Må man give sit besyv med selvom man allerede er gift?
godt så! Vores bryllup løb op omkring de 100.000 med et budget på 70-80.000:S
Vi blev viet i kirken, med brudepiger og svende og havde selv stået for deko i kirken. Derefter tog vi ud til vores forældre (jeg havde hyret en gammel 60´er cadillac)Mine forældre havde lejet et telt, og der fik vi bryllupskage og div. Der var en fyr ude og spille saxofon, og det var bare viiildt hyggeligt. Vi havde hyret en babysitter som fulgte os, og tog sig af Anna-Mai der jo kun var 2,5 mdr. dengang.
Mens gæsterne drak kaffe og hyggede sig, kørte vi til en stor sø i nærheden og fik taget både dåbs og bryllups billeder (ja hun blev jo iøvrigt også døbt den dag)Det var en fotograf fra middelfart som fulgte os først på dagen og fik taget nogle fede billeder...
Imens det stod på sørgede alle vores gæster for at sende 100 balloner til vejrs, og gjorde sig klar til at køre til feststedet.
Vores fest holdt vi på Skibelund krat i Vejen, Et helt vildt hyggelig sted med udsigt ud over mark og eng. Her holdte vi bare den fedeste fest, hvor vi havde lejet et band til at spille fede jazz numre under middagen og til dans dukkede der et par stykker mere op i bandet og den fik bar´ gas!
Jeg havde fundet er Elvis look a like til Mikkel, da han er inkarneret Elvis fan (bare rolig han er egentlig en okay normal fyr) Og han sang først i cant help fallin in love , og bagefter gav han den max gas med souspecios(?) minds....Armen ..alle var helt oppe på stolen og stå, det var vildt godt.
Vi sov på hotellet med mange af de nærmeste og sluttede hele brylluppet af med fælles morgenbuffet dagen efter... Det var en fantastisk dag.
I stedet for at tage ud at rejse, valgte vi at tage i sommerhus ved vandet, da Anna-Mai jo ikke var så stor, og det var bare fedt at lige at komme ordentlig op til overfladen igen sammen..og selv :)
Das war das ...numsegas :D
Anja -som egentlig gerne snart, vil flytte i det pis hus, så jeg kan se alle billederne igen fra brylluppet, men som ligger i en flytte container....hrmpf!
Anmeld