Selvfølgelig skal hun da vide det
Og selvfølgelig skal du beholde barnet. Han ved hvad der kan ske, og det er ham der opfører sig som et fjols!!
Da jeg blev gravid, havde fyren et barn med en anden!! Dog var de ikke sammen mere, og jeg kendte ikke kvinden. Selv om vi blev fravalgt af ham, og ikke har noget som helst med ham at gøre. Så sørgede jeg for at det kom til den anden moders øre.
I dag har vi et super godt forhold til hinanden (moderen til hans anden datter). Vi lader børnene vokse op med den viden at de er (halv) søstre. Og det fortryder vi BESTEMT IKKE 
Faderen ved at vi har kontakt, og han bryder sig bestemt ikke om det. Men han vidste hvad der kunne ske!!
Vi havde moderen og hans anden datter boende hos os i en måned sidste år, da de var imellem 2 flytninger
Vi støtter hinanden, og anser hinanden for at være familie
Det skal så lige siges at det knuser mit hjerte når faderen ringer til den anden lille pige om aftenen når de er på besøg her for at sige godnat til hende. Ikke fordi jeg er jaloux, og ikke fordi at jeg savner "ham" i hendes liv. Men netop fordi at min lille datter står ved siden af og hører hele samtalen, uvidende om at han også er hendes far.
Nå, det var vist et lille sidespring 
Me jeg vil anbefale at sandheden skal frem 
Held og lykke 
Knus Pernille 
Anmeld