Så er der kommet svar på min biopsi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2009

Rasmine

Klock skriver:

Altså der står at det er svære celleforandringer og så vidt jeg kan læse mig frem til (på www.cancer.dk&nbsp er det det næstsidste inden livmoderhalskraft... 

Men det kan vel teknisk set også være den sidste, men må snakke med dem på onsdag og finde ud af hvor slemt det er...

Det er jo et GODT tegn det "kun" er svære forandringer, og selvom det så skulle være på sidste stadie, er der stadig mange muligheder for at blive helbredt!

Jeg synes det er super der bliver taget hånd om det nu!

Hvilke symptomer havde du egenlig, eller var det et tilfælde de opdagede det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

BK

Det er jo et GODT tegn det "kun" er svære forandringer, og selvom det så skulle være på sidste stadie, er der stadig mange muligheder for at blive helbredt!

Jeg synes det er super der bliver taget hånd om det nu!

Hvilke symptomer havde du egenlig, eller var det et tilfælde de opdagede det?

Jeg har ikke haft nogen symptomer...

Jeg fik i slutningen af februar taget en alm smear ved lægen blev ringet op for 4 uger siden at der skulle tages en ny for der var ikke matriale nok i den første...

Fair nok tænker jeg, får taget en ny, fire dage senere ringer de at jeg skal henvises til sygehuset for prøven er stadig ikke god nok...

Ja også står jeg her 10 dage efter jeg var på sygehuset med dommen...

Anmeld

19. december 2009

Siber

Mange krammer til dig, og håber at alt bliver i den skønneste orden igen. Pøj pøj d. 23 og ikke mindst den 28

Knus og tanker fra SIber

Anmeld

19. december 2009

Rasmine

Synes det er vildt underligt at de hiver en så gammel prøve frem, men når det så er sagt er det fanme flot de gør det.

Håber at du, trods alt, får en god jul.

Ved godt det er svært, men prøv at lade være med at spekulere for meget på det, HUSK på at lægerne er knalddygtige.

Anmeld

19. december 2009

linemus

Øv, en træls besked. Sender et kram og krydser fingre for dig.

Line

Anmeld

19. december 2009

BK

Tak skal i have alle sammen...

Lige nu er jeg svinger fra at tude konstant til at tage det helt cool... Ved jo godt at celleforandringer i sig selv i er livsfarlige, men ja kan ikke lade være med at tænke hvorfor mig, hvorfor lige nu, hvad har jeg gjort forkert siden jeg skal "straffes" på den måde...

Anmeld

19. december 2009

Monica

Jeg har gået de sidste dage og tænkt på om du har fået svar... Men puha et svar...

Skriv lige når du har været der inde den 23...

Knus og tankerMoni

Anmeld

19. december 2009

BK

Monica skriver:

Jeg har gået de sidste dage og tænkt på om du har fået svar... Men puha et svar...

Skriv lige når du har været der inde den 23...

Knus og tankerMoni

Tak Monica, ja det var ikke lige det svar jeg havde regnet med... 

Men jo skal nok skrive når jeg er kommet hjem... Vil jo nok være lidt rundt på gulvet til at starte med, for vi skal have gæster til aftensmad... Og sygehuset regnede med at jeg kunne tage hjem kl. 14 står der i de papirer der var med... Så jeg håber jeg når det...

Anmeld

19. december 2009

ivfmarie

Argh PIS, Betina. Det er jeg sgu ked af at høre!

Det gode er at der "KUN" er fundet celleforandringer i biopsierne - det betyder at de kan fjerne det hele vha et keglesnit - og det er en ganske harmløs operation. Hvor er det godt at de tager hånd om det så hurtigt, men den 23. alligevel... Ok. Lov mig nu at tage det lidt med ro og ikke stresse for meget over det.

Jeg kender mange der har fået foretaget keglesnit - de er helt i gennem deres kontrolforløb uden flere celleforandringer, og flere af dem er blevet gravide og har født uden problemer.

Kram og tanker,

MArie

Anmeld

19. december 2009

Mie A

Ej, da!! Sikke noget L***!!! En stor krammer til dig fra mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.