Er der andre indehavere af et barn der ikke vil spise, når de er derhjemme vel at mærke?
Jeg er ved at være træt!
Træt, træt, træt af at bikse mad sammen i forskellige stilarter for IGEN at konstatere at ungen slet ikke vil smage på det.
Jeg har prøvet alt - Ikke engang spaghetti og kødsovs, lasagne, medister med brun sovs og kartofler, som hun ellers plejer at spise løs af, vil hun have mere.
Til morgenmad vil hun KUN spise en tarvelig halv krydderbolle med smør og honning.
Hvis jeg serverer andet - Fx. rugbrød med ost, øllebrød (Eller hedder det grød
), havregrød, nægter hun at spise.
Men hvor fedt er det lige at aflevere hende i legestue med en halv bolle, smør, sukkerstads og 2 stykker vekao i sækken?
Før hun skal i seng kan hun godt finde på at råbe MAAAAAAD, og der er det igen en bolle med smør og honning der hitter.
Hvad dælan skal man gøre?
Lade ungen spise den bolle der ikke er særlig sund og se om det går over en gang eller hvad?
Selvom jeg altid har været rimelig cool og stolet på at hun da nok selv skulle melde sig hvis hun var sulten, er jeg pludselig begyndt at tvivle.
Hvis hun ikke blev tilbudt morgenmad m.m. er jeg faktisk bange for at hun slet ikke ville opdage det..
I DPén spiser hun dog fint og der er ingen problemer.
Det bliver en laaaaang juleferie for hende.. 
Trine - Der vist burde holde sig selv og sin negativitet for sig selv idag 
Anmeld