Velholdt drengetøj 56-74 sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Hej. Sikke en masse fint du har.

IdaT dragtene på billede 2, bukserne på billede 20, italy baby trøjerne og de grønne idaT bukser.

Hvilken størrelse og hvilken pris?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

SaNiNa

Hvad str. er JOHA huerne og sokkerne + det sæt tøj med de sort stribet bukser

Anmeld

18. december 2009

LotteN

hold op malou hvor har din søn dog meget tøj - han har vidst ikke manglet noget - hvis jeg nu vidste vores nr to (når den engang skal laves) blev en dreng, så havde jeg sandelig købt meget af dit tøj, hvor er der meget lækkert imellem

Anmeld

18. december 2009

Cris

Nej Malou! Noget dejligt tøj! Din dreng har "style" kan du tro! hahahaha

Nå, men hvad har du i str. 62 og 68 og hvad pris ville du forslå for det? Tak! (helst vinter ting, da jeg har en vinter baby )

Anmeld

19. december 2009

malou

RikkeØ skriver:

Hej. Sikke en masse fint du har.

IdaT dragtene på billede 2, bukserne på billede 20, italy baby trøjerne og de grønne idaT bukser.

Hvilken størrelse og hvilken pris?

Har sendt dig et brev

Anmeld

19. december 2009

malou

Sanne og Nicklas skriver:

Hvad str. er JOHA huerne og sokkerne + det sæt tøj med de sort stribet bukser

Huerne fra venstre : str 50, small uld/bomuld(celavi)- 3 hvide enkeltlags 60,70,80 obs små i str.- blå dob.lags str.60 - stribet enkeltlags str. 60

strømper str. 15-18 obs. de er i 90 % uld.

Bombibitt sættet er i str. 68

knus malou

Anmeld

19. december 2009

malou

LotteN skriver:

hold op malou hvor har din søn dog meget tøj - han har vidst ikke manglet noget - hvis jeg nu vidste vores nr to (når den engang skal laves) blev en dreng, så havde jeg sandelig købt meget af dit tøj, hvor er der meget lækkert imellem

hihi ja han har MEGET tøj... alt for meget.. derfor er meget af det helt nyt  Det værste er at jeg har en taske mere inde i skabet... ups

knus til dig og tak for den søde besked

Anmeld

19. december 2009

SaNiNa

malou skriver:

Huerne fra venstre : str 50, small uld/bomuld(celavi)- 3 hvide enkeltlags 60,70,80 obs små i str.- blå dob.lags str.60 - stribet enkeltlags str. 60

strømper str. 15-18 obs. de er i 90 % uld.

Bombibitt sættet er i str. 68

knus malou

Øv det er så for småt til Nicklas, jeg er menlig helt vild med JOHA vi har kun haft problemer med str hvis det har være i tørretumbleren. men det står osse i deres tøj at det kryber 1 str.

Anmeld

20. december 2009

mor_sabina

malou skriver:

Den kan du få for 30 kr. han har haft den på 1 gang... men vil du ikke vente til jeg får lagt det andet ind så vi kan lave en evt. bedre pris samlet?

Åh ja det er da en god ide

Men du må gerne ligge den i bunket, med mit navn

Anmeld

20. december 2009

Svenne

Hold da op en masse fint tøj.
Hvilken str. er IdaT dragterne og t-shirts, den brune bombibitt trøje, Italy baby t-shirts, de brune Cupcake bukser?

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.