der er sørme ikke meget bridezilla i mig, jeg er vel nærmest en kedelig brud...fordi:
jeg er så røv jordbunden, og er bare ikke så god til de der stive fester, med tre retter mad...desuden syntes jeg det sagtens kan blive for dyrt, og jeg har ikke og har i grunden aldrig haft en drøm, om det helt store bryllup.
jeg vil lige skynde mig at tilføje at jeg naturligvis har respekt for dem der vælger at holde det stort og flot...
vi har valgt, selv om det ikke helt var sådan michael syntes det skulle være i starten, at vi ville holde det hjemme, og gøre det billigt, efterhånden har han lært at det virkelig er mit ønske, at det skal være billigt, i starten havde han dårlig samvittighed, men jeg ønsker det jo virkelig selv
vi holder det i gården, med de mennesker vi nu gerne vil se, vi er blevet enige om at holde det uden børn, self. er vores egne med noget af dagen, men tif bliver så hentet om aftenen, og drengene kan så vælge at trække sig tilbage eller muntre sig, som det passer dem.
vi har bestemt os for helstegt pattegris, og svinet og manden der skal passe den er bestilt...
om der så kommer dessert, ja det ved vi ikke helt hvordan vi skal gøre endnu.
vi har sagt til folk, ind til videre, at de ikke behøver at koste en masse penge på nyt tøj, og de ikke behøver at sidde her og være så fornemme...de kan komme og hygge, og tage skoene af når fødderne bliver ømme.
ja morgengaven blev vi enige om at sløjfe i går...for det er faktisk sådan her, at vi køber det vi har behov for løbende...og der er ingen der har noget stort ønske her, så den glider vi let og elefant hen over...
kørsel fra kirken...ja...der har vi jo selv verdens flotteste bil...loooool...aj det er gas, men vi skal 500 meter hen ad gaden...og jeg behøver ikke en dyr bil til det.
honeymoon, ja..jeg har fået et weekendophold af mit job i julegave...det skal holdes inden udgangen af år 2008, og det tror jeg vi bruger...vi kan vælge om det skal være sverige, norge eller tyskland...ohhh, ja og så danmark. så det kombinere vi nok og laver honeymoon ud af det...
til gengæld vil jeg så sidde på min bryllupsdag og tænke, gud jeg hedder fru Jensen nu, jeg er gift med verdens dejligste mand, og den person som jeg forresten elsker over alt på jorden, vi har 3 dejlige børn, og den her fest...hmmm, ja folk har det sjovt, drikker æder, danser og har det sjovt...de har ingen børn med som de skal hjem med, så de kan slå sig løs...og i morgen har jeg ikke en kæmpe regning i banken...så alt i alt har jeg det jo dejligt...ja sådan tror jeg nok jeg vil tænke.
hæ hæ...og alt det som jeg så har fravalgt, det kan manden så bare ligge af på bryllupsnatten....så er den også i hus!
Anmeld