Nu har Johanna fået briller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Siber

linemus skriver:

Ej, hvor er det vildt. Men hun har selvfølgelig ikke kunnet sige noget, hvis hun altid har set sådan, så har det jo været sådan, tingene så ud. Hvor må det dog være en lettelse for jer, at det er blevet opdaget nu, selvom det må have været lidt af en forskrækkelse at opleve hende helt skæv.

Knus Line 

ja jeg er virkelig lettet, men for fan. Jeg tror snart hun har været hele helsesystemet igennem, men men heldigvis ikke med alvorlige sager.

Hun er helt dygtig til læger nu!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

BK

Puha da, det var da godt nok nået af en svækkelse af synet... Men det er da dejligt at det bare var det...

Der går lige et par dage til hun har vænnet sig til det, og så kommer brillerne automatisk på om morgenen når hun står op...

Anmeld

16. december 2009

Siber

Klock skriver:

Puha da, det var da godt nok nået af en svækkelse af synet... Men det er da dejligt at det bare var det...

Der går lige et par dage til hun har vænnet sig til det, og så kommer brillerne automatisk på om morgenen når hun står op...

jeg vælger at være lige så optimistisk som dig, for jeg magter ikke flere magt kampe!

Men hun er meget glad for sit brille itui, så de blev lagt fint ned i den da hun blev lagt i seng!

Knus

Anmeld

16. december 2009

BK

Siber skriver:

jeg vælger at være lige så optimistisk som dig, for jeg magter ikke flere magt kampe!

Men hun er meget glad for sit brille itui, så de blev lagt fint ned i den da hun blev lagt i seng!

Knus

Nu taler jeg så af erfaring for jeg bruger selv briller, men okay jeg fik først briller som 19 årig...

Men det har jeg også hørt fra andre der har fået briller i en tidlig alder...

Anmeld

16. december 2009

Marco2

Hvor er det godt at i kom til den øjenlæge. Tror jeg var flippet helt ud hvis Emsen pludselig var begyndt at skele. Havde med garanti set alle skrækscenarierne fare forbi den indre bio.

Så det er da godt hun kan få briller så hun kan blive hjulpet. Skeler hun efter hun har fået brillerne?

Man kan jo få gode briller til de små nu. I stedet for de firkantede stålmonstre jeg blev iført da jeg i en tidlig alder skulle begynde at gå med briller.

Men er det ikke også noget med at de kan vokse fra det. Naboens knægt har lige fået briller i en alder af 3, og han kan vist vokse fra det....

AG

Anmeld

17. december 2009

Siber

Marco2 skriver:

Hvor er det godt at i kom til den øjenlæge. Tror jeg var flippet helt ud hvis Emsen pludselig var begyndt at skele. Havde med garanti set alle skrækscenarierne fare forbi den indre bio.

Så det er da godt hun kan få briller så hun kan blive hjulpet. Skeler hun efter hun har fået brillerne?

Man kan jo få gode briller til de små nu. I stedet for de firkantede stålmonstre jeg blev iført da jeg i en tidlig alder skulle begynde at gå med briller.

Men er det ikke også noget med at de kan vokse fra det. Naboens knægt har lige fået briller i en alder af 3, og han kan vist vokse fra det....

AG

Hun skeler en lille smule, men øjnen skal jo også vænne sig til at se rigtigt nu.

Ja vi har bestil de fineste briller til hende. Men dem hun har nu (lånebriller) er lidt store.

Jeg ved ikke om de kan vokse sig helt fra det, men det bliver i hvert fald bedre med tiden.

Knus

Anmeld

17. december 2009

Hyner

Wooow Det er da vildt.... Stakkels pige da, men okay hun har jo ikke vidst andet... Godt i kom afsted til den øjenlæge, for filan da...

Håber hun bliver en gladere og mere tilfreds pige nu hvor hun kan se som vi andre....

Krams Henriette -der fik briller for 14dage siden pga -2 og -1,5

Anmeld

17. december 2009

birgittemarie

Det var da en dejlig nyhed! Og det skal hun nok vende sig til.

Min storesøsters utroligt dårlige syn, blev først opdaget, da hun var 12-13 år og hun havde aldrig kunnet se ordenligt indtil da. Hun har fortalt, at hun pludselig kunne se træernes grene i trætoppene, som hun altid havde troet bare var en grå masse.

Og du skal SLET ikke have dårlig samvittighed, for hvordan skulle I kunne vide det? Johanna har jo altid troet, at verden bare så sådan ud. På den måde betragtet var det egentligt heldigt, at hun begyndte at skele. Ellers kunne hun jo have gået sådan rundt i mange flere år.

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.