Lift >< kørepose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Men du skal også passe på med at have baby liggende i jeres eng for længe...ellers bliver det svært at få hxn afvendt igen

Vores kom over i tremmesengen da han var omkring 8 uger...og har ligget der siden(dog tager jeg ham over i sengen om morgenen og så gasser vi somregel en times tid sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

Ranarupta

RikkeØ skriver:

Hmm...du kan købe sådan en seng man kan skubbe helt ind til jeres seng, så barnet ligger hos dig, men ikke i sengen (gir det mening) har også set man kan få en "indsats" til at ligge imellem mor og far i sengen, hvor barnet kan sove, men aner ikke om det virker.

Lurede lige i babysams katalog, der har de sådan en bed-in-bed... Det ligner det, du taler om.

Mine intentioner er heller ikke at have baby i sengen for længe, for jeg mener, at det er bedst for barn (og parforholdet), at det ligger i sin egen seng. 
Indtil jeres kom over i sin tremmeseng, lå det så i jeres seng? Uden indsats og sammen med jer? 

Anmeld

20. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Lurede lige i babysams katalog, der har de sådan en bed-in-bed... Det ligner det, du taler om.

Mine intentioner er heller ikke at have baby i sengen for længe, for jeg mener, at det er bedst for barn (og parforholdet), at det ligger i sin egen seng. 
Indtil jeres kom over i sin tremmeseng, lå det så i jeres seng? Uden indsats og sammen med jer? 

Nej, han lå i liften under babydynen (vores seng står inde mod væggen)

...og nå ja, det var sådan en bed-in-bed jeg mente

Anmeld

20. december 2009

Ranarupta

Ok. Mange tak for din hjælp 

Anmeld

21. december 2009

Pige2009

Ranarupta skriver:

Det lyder meget nemmere end alle snørerne. Er det den eneste forskel, der er på voksi classic og voksi activ?

Voksi Aktiv er af uld... Ved ikke med classic, men jeg ved i hvert fald at Voksi Aktiv kan/må vaskes i modsætning til Voksi Classic. Netop pga. clips og vaskbarhed valgte jeg Voksi Aktiv Og jeg har ikke et sekund fortrudt.

Anmeld

21. december 2009

SaNiNa

Voksi posen den er vi rigtig glade for kan kun anbefale den.

Classic kan osse vaskes. vi har selv en classic og er rigtig glade for den

Anmeld

21. december 2009

Ranarupta

Ihh, det er herligt med jer kloge mødre! 
Tak! 

Anmeld

21. december 2009

SaNiNa

Ranarupta skriver:

Ihh, det er herligt med jer kloge mødre! 
Tak! 

Eller så prøv at kig på www.voksi.com den siden brugte jeg meget da vi skulle vælge hvilken en vi ville have af dem

Anmeld

21. december 2009

Ranarupta

Sanne og Nicklas skriver:

Eller så prøv at kig på www.voksi.com den siden brugte jeg meget da vi skulle vælge hvilken en vi ville have af dem

Tak for linket.

Jeg har dog været inde at kigge et par gange, men synes ikke, at siden er heeelt brugervenlig... Tror måske også, at jeg får forvirret mig selv, når der er for mange muligheder... 

Anmeld

1. juli 2010

stinefritid

Vi har købt en Haglöfs babysovepose Outdoor Living på nettet til 399,- Nu er vi også sådan nogle camping/outdoor-entuiaster og syntes at junior skulle ha en lækker sovepose ala mors og fars:-) Den er super god til at bruge i barnevognen eller klapvognen og der er lynlås i begge sider, hvilket jeg synes er rigtig smart. Tror den kan bruges op til 3-4 års alderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.