Søde dejlige Emil er væk............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. december 2009

Susan1978

jeg har fået en djævel ind i huset i stedet..

nu er han da begyndt at sove det meste af natten igen, men han vågner mega tidlig.. 05:50 i morges.

han er simpelthen så trodsig så i tror det er løgn... ej og hvis han ikke får sin vilje så spadser han helt ud og begynder at rive noget ned fra hylderne osv.  eller han åbner et skab også kigger han så lumsk på os, og tænker hvad vores næste træk er.

uuuiiiii det er noget af en prøvelse.

nogen af jer der oplever det samme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Kaufie

Jeg har en dreng, der slår ud efter os (og dp'eren, fik jeg lige at vide her til morgen....) og laver den her:  mens han siger "pruttelyd" når vi irettesætter ham eller beder ham gøre noget han ikke lige har lyst til.

Så ryger han i hjørnet eller ind på sit værelse - og vi gider ikke snakke med ham før han kan opføre sig ordentligt. Men jeg har ikke set effekten af det endnu - udover at han hyler og derpå bliver enormt klæbrig og vil give knusere. Næste gang jeg beder ham om noget kommer den igen   plplplplpllplplpll.

Grrrrrr...

Anmeld

15. december 2009

..

Min søde dejlige Smilla gemmer sig vist samme sted som Emil

Hun plejer at væres å sød og nem, for tiden gør hun alt det modsatte af hvad vi beder hende om og siger vi at hun skal kommer så stikker hun af. Nå vi fx skal afsted så skal hun liiiige det ene og det andet. Det værste er at hun sjældent bliver sur og hys - hun spiller på charmen så vi ikke kan stå for hende, hvilket gør hun slipper afsted med det meste, den lille bandit

Anmeld

15. december 2009

Tynen

Hvis jeg nu bare skriver at Stella grinende åd en håndfuld pyntegrus efterfulgt af en knasen mellem tænderne mens jeg febrilsk, men dog meget bestemt, prøvede at få hende til at spytte det ud, så burde det være svar nok

Anmeld

15. december 2009

Nadi

Tror også Ollie leger gemme med de andre...ihvertfald nogle gange!

Han slår også ud efter os, laver lumske øjne og rager ALT ned fra bordet, hvis ikke han får sin vilje. Prøver vi at irettesætte ham griner han os bare direkte op i ansigtet (snot-unge!!).

Hvis han har en af sine hystade-episoder ignorere vi ham, så går der lidt tid med at han skriver, græder, savler og vræler. Men når han så er faldet ned siger han "ik' sur mere" og laver de dejligste øjn, og sender det sødeste smil som slet ikke er til at stå for

Synes man er blevet mor på en helt anden måde, nu de er i den her trods-alder.

Anmeld

15. december 2009

BK

Hm min datter må være samme sted... Her er damen begyndt med at hvis ikke hun får sin vilje, så lader sig gå på rumpen for derefter at knalde hovedet ned gulvet og skrige som en stukken gris...

Eller hun skriger bare som en stukken gris, alt i mens hun slår ud efter mig...

Anmeld

15. december 2009

birgittemarie

Samme her.

Kommer så lige til at tænke på det, vi her synes er det aller mest irriterende ved hele den ballade: MORMOR!!!!

Når hun er her og overhører den MINDSTE irettesættelse af barnet, ser hun helt forfærdet ud og lægger ikke skjul på - selvom hun dog ikke siger noget - at hun synes, vi er de strengeste, mest urimelige og egoistiske forældre ever. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, hvor er det irriterende!!

Knus Birgitte - som selv er opdraget komplet forvirrende med strenghed fra far og overbeskyttelse og ingen grænser fra mor.

Anmeld

15. december 2009

Kaufie

Klock skriver:

for derefter at knalde hovedet ned gulvet og skrige som en stukken gris...

Ja, hvad går dét lige ud på??? Det gør William også - banker hovedet i gulvet eller en væg - eller slår sig selv med hånden.....

Det må jo være frustration over ikke at kunne sætte ord på når man er så hidsig. Men hvad pokker gør man ved det?

Anmeld

15. december 2009

BK

Kaufie skriver:

Ja, hvad går dét lige ud på??? Det gør William også - banker hovedet i gulvet eller en væg - eller slår sig selv med hånden.....

Det må jo være frustration over ikke at kunne sætte ord på når man er så hidsig. Men hvad pokker gør man ved det?

Det kan godt være jeg er ond, men jeg lader hende skrige, for hvis jeg forsøger at komme til hende så sparker hun...

Anmeld

15. december 2009

Susan1978

aghhh må de dog bare alle sammen snart komme frem fra deres skjul igen.. men ellers rart at vide at det ikke kun er Emil.. så det er slags fase.

synes bare først Ea´s startede da hun blev 3 og varede så et helt år næsten.. pyyhaaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.