sille du har evigt ret...for da min mor lå for døden, og min far og jeg passede hende herhjemme, ja så havde vi bare de dejligste sygeplejersker, og hjemmehjælpere...der var en som lige blev for emsig da hun fortalte min far at han ikke fik brug for så meget medicin, da hun snart ville dø (min far havde stadig på det tidspungt ikke accepteret hvor syg hun var) men ellers var de dybt proffecionelle, de piger som kom her...og hende som var her da min mor døde var også enormt medfølende, og tog sig alt den tid i verden vi havde brug for, hun hjalp min søster og jeg med at gøre hende klar til bedemanden skulle komme, og sørgede for at fortælle os hvad lyde der ville komme når vi vendte hende, og hvad ligpletter var, og ...ja alt det der kunne skræmme os...sågar forklarede hun at hun var nød til at sætte hendes gebis hurtigt på plads...bare så vi forstod at hun ikke gjore noget for at gøre os vrede eller ked...hun sørgede for at guide os igennem hvem vi burde ringe til (mine søskende) og hvad vi skulle gøre bagefter...hun var dybt proffesionel, og jeg er hende evig taknemmelig...
jeg ved, med sikkerhed, at hun gik hjem den dag (nu havde hun efterhånden lært min far og jeg at kende gennem den tid min mor var syg) og græd snot i stænger for os...for jeg tror ikke på man kan gå gennem sådan en procces uden at tage den med sig hjem...jeg er hende evig taknemmelig, og kan nøjagtig stadig huske hendes måde at være på...
så self skal sådan et menneske have mere i løn, jeg sætter pris på hendes job, for uden det havde jeg ikke fungeret i dag...så de har min fulde opbakning her i strejken...det er med garanti...
og ja...jeg har en kort lageruddannelse for at få min "fede" løn, og så skider man på folk der gør så stor en isats for andre...øv for en verden!
Anmeld