Velholdt drengetøj 56-74 sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.181 visninger
24 svar
0 synes godt om
18. december 2009

malou

Nå.... ja jeg havde ellers svoret at jeg aldrig ville sælge det og gemme det til en evt. nummer 2 - men jeg kan jo ikke blive ved med at fylde store tasker osv... så nu sælger jeg det tøj alligevel!! Det er MEGET velholdt.. uden pletter og noget af det har stadig priser på, noget er kun brugt et par gange osv...- priserne må I spørge til da jeg så evt. kan lave en samlet pris.

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

mor_sabina

Hvor meget er størrelse 74? og vil du overhovedet sælge det adskilt?

Anmeld

18. december 2009

malou

mor_sabina skriver:

Hvor meget er størrelse 74? og vil du overhovedet sælge det adskilt?

Der er en del i 74 ja... nogle af dragterne på billede 1, nogle af bil bodyérne, og vist nogle af de sidste trøjer og den sorte italy bluse på sidste billede...øhm.. vist også 1 el.2 par bukser... ja du kan plukke i det som du vil...

knus malou

Anmeld

18. december 2009

mor_sabina

malou skriver:

Der er en del i 74 ja... nogle af dragterne på billede 1, nogle af bil bodyérne, og vist nogle af de sidste trøjer og den sorte italy bluse på sidste billede...øhm.. vist også 1 el.2 par bukser... ja du kan plukke i det som du vil...

knus malou

Hvad ville du skulle have fr det?

Anmeld

18. december 2009

malou

mor_sabina skriver:

Hvad ville du skulle have fr det?

hvis du skriver hvilket noget du gerne vil have så kan jeg lave en udspecificeret pris til dig  kan ikke lige huske hvormeget der er i 74.. Hvormeget du er intersseret i hvis det er.. det hele i 74 eller?

knus

Anmeld

18. december 2009

mor_sabina

malou skriver:

knus malou

ka du give størrelse på billede 9, 15, 17,18, 19, sko 23, 25?

Anmeld

18. december 2009

mor_sabina

malou skriver:

hvis du skriver hvilket noget du gerne vil have så kan jeg lave en udspecificeret pris til dig  kan ikke lige huske hvormeget der er i 74.. Hvormeget du er intersseret i hvis det er.. det hele i 74 eller?

knus

Den sorte italy vil jeg ihvertfald gerne købe, hvad vil du have for den?

Anmeld

18. december 2009

malou

mor_sabina skriver:

ka du give størrelse på billede 9, 15, 17,18, 19, sko 23, 25?

Jeg må have været helt blank da jeg satte de her billeder ind  Det meste går kun til 68 og der er kun et par bodyér og dragter i str.74. Men jeg ved jeg har en blå Ikea taske mere med tøj.. så det sætter jeg ind en af dagene... smiler... jeg har MASSER tøj i 74... skal bare liiiige finde det... haha

knus malou

Anmeld

18. december 2009

mor_sabina

malou skriver:

Jeg må have været helt blank da jeg satte de her billeder ind  Det meste går kun til 68 og der er kun et par bodyér og dragter i str.74. Men jeg ved jeg har en blå Ikea taske mere med tøj.. så det sætter jeg ind en af dagene... smiler... jeg har MASSER tøj i 74... skal bare liiiige finde det... haha

knus malou

Det ville være fedt, vil meget gerne se

Anmeld

18. december 2009

malou

mor_sabina skriver:

Den sorte italy vil jeg ihvertfald gerne købe, hvad vil du have for den?

Den kan du få for 30 kr. han har haft den på 1 gang... men vil du ikke vente til jeg får lagt det andet ind så vi kan lave en evt. bedre pris samlet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.