Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej. Sikke en masse fint du har.
IdaT dragtene på billede 2, bukserne på billede 20, italy baby trøjerne og de grønne idaT bukser.
Hvilken størrelse og hvilken pris?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad str. er JOHA huerne og sokkerne + det sæt tøj med de sort stribet bukser
hold op malou hvor har din søn dog meget tøj - han har vidst ikke manglet noget - hvis jeg nu vidste vores nr to (når den engang skal laves) blev en dreng, så havde jeg sandelig købt meget af dit tøj, hvor er der meget lækkert imellem
Nej Malou! Noget dejligt tøj! Din dreng har "style" kan du tro! hahahaha
Nå, men hvad har du i str. 62 og 68 og hvad pris ville du forslå for det? Tak! (helst vinter ting, da jeg har en vinter baby )
RikkeØ skriver: Hej. Sikke en masse fint du har. IdaT dragtene på billede 2, bukserne på billede 20, italy baby trøjerne og de grønne idaT bukser. Hvilken størrelse og hvilken pris?
Har sendt dig et brev
Sanne og Nicklas skriver: Hvad str. er JOHA huerne og sokkerne + det sæt tøj med de sort stribet bukser
Huerne fra venstre : str 50, small uld/bomuld(celavi)- 3 hvide enkeltlags 60,70,80 obs små i str.- blå dob.lags str.60 - stribet enkeltlags str. 60
strømper str. 15-18 obs. de er i 90 % uld.
Bombibitt sættet er i str. 68
knus malou
LotteN skriver: hold op malou hvor har din søn dog meget tøj - han har vidst ikke manglet noget - hvis jeg nu vidste vores nr to (når den engang skal laves) blev en dreng, så havde jeg sandelig købt meget af dit tøj, hvor er der meget lækkert imellem
hihi ja han har MEGET tøj... alt for meget.. derfor er meget af det helt nyt Det værste er at jeg har en taske mere inde i skabet... ups
knus til dig og tak for den søde besked
malou skriver: Huerne fra venstre : str 50, small uld/bomuld(celavi)- 3 hvide enkeltlags 60,70,80 obs små i str.- blå dob.lags str.60 - stribet enkeltlags str. 60 strømper str. 15-18 obs. de er i 90 % uld. Bombibitt sættet er i str. 68 knus malou
Øv det er så for småt til Nicklas, jeg er menlig helt vild med JOHA vi har kun haft problemer med str hvis det har være i tørretumbleren. men det står osse i deres tøj at det kryber 1 str.
malou skriver: Den kan du få for 30 kr. han har haft den på 1 gang... men vil du ikke vente til jeg får lagt det andet ind så vi kan lave en evt. bedre pris samlet?
Den kan du få for 30 kr. han har haft den på 1 gang... men vil du ikke vente til jeg får lagt det andet ind så vi kan lave en evt. bedre pris samlet?
Åh ja det er da en god ide
Men du må gerne ligge den i bunket, med mit navn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128