Lift >< kørepose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.078 visninger
31 svar
0 synes godt om
17. december 2009

Ranarupta

Hej, 

Endnu et spørgsmål presser sig på... 

Hvad synes I er bedst? En lift med dyne eller en kørepose (Voksi/Slee Bee/lignende)? 
Og hvad kan bruges i længst tid?

/Karina - der burde gå i seng...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Vi har kun brugt og bruger kun voksi posen, den har han sovet i siden han var 8 dage gammel. Der er en bæreplade i som kan klare 10 kg.

Vi valgte nemlig barnevogn fra og købte en rigtig god klapvogn og så voksi posen. Man slipper for at pakke sit barn ind i flyverdragter mm.

Da han var helt ny sov han ude i frostvejr i hans alm tøj, hue og vanter. Det samme gælder nu hvor han er 15 mdr.

Dp'en ville helst se sig fra for at bruge den, så derude sover han med hans junior dyne, en jakke, hue og vanter...

Anmeld

17. december 2009

bette

kørepose eller voksi.. helt klart.. det er så meget nemmere..
og børnene er så dejlige tilpas varme når de kommer op igen.

og så kan de heller ik sparke sådan en af som de kan med en dyne..

Anmeld

17. december 2009

Ranarupta

Ja, det virker altså en del nemmere med sådan en pose.

Det eneste plus, jeg tænker at liften har, er at man kan lade det nyfødte barn sove i den om natten den første tid inde i vores seng?

Hvad gjorde I dér? 

Anmeld

17. december 2009

Valle81

Hejsa

Jeg har kun brugt lift, og dyne:0) Den er godt nok lidt tung, men synes følelses af at puttet mit barn i liftet er så skøn og så har jeg brugt den som seng de første par uger. Den er lille og tryg, og så kan den stå alle steder, gulv, vugge, egen seng osv:0)

Mht det med dynen, så når de er spæde så sparker de den ikke af, det har jeg ihvertfald ikke oplevet:0) Og man spænder jo også sådan et overlædder hen over selve liften som holder på det hele:0)

Men begge dele er en rigtig god løsning, det er vist mest et smagsspøgsmål:0)

Christina

Anmeld

17. december 2009

Ranarupta

Valle, du har nok ret Jeg kan bare ikke lige finde ud af, hvor min smag ligger... 

Synes begge dele har sine klare fordele...

Anmeld

17. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Hej, 

Endnu et spørgsmål presser sig på... 

Hvad synes I er bedst? En lift med dyne eller en kørepose (Voksi/Slee Bee/lignende)? 
Og hvad kan bruges i længst tid?

/Karina - der burde gå i seng...  

Altså vi har længe brugt en lift med en voksi pose nede i, uden bærepladen selvfølgelig

Men voksiposen kan helt sikker bruges længst, da de hurtigere vokser fra liften.

Anmeld

17. december 2009

Ranarupta

RikkeØ skriver:

Altså vi har længe brugt en lift med en voksi pose nede i, uden bærepladen selvfølgelig

Men voksiposen kan helt sikker bruges længst, da de hurtigere vokser fra liften.

Ja, det tror jeg også er et afgørende element. 

Anmeld

17. december 2009

Pige2009

Voksi! Helt klart. Den er simpelthen genial. Jeg er rigtig glad for, jeg valgte liften fra, da hun allerede med sine nu 7 uger ville være for stor til liften. Laura sover i vugge herhjemme og med Voksipose i barnevognen, så der ligger hun trygt og godt.

Anmeld

17. december 2009

LinLin

Har kun haft en lift...

Synes en pose er smart og det ser rigtigt hyggeligt ud!, men hvad gør man hvis de skulle tisse igennem??? Så har man jo "ingenting" indtil posen er vasket og tørret igen. Men den lift er det kun lagen/rullemadras/gummilagensting (og madrassen hvis man er uheldig) der bliver våd... (det er MANGE ting, men kan udskiftes ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.