Mikkelmusen skriver:
Ja det virker lidt underligt at han ikke vil spise... Så skal jeg vist ikke brokke mig over en lille tyk baby der kun vil spise risgrød. 
Lægerne bliver jo nødt til at reagere på et tidspunkt. Har du prøvet at kontakte SP omkring det?
både læge og sp er klar over han ikke rigtig gider at spise og så tager han jo næsten ikke på.
Jeg er vist ved at være den fortabte mor som er udtørt, mangler søvn og ro. han er jo ved at skippe sin eftermiddagslur osse og det syntes jeg altså er alt alt for tidlig når han stadig er træt om eftermiddag. han er vel vågen max 3 timer så er det sove tid og hvis han bare ville sove i sin egen seng om natten osse ville det være så dejlig, ikke at han ikke må sove hos os, for det må han da men at jeg skal sove med ham på armen helt ind til mig er bare utrolig hårdt og min arm sover og er meget øm hele tiden.
Skrev i går en lang mail til min sp igen men hun er jo gået på juleferie som alle andre osse er og vores egen læge er jo osse gået på ferie. men håber hun vil reagere på den da jeg ved hun tjekker den løbende. er begynd på at give ham væk fra mig lige så snart jeg kan se mit snit til det. min mor hvade ham i går i 4 timer jeg vi fik købt lidt julegaver. hvade utrolig svært ved at give han fra mig, men var bare nødt til at få lidt ro og han hyggede sig osse med mormor og moster
Anmeld