Til bridezillaerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. april 2008

Rasmine

Hvor holder I festen, og hvorfor?
Har I lavet et budget?
Hvor meget regner I med at spendere?
Har I hyret musik/band? Hvorfra? Kender I bandet i forvejen, eller hørt dem på nettet?

Hvad med honeymoon?
Vil vildt gerne afsted selv, men synes Rasmus er lige lovlig lille at rejse fra.

Hvordan med selkve aftenen, har I hyret en barnepige?
Ligeledes med dagen efter, passer barnepigen så ungerne?

(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2008

Loggidut

der er sørme ikke meget bridezilla i mig, jeg er vel nærmest en kedelig brud...fordi:

jeg er så røv jordbunden, og er bare ikke så god til de der stive fester, med tre retter mad...desuden syntes jeg det sagtens kan blive for dyrt, og jeg har ikke og har i grunden aldrig haft en drøm, om det helt store bryllup.

jeg vil lige skynde mig at tilføje at jeg naturligvis har respekt for dem der vælger at holde det stort og flot...

vi har valgt, selv om det ikke helt var sådan michael syntes det skulle være i starten, at vi ville holde det hjemme, og gøre det billigt, efterhånden har han lært at det virkelig er mit ønske, at det skal være billigt, i starten havde han dårlig samvittighed, men jeg ønsker det jo virkelig selv

vi holder det i gården, med de mennesker vi nu gerne vil se, vi er blevet enige om at holde det uden børn, self. er vores egne med noget af dagen, men tif bliver så hentet om aftenen, og drengene kan så vælge at trække sig tilbage eller muntre sig, som det passer dem.

vi har bestemt os for helstegt pattegris, og svinet og manden der skal passe den er bestilt...
om der så kommer dessert, ja det ved vi ikke helt hvordan vi skal gøre endnu.

vi har sagt til folk, ind til videre, at de ikke behøver at koste en masse penge på nyt tøj, og de ikke behøver at sidde her og være så fornemme...de kan komme og hygge, og tage skoene af når fødderne bliver ømme.

ja morgengaven blev vi enige om at sløjfe i går...for det er faktisk sådan her, at vi køber det vi har behov for løbende...og der er ingen der har noget stort ønske her, så den glider vi let og elefant hen over...

kørsel fra kirken...ja...der har vi jo selv verdens flotteste bil...loooool...aj det er gas, men vi skal 500 meter hen ad gaden...og jeg behøver ikke en dyr bil til det.

honeymoon, ja..jeg har fået et weekendophold af mit job i julegave...det skal holdes inden udgangen af år 2008, og det tror jeg vi bruger...vi kan vælge om det skal være sverige, norge eller tyskland...ohhh, ja og så danmark. så det kombinere vi nok og laver honeymoon ud af det...

til gengæld vil jeg så sidde på min bryllupsdag og tænke, gud jeg hedder fru Jensen nu, jeg er gift med verdens dejligste mand, og den person som jeg forresten elsker over alt på jorden, vi har 3 dejlige børn, og den her fest...hmmm, ja folk har det sjovt, drikker æder, danser og har det sjovt...de har ingen børn med som de skal hjem med, så de kan slå sig løs...og i morgen har jeg ikke en kæmpe regning i banken...så alt i alt har jeg det jo dejligt...ja sådan tror jeg nok jeg vil tænke.

hæ hæ...og alt det som jeg så har fravalgt, det kan manden så bare ligge af på bryllupsnatten....så er den også i hus!

Anmeld

27. april 2008

ivfmarie

Åh Loggi - jeg vil sgu giftes med dig!
Det var sådan et bryllup jeg ville have haft!

Marie - viet på rådhus, bryllupsmiddag på Jensens, og ingen moon anywhere...

