Så er der kommet svar på min biopsi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2009

BK

Tak skal i have, og også til dig Ivf for din "insider"-viden...

Med hensyn til en eventuel graviditet, er de planer skudt helt væk... Manden har lovet at ringe til hans læge og få det hvide snit... For jeg orker ikke mere...

Manden synes også efter hånden at hans aldersgrænse er ved at være noget, han bliver jo trods alt 44 til marts og som han så pænt siger det, så vil han næsten være pensionist den dag børnene skal konfirmeres...

Så de planer er helt væk... Nu skal det her bare overståes selv om det just ikke bliver den sjoveste jul, så vil jeg for børnenes skyld finde min Juleglæde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

Anja

Det er jeg godt nok ked af at høre, men som flere også skriver, så er lægerne jo så dygtige i dag, at det sikkert går fint

Anmeld

19. december 2009

Tynen

Årh, for fanden, Trold!
Det er jeg simpelthen så ked af at høre - Også selvom det ikke behøver at være så alvorligt igen!
Sikke en nyhed at skulle gå julen i møde med

Kæmpe krammer herfra!
Du kunne vist godt trænge til et par stykker!

Anmeld

19. december 2009

BK

Tak skal i have alle sammen...

Men ja i har jo nok ret alle sammen det skal nok gå godt, men det er bare ikke lige det mand forventer at man skal bruge sin jul på... 

For ja jeg tvivler på at jeg ville kunne lade være med at gå og tænke på det...

Men i hvert fald tusind tak for jeres krammere...

Anmeld

20. december 2009

Marco2

Hej Trold.

Er først lige kommet hjem fra Kbh så derfor har jeg ikke set indlægget før nu.

Jeg er da rigtig ked af at læse at de har fundet svære celleforandringer i din livmoder, men som andre skriver er det jo "kun" forandringer og derfor ikke kræft. Og godt at det er fundet nu så de kan gøre noget før det udvikler sig yderligere.

Men det er da trælst at det skal være lige i julen. For det er jo klart at du ikke kan undgå at tænke på det. 

Jeg håber at alt kommer til at gå godt og at I får en god jul "after all".

Stort knus Ag

Anmeld

20. december 2009

BellaT

Stort  til dig..

Det er godt nok tunge tanker at gå med her i julen. 

Men som andre har skrevet, så er det "kun" celleforandringer, så der er stor chance for at det meget nemt kan fjernes og at du aldrig mærker mere til det igen.

Håber I får en god jul alligevel.

Anmeld

20. december 2009

BK

Tak skal i have... Er igang med at lave en kæmpe liste over ting jeg skal huske at spørge om når jeg kommer der ud...

Men jo det er da altid noget at det "kun" er celleforandringer... Men har bare mine bange anelser... 

Men jo tak håber vi får en dejlig jul... Og et fabelagtigt Nytår

Anmeld

21. december 2009

Tikki

åhh altså øv øv hvor er det bare noget hø. Livet er sgu ikke særligt barmhjerteligt til tider. Jeg sender dig de bedste tanker og krydser fingre for, at det bliver fixet det hele. Kæmpe kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.