Skolevalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

TbCp

Rikke skriver:

Jeg har gået på Sanderumskolen i Odense Sv. Og det var en frygtelig skole Men nu er det selvfølgelig over 20 år siden jeg startede i skole, og der er da heldigvis sket en del på de år. Men hvis jeg nogensinde stod på den skole igen, så tror jeg seriøst jeg var blevet dårlig.

Hvor ligger den skole henne I har skrevet hende op til? Den har jeg aldrig hørt om...

Øv det lyder osm en skidt skole

Jeg gik selv på en i Bolbro i nogle år, det var egentlig en ok skole men vi havde den mest forfærdelige klasselærer!

Den vi har skrevet Liva op til ligger ude i Hjallese. De forsøger at arbejder efter at børnene lærer på forskellige måder, det synes jeg er kanon godt, især fordi jeg er ret sikker på at Liva ikke bliver en der kan lære ved at sidde og læse i en bog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Dansker i England

Jeg ved godt, der er 3,5 år til min datter skal starte i skole, men jeg vil have hende til at gå i privatskole. Jeg har hørt så meget dårligt om folkeskolerne her i England, at undervisningen virkelig halter efter. Så for at give min datter den bedste start i skolen, bliver det privat. Lige nu er jeg inde i overvejelserne om det skal være en ren pige skole, eller om det skal være en blandet. Vi har begge dele i byen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.