Skal sandheden frem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2009

jillkolsbjerg

Super Mor skriver:

Nu skriver jeg lige igen.

Hen over julen har jeg desværre været ude for en spontan abort, så jeg har tabt det barn jeg ventede, det har "faderen" fundet ud af og hvor han før ikke ville have mere med mig at gøre, kan han nu nærmest ikke vente med at vi skal ses igen og fortsætte hvor vi slap.

Jeg er selvfølgelig ikke interesseret, efter han afskrev mig fuldstændig da jeg var gravid

- Og nu er spørgsmålet så, skal han gravide kæreste som har termin d. 28. jan stadig have det at vide?

Skal sandheden frem???

For det første vil jeg sige at jeg er da ked af at høre at du har mistet barnet, det gør mig ondt.

og tilbage til dit spørgsmål.

Uha det er godt nok en svær en den der, og føler med dig. Der findes mange forskellige meninger om netop den situation. Min mening vil være at lade tingene være som de er. Du har jo ikke mere med manden at gøre...og håber da heller ikke for dig at du får det igen, for han er sgu en værre fætter. Jeg ved det er svært for dig, men igen du kommer jo videre med dit og møder da helt sikkert en rigtig dejlig fyr, der vil dig og vil have familie med dig. Hvis jeg var hende den anden pige, ville jeg helst IKKE vide noget, nogen gange er sandheden bedst at fortie, og nogengange kan sandhenden ødelægge mere end hva godt er. Bare min mening.

Men det er jo kun dig selv i sidste ende der ved hva der er det rigtige at gøre.

Du får lige en

knus jill

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Vial

Super Mor skriver:

Nu skriver jeg lige igen.

Hen over julen har jeg desværre været ude for en spontan abort, så jeg har tabt det barn jeg ventede, det har "faderen" fundet ud af og hvor han før ikke ville have mere med mig at gøre, kan han nu nærmest ikke vente med at vi skal ses igen og fortsætte hvor vi slap.

Jeg er selvfølgelig ikke interesseret, efter han afskrev mig fuldstændig da jeg var gravid

- Og nu er spørgsmålet så, skal han gravide kæreste som har termin d. 28. jan stadig have det at vide?

Skal sandheden frem???

DU er partner in crime!

Du har været med til at nægte jeres forbindelse tidligere overfor kæresten.

Jeg synes, at du skal holde stilen. Hun har IKKE brug for at høre noget som helst om dig og din relation til hendes kæreste. Hun skal føde lige om lidt jo. Stakkels stakkels kvinde.

Du skal tænkte på kvinden. Hun har brug for ro nu.

Så glem dem begge to. Og kom videre en erfaring rigere.

I øvrigt er ked af at du har mistet, det må være så hårdt. Havde du fået barnet, så skulle du selvfølgelig fortælle kæresten om det. Dog først når det var oppe over, synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.