Pyha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

Helle30

Mebach skriver:

Jeg kan godt forstå det kører rundt i hovedet, men Paw er jo også samme alder....

Men sådan er det vel at blive foreller selv, man bliver sgu så bekymret...

Kan ikke helt blive enig med mig selv om jeg skal hive fat i folk fra den gamle klasse (har de fleste på Fb), og så samle sammen og sende en blomst...

Det skal du.Én af mine folkeskolefællers mor døde (kræft), da vi alle var ved 2.g. stadiet. Vi talte ikke længere så meget sammen, men alle gav til buketten, som var til vores gamle kamerat - ikke til graven. Vi var vel alle lidt unge og uprøvede udi den slags, men hans reaktion var ikke til at tage fejl af: Vi havde alle tænkt på HAM og det forfærdelige at miste en forel i så ung en alder.

Du markerer bedst din medfølelse ved en buket til forældrene.

- Og så er jeg i øvrigt helt grædefærdig over den historie... Uhhh, hvor skal jeg kys-knuse mine  børn, når de er færdige med at sove artigt,

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Rasmine

Helle30 skriver:

Det skal du.Én af mine folkeskolefællers mor døde (kræft), da vi alle var ved 2.g. stadiet. Vi talte ikke længere så meget sammen, men alle gav til buketten, som var til vores gamle kamerat - ikke til graven. Vi var vel alle lidt unge og uprøvede udi den slags, men hans reaktion var ikke til at tage fejl af: Vi havde alle tænkt på HAM og det forfærdelige at miste en forel i så ung en alder.

Du markerer bedst din medfølelse ved en buket til forældrene.

- Og så er jeg i øvrigt helt grædefærdig over den historie... Uhhh, hvor skal jeg kys-knuse mine  børn, når de er færdige med at sove artigt,

- Helle

I aftes satte jeg mig ned og skrev til dem jeg har på Fb, fra vores gamle klasse, vi er 10. Indtil videre er vi 4, som er med. Har ikke hørt fra de andre endnu.

Hvad søren skriver man på sådan et kort?

"Kære X og familie. Vi tænker på Jer, her i denne svære tid. Kh. dine gamle klassekammerater fra folkeskolen,  X, X, X...."

Eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.