikke så meget andet for end at tilbyde ham hvad man kan. Held og lykke

Anmeld

22. december 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Der er nok heller ikke så meget andet for end at tilbyde ham hvad man kan. Held og lykke

Har lige prøvet det med at give han det i stykker så han selv skulle tygge det gik og osse rigtig godt de første 3-4 stykker og så lukkede han munden helt i igen og nu sidder han og brokker sig. og siger mamma mamma mamma som plejer at være godt tegn på han er sulten og frugt vil han heller ikke have

Anmeld

22. december 2009

mor_sabina

Har lige prøvet det med at give han det i stykker så han selv skulle tygge det gik og osse rigtig godt de første 3-4 stykker og så lukkede han munden helt i igen og nu sidder han og brokker sig. og siger mamma mamma mamma som plejer at være godt tegn på han er sulten og frugt vil han heller ikke have

Det erda synd hvis han er så sulten. Måske de tænder bare rigtig driller?

Anmeld

22. december 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Det erda synd hvis han er så sulten. Måske de tænder bare rigtig driller?

Hvis det er tænderne endnu må de meget gerne se at komme op jeg er så træt af det hele og lige før jeg gå hjemme fra. nu han puttet og han var bare så ked af det. gør så P...E ONDT på mig iiih syntes ikke om både sp og læge har lukket ind til 4 Januar

Anmeld

23. december 2009

mor_sabina

Hvis det er tænderne endnu må de meget gerne se at komme op jeg er så træt af det hele og lige før jeg gå hjemme fra. nu han puttet og han var bare så ked af det. gør så P...E ONDT på mig iiih syntes ikke om både sp og læge har lukket ind til 4 Januar

Er der ikke en vagtlæge? Når han i forvejen har haft svært ved at tage på kan jeg slet ikke forstå der ikke er nogen der reagerer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.