Lift >< kørepose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

Valle81

Ranarupta skriver:

Valle, du har nok ret Jeg kan bare ikke lige finde ud af, hvor min smag ligger... 

Synes begge dele har sine klare fordele...

Helt bestemt:0)

Jeg synes bare at en dyne er så skæn, elsker selv min dyne,og synes det er så hyggeligt at putte den om ens barn:0)

Jeg har også selv haft en voksi,som jeg brugte i klapvognen da hun blev større, da det var nemmere end en dyne, da den tit røg i hjulet og sådan, men synes alt det snøren osv var alt for upraktisk for mig:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Ranarupta

Valle81 skriver:

Jeg synes bare at en dyne er så skæn, elsker selv min dyne,og synes det er så hyggeligt at putte den om ens barn:0)

Jeg har også selv haft en voksi,som jeg brugte i klapvognen da hun blev større, da det var nemmere end en dyne, da den tit røg i hjulet og sådan, men synes alt det snøren osv var alt for upraktisk for mig:0)

Ja, alle de der snore på Voksien "skræmmer" mig en lille smule... 
Men har også kigget på Trilleposen, Slee Bee osv. og nogle af dem har ikke lige så mange snore... 

Anmeld

17. december 2009

Rikke, Liam & Linus

sparre skriver:

Har kun haft en lift...

Synes en pose er smart og det ser rigtigt hyggeligt ud!, men hvad gør man hvis de skulle tisse igennem??? Så har man jo "ingenting" indtil posen er vasket og tørret igen. Men den lift er det kun lagen/rullemadras/gummilagensting (og madrassen hvis man er uheldig) der bliver våd... (det er MANGE ting, men kan udskiftes ;-)

Man kan jo gøre det at man ligger en madras under selve betrækket, altså ikke dynen, så ligger baby også rigtig godt, og hvis uheldet skulle være ude er det kun betrækket der skal vaskes. Så sørger man bare for at have et ekstra.

Men man fraråder jo også at vaske vinterdynen da den er af uld og har lanolin i sig der er selvrensende.

Anmeld

17. december 2009

LinLin

RikkeØ skriver:

Man kan jo gøre det at man ligger en madras under selve betrækket, altså ikke dynen, så ligger baby også rigtig godt, og hvis uheldet skulle være ude er det kun betrækket der skal vaskes. Så sørger man bare for at have et ekstra.

Men man fraråder jo også at vaske vinterdynen da den er af uld og har lanolin i sig der er selvrensende.

- så der er "aftageligt" betræk på sådan een pose...? Troede det hele hang sammen og der så bare var en ekstra dyne man kunne lægge i til når det er koldt...

tak for info

Anmeld

17. december 2009

Rikke, Liam & Linus

sparre skriver:

- så der er "aftageligt" betræk på sådan een pose...? Troede det hele hang sammen og der så bare var en ekstra dyne man kunne lægge i til når det er koldt...

tak for info

Jep jep, lidt smart er det

Anmeld

17. december 2009

Tvilling

Så er den uvidene også med på hvad en voksi pose er . Tænker hvor er I altså bare kloge . Gid det var mig der vidste SÅ meget. Jeg har dog en svigerinde, der har sagt jeg har det og det til dig. Og der er så både voksipose brugt 2 gange og emmaljunga barnvogn med lift. Så ærligt, så aner jeg ikke hvad jeg foretrækker. Men føler mig da privilligeret. At jeg kan vælge...

Men er nok lidt gammeldags. Og putter bebs i voksi pose og så i lift

Anmeld

17. december 2009

Pige2009

Valle81 skriver:

Jeg har en original Voksi Aktiv, og der er ikke snører i, men 3 clips, så det er rasende nemt at lukke posen.

Anmeld

19. december 2009

Ranarupta

Linda2009 skriver:

Jeg har en original Voksi Aktiv, og der er ikke snører i, men 3 clips, så det er rasende nemt at lukke posen.

Det lyder meget nemmere end alle snørerne. Er det den eneste forskel, der er på voksi classic og voksi activ?

Anmeld

19. december 2009

Ranarupta

Hvis man nu har en kørepose af den ene eller anden art og ikke en lift - hvordan gør I så, når barnet skal sove indendørs? 
Så der var en, der skrev på en anden tråd, at barnet først begynder at sove i sin tremmeseng, når barnet er 6 mdr.

Og må indrømme, at jeg i den første tid helst vil have barnet til at ligge hos os i sengen, men ikke sådan at baby får vores dyner over sig?

(Giver det overhovedet mening?)  

Anmeld

19. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Hvis man nu har en kørepose af den ene eller anden art og ikke en lift - hvordan gør I så, når barnet skal sove indendørs? 
Så der var en, der skrev på en anden tråd, at barnet først begynder at sove i sin tremmeseng, når barnet er 6 mdr.

Og må indrømme, at jeg i den første tid helst vil have barnet til at ligge hos os i sengen, men ikke sådan at baby får vores dyner over sig?

(Giver det overhovedet mening?)  

Hmm...du kan købe sådan en seng man kan skubbe helt ind til jeres seng, så barnet ligger hos dig, men ikke i sengen (gir det mening) har også set man kan få en "indsats" til at ligge imellem mor og far i sengen, hvor barnet kan sove, men aner ikke om det virker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.