Så har vi været ved lægevagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

birgittemarie

Siber skriver:

Ta k tak BM. Andreas synes det var lige i overkanten, men da vi havde været inde hos lægen synes han det var det rigtig jeg gjorde.

Ja bare det er brille, og ikke noget andet!

Det er det garanteret. Altså bare briller. Ellers havde lægen sagt, at der var andre muligheder.

Men for høvlan, jeg forstår godt, man bliver bange, når ens lille perle pludselig skeler og ser dobbelt!!

Knus B

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Louise mortil4

Ejj  hvor en grim oplevelse for jer og da især for jeres datter. Håber i får mere svar i morgen og at det bare er briller der skal til.

TIL JER

Anmeld

14. december 2009

Siber

Anja skriver:

Lyder meget vildt ! Men  ja, briller er jo trods alt en lille ting

ja jeg er helt enig!

Anmeld

14. december 2009

Siber

birgittemarie skriver:

Det er det garanteret. Altså bare briller. Ellers havde lægen sagt, at der var andre muligheder.

Men for høvlan, jeg forstår godt, man bliver bange, når ens lille perle pludselig skeler og ser dobbelt!!

Knus B

en tidlig alder at få sin første brannert

Anmeld

14. december 2009

Siber

mortil4 skriver:

Ejj  hvor en grim oplevelse for jer og da især for jeres datter. Håber i får mere svar i morgen og at det bare er briller der skal til.

TIL JER

Tak skal du have!

Ingen panik, bare briller!

Anmeld

14. december 2009

Nadi

Nej nej nej! Det var da en væmmelig oplevelse, både for jer og for Johanna.

Er glad for at I fik noget hjælp og en god behandling. Man har bare ikke brug for uforstående læger i sådan en situation! Så er glad for at læse at I kom på akut-listen

Rigtig god bedring (hvis det hedder det) med hende, håber ikke det er noget alvorligt. Og ja briller er jo altså ikke det værste.

Anmeld

14. december 2009

Siber

Nadi skriver:

Nej nej nej! Det var da en væmmelig oplevelse, både for jer og for Johanna.

Er glad for at I fik noget hjælp og en god behandling. Man har bare ikke brug for uforstående læger i sådan en situation! Så er glad for at læse at I kom på akut-listen

Rigtig god bedring (hvis det hedder det) med hende, håber ikke det er noget alvorligt. Og ja briller er jo altså ikke det værste.

ja vi var/er også meget positivt overrasket over den norske vagtlæge, god service (hvis man kan kalde det)

Knus

Anmeld

14. december 2009

Mary

Puhhh nej hvor væmmeligt!!!! Jeg tror godt nok jeg kunne nå og tænke maaange grimme tanker! Er helt chokket over at noget kan dukke op så pludseligt! 

Kram til jer!

Anmeld

15. december 2009

Susan1978

puha Siber, sikke da en omgang..  og som BM siger, så synes jeg dælme også du klarede det godt. Jeg ville nok været gået i panik og tænkt grimme tanker.......  

for at det er bedre i dag.

jeg er altid så bekymret for mine ungers øjne... jeg skelede selv da jeg var barn og fik briller og jannik har så fået med årene, så jeg er lidt ekstra opmærsom, for jeg synes altså begge 2 sidder og kniber øjnene sammen når de ser fjernsyn..  og hver gang de er til lægen får jeg hende til lige at tjekke deres syn med den der tavle.

Anmeld

15. december 2009

Tikki

Det lyder da godt nok underligt - sikke en vild og ubehagelig oplevelse. Godt det bare er en brille, der skal til.

Malthe skal afsted i dag til øjenlæge - han skeler nemlig, så nu må vi høre, hvad der skal ske med ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.