Nu har Johanna fået briller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Siber

Hej alle sammen,

Lige den nyeste update her fra os.

Johanna skelede helt vildt igen i morges, så jeg ringede til øjelægen også som det var og heldigvis fik vi en tid i dag. For at gøre en lang historie kort, så var hun langsynet og har +5 og +5,5, så nu har hun "låne briller" indtil vi får de rigtige som vi har bestilt til hende.

Shit det er en prøvelse at få hende til at have dem på, håber bare det er til hun har vænnet sig til dem, for jeg orker snart ikke flere konfikter med den unge dame - jeg tror hun gemmer sig sammen med resten af juli 07 gruppens unger!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Anja

Dejligt, at det "bare" var det. Men det må da også være en voldsom oplevelse for hende at få brillerne på og kunne se !

Anmeld

16. december 2009

ivfmarie

holy kaje! 5 og 5,5 !! Hun har da nærmest ikke kunnet se noget!

Godt I har fundet løsningen på skeleriet...

Marie

Anmeld

16. december 2009

Joan ( Smallie )

Wow det var godt nok meget. Kan jo være der faktisk bliver mindre konflikter nu hvor hun faktisk kan se. Kan vi da  for

Anmeld

16. december 2009

Louise mortil4

øv trals med brillerne, men godt det "bare" var det, der har jo lige åbnet sig en helt ny verden for hende, godt i fandt ud af det.

Anmeld

16. december 2009

Siber

Anja skriver:

Dejligt, at det "bare" var det. Men det må da også være en voldsom oplevelse for hende at få brillerne på og kunne se !

ja hun sagde selv, se far nu kan jeg se fjernsyn....

Knus

Anmeld

16. december 2009

Siber

ivfmarie skriver:

holy kaje! 5 og 5,5 !! Hun har da nærmest ikke kunnet se noget!

Godt I har fundet løsningen på skeleriet...

Marie

men det vilde er at vi ikke har lagt mærke til at hun har set dårligt. Hun har jo ikke bunpet ind i noget eller klaget eller..............

men har lidt dårlig samvittighed, men godt vi fandt ud af det nu, så hun ikke risikere at blive permanemt skelet

Knus

Anmeld

16. december 2009

Siber

Joan ( Smallie ) skriver:

Wow det var godt nok meget. Kan jo være der faktisk bliver mindre konflikter nu hvor hun faktisk kan se. Kan vi da  for

ja vi skal lige igennem du skal beholde brillerne på, også

Knus

Anmeld

16. december 2009

Siber

mortil4 skriver:

øv trals med brillerne, men godt det "bare" var det, der har jo lige åbnet sig en helt ny verden for hende, godt i fandt ud af det.

ja når hun har dem på, vinker hun gladeligt til os. Tænk hun har lige set sin mor og far for første gang

Knus

Anmeld

16. december 2009

linemus

Siber skriver:

ja hun sagde selv, se far nu kan jeg se fjernsyn....

Knus

Ej, hvor er det vildt. Men hun har selvfølgelig ikke kunnet sige noget, hvis hun altid har set sådan, så har det jo været sådan, tingene så ud. Hvor må det dog være en lettelse for jer, at det er blevet opdaget nu, selvom det må have været lidt af en forskrækkelse at opleve hende helt skæv.

Knus Line 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.