Anmeld

27. april 2008

Muffinmus

Holdte det ude i Dollerup forsamlingshus, altså selve festen:)
Vi blev viet hjemme i vores have, fik en til at spille lidt hyggeligt sjov guitar mens vi serverede lidt frakadeller og flutes og salat.
Så kørte vi en tur med vores kammerat efter ned til Borgvld hvor han tog bla det fede billede i min profil.
Videre til Dollerup hvor festen startede kl 17.30 ca.
Der kom noglge der Hedder Hawkeye & Hoe, spiller guitar og bas og er ret sjove at høre på. De koster ca 6000 kr. Sponsoreret af Jens forældre:)
Brugte ca 15.000 kr i alt på kjole, mad, vin osv. Musikken betalte de andre jo for.
Fik mad fra kokken og Jomfruen til 100 kr pr mand. Billigt.
Absolut den fedeste dag man kan ønske sig overhovedet og lyser stadig op ved tanken.
En jukebox var den originale plan, man da de sagde de ville betale musikken sagde vi ja tak.
Ville klart giftes i haven igen hvis jeg skulle væleg om igen. Det fedeste ever. Synes kirken er for højtidelig og er jo virkelig antikrist agtig. Rådhuset er alt for tamt og dødsygt. Så synes det var den perfekte løsning.

Anmeld

27. april 2008

Nadi

Hvor holder I festen, og hvorfor? Jeg havde tænkt på at vi skulle holde festen i nogle lokaler min onkel har. Det er et rigtig idylisk sted på landet og vi kan måske få en go pris når det nu er min onkel ;)

Har I lavet et budget? Jeg gider ikke at skulle gå på kompromis den dag, jeg vil have det som jeg vil have det. Men det skal heller ikke være et bryllup til flere 100.000kr. Det har vi desværre ikke råd til, men lidt er også godt.

Hvor meget regner I med at spendere? Jeg kunne forestille mig at til den store fest at vi kommer til at bruge omkring 50.000 +/- så er vi vist på den sikre side.

Har I hyret musik/band? Hvorfra? Kender I bandet i forvejen, eller hørt dem på nettet? Vi har tænkt på at der skal være DJ og så måske en pianist/klaverspiller under maden og til sangene.

Hvad med honeymoon? Jeg er sådan lidt splittet mht det emne, for jeg ville egentlig helst afsted alene. Jeg var selv med mine forældre på deres bryllupsrejse, og det var jo en rigtig hyggelig tur. Og man er jo også en familie. Men jeg ville ikke tage afsted lige bagefter bryllupet, ville vente et par uger med at ta afsted.

Hvordan med selve aftenen, har I hyret en barnepige? Jeg vil gerne at Oliver er med til spisning og når han så bliver træt ville jeg få en barnepige/dreng til at komme og hente Oliver.
Ligeledes med dagen efter, passer barnepigen så ungerne? Og ja jeg ville lade barnepige/drengen overnatte hos os (der er alligevel ingen der har sex på bryllupsnatten :P) så han/hun er der til at hjælpe næste dag.

Jeg har taget udgangspunkt i når vi skal holde stor fest og i kirke, hvilket jeg regner med bliver i år 2010. Men nu må vi se...

-Nadia

Anmeld

28. april 2008

ka li ja

hahaaaaaarh sloggi...
din mand er sgu da ikke til noget på brylllupsnatten.. vi har da set hvordan han går kold!!!!!!

Anmeld

28. april 2008

Loggidut

jeg har fandme sagt han må løfte mig i seng den dag....så ingen wiskey til ham den dag!

Anmeld

28. april 2008

ka li ja

HOLD DA KÆFT.
hvis jeg sagde ingen sprut til manden på hans bryllupsdag, så kunne jeg da helt sikkert pænt vinke farvel til den dag.
så jeg regner 100 procent sikkert med ingen sex på min bryllupsnat... fed start på ægteskabet hihi

Anmeld

28. april 2008

Loggidut

ah kalaha...gør som jeg....tag hvad du vil have...det er så svært for de mænd at bevise en voldtægt, især når man bor med dem...låååååål....8D

gu må han da drikke, det er da hans dag lige som det er min

Anmeld

28. april 2008

ka li ja

haha ja jeg tror sgu desværre ikke man kan tage noget fra en død drukken mand.. men hva faen, mon ikke vi kan få det klaret dagen før eller engan efter brylluppet haha
det kan jo også være at til den tid, så dyrker vi slet ikke sex mere!!!8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.