Pyha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. december 2009

Rasmine

Vi var på besøg hos min mutti idag, som kunne fortælle at én af mine gamle klassekammerater lige har mistet sin 4-5 mdr. gamle søn. Min mor mente at have hørt det var tarmslyng.

Min mor, hendes søster og mine unger var på kirkegården med gran til mine bedsteforældres grav, og de så gravstedet, som var FYLDT med blomster, og bamser.

Drengen blev syg en lørdag, og døde søndag, og blev begravet fredag. 

Det sætter altså tingene lidt i perspektiv.

Sidder lige og tænker over om man skulle sende ét eller andet, gik trods alt i klasse med ham i 10 år. Men har ellers ikke noget kontakt. (Arj, det er måske for meget at sende noget, men vil bare så gerne vise min medfølelse...)

Hvad gør man?

HUSK lige at give ungerne en ekstra stor krammer i morgen, ik?

Mette - nu hormonella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

ivfmarie

Stor krammer og "jeg elsker dig" til ungerne: tjek!

Skrækkeligt....

Anmeld

15. december 2009

Anja

Kan slet ikke holde ud at tænke på det .......

Anmeld

15. december 2009

Tynen

Vi var på besøg hos min mutti idag, som kunne fortælle at én af mine gamle klassekammerater lige har mistet sin 4-5 mdr. gamle søn. Min mor mente at have hørt det var tarmslyng.

Min mor, hendes søster og mine unger var på kirkegården med gran til mine bedsteforældres grav, og de så gravstedet, som var FYLDT med blomster, og bamser.

Drengen blev syg en lørdag, og døde søndag, og blev begravet fredag. 

Det sætter altså tingene lidt i perspektiv.

Sidder lige og tænker over om man skulle sende ét eller andet, gik trods alt i klasse med ham i 10 år. Men har ellers ikke noget kontakt. (Arj, det er måske for meget at sende noget, men vil bare så gerne vise min medfølelse...)

Hvad gør man?

HUSK lige at give ungerne en ekstra stor krammer i morgen, ik?

Mette - nu hormonella

Ja, det var tarmslyng.
Jeg går i MG med en af deres venner.
Jeg har været så dårlig over det siden jeg hørte det i sidste uge

Paw bliver 4 mdr. næste gang (Som deres dreng var) så fik et kæmpe wakeup call.
Man tager så meget for givet!
Selvom man godt ved at det kan ske, er det ufatteligt underligt at det skal "tæt" på før man virkelig tænker over at hver dag er en gave i sig selv!

Føler med dem!

- Og for at det ikke skal være løgn var der lige en i en anden mg (På nettet) der mistede deres 4 mdr. gamle dreng.
Han blev kvalt af en kat i barnevognen.. Fy for satan...
Jeg kan simpelthen ikke få det ud af hovedet...

Anmeld

15. december 2009

bette

puha.. det var dog grimt..

jeg ville helt klart sende noget... om ikke andet så varmer det nok en lille smule at vide at der er nogen derude der har set deres sorg

Anmeld

15. december 2009

Muffinmus

nope, bare endnu en nitte at have i baghovedet, man slipper jo aldrig frygten for at der skal ske noget med ens unger.

Anmeld

15. december 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Ja, det var tarmslyng.
Jeg går i MG med en af deres venner.
Jeg har været så dårlig over det siden jeg hørte det i sidste uge

Paw bliver 4 mdr. næste gang (Som deres dreng var) så fik et kæmpe wakeup call.
Man tager så meget for givet!
Selvom man godt ved at det kan ske, er det ufatteligt underligt at det skal "tæt" på før man virkelig tænker over at hver dag er en gave i sig selv!

Føler med dem!

- Og for at det ikke skal være løgn var der lige en i en anden mg (På nettet) der mistede deres 4 mdr. gamle dreng.
Han blev kvalt af en kat i barnevognen.. Fy for satan...
Jeg kan simpelthen ikke få det ud af hovedet...

Wow, så har du også hørt om dem.

Den med katten er bare såååå.... Fårk, jeg ville ALDRIG tilgive mig selv.

Anmeld

15. december 2009

Tynen

Jeg hørte (Men man hører sgu så meget, så ved ikke om det er rigtigt fortalt) at faderen havde givet ham sutten kl. 5 om morgenen.
Moderen vågnede kl. 7 og så lå han død i sengen..
Vidste ikke han havde været syg dagen før.

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har simpelthen ikke kunne få det ud af hovedet.
Det kværner rundt hver eneste nat før jeg skal sove.
Det er så belastende. Man kan jo intet gøre for at "undgå" det 100%, men jeg ville seriøst ikke vide hvad jeg skulle gøre hvis jeg mistede et af mine børn..
Puha...

Nej og det med katten er jo bare så dumt og tragisk et uheld

Anmeld

15. december 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Jeg hørte (Men man hører sgu så meget, så ved ikke om det er rigtigt fortalt) at faderen havde givet ham sutten kl. 5 om morgenen.
Moderen vågnede kl. 7 og så lå han død i sengen..
Vidste ikke han havde været syg dagen før.

Det er så belastende. Man kan jo intet gøre for at "undgå" det 100%, men jeg ville seriøst ikke vide hvad jeg skulle gøre hvis jeg mistede et af mine børn..
Puha...

Nej og det med katten er jo bare så dumt og tragisk et uheld

Jeg kan godt forstå det kører rundt i hovedet, men Paw er jo også samme alder....

Men sådan er det vel at blive foreller selv, man bliver sgu så bekymret...

Kan ikke helt blive enig med mig selv om jeg skal hive fat i folk fra den gamle klasse (har de fleste på Fb), og så samle sammen og sende en blomst...

Anmeld

15. december 2009

Lise

Tynen skriver:

Puha...

Sådan havde jeg det dels med et barn der fik fjernet mandler (tror jeg nok) på Aalborg Sygehus, og døde efterfølgende...tror sagen var oppe kort tid efter vore juli-børn kom til verden, og jeg kunne bare slet ikke stoppe med at tænke på det  Og så 14 mdr gamle Christian der slugte et batteri, og døde 14 dage efter - det var det samme... ØV!

Det MÅ bare være det værste i hele verden. At begrave sit eget barn. Gider ikke tænke på det mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.