Så har vi været ved lægevagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.629 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. december 2009

Siber

Ja for første og forhåbentlig sidste gang.

Johanna skelede på den ene øje i morges (altså såden rigtig skele) De ringede så fra BH og sagde at ikke ville spise, drikke eller noget som helst, hun var bare ikke i form. Andreas hentede hende, og da hun skulle tage ham i hånden ramte hun ved siden af. Hun gik også og famlede efter der hvor hun skulle gå.

Da jeg kom hjem fra job, skelede hun på det andet øje, og klagede over ondt og at hun ikke kunne se noget. Hun sp vildt underlig ud.

Jeg ringede derfor til lægen (blev sku lidt bekymret, yes BM) men vi kunne kun få en tid på torsdag. Jeg blev lidt desperart, så jeg ringede til vagtlægen (bare for at få et svar på om jeg skulle være urolig) men de synes det lød underligt, så de ville gerne se os. Alle mand i bilen og afsted til vagtlægen. De var meget søde, og tog os virkelig seriøse. Der var lang vente tid, men fordi det var noget med synet kom vi på akutlisten og vi ventede i 5 min, også kom vi til.

Meget sød læge der undersøgte, som godt kunne se hendes skelen. Han ringede til øjelægen, som sagde at de godt kan blive akut skeløjede (som han kaldte det) så vi skulle have en tid i morgen hos en øjelæge (og det skal vi have akut) og muligvis skal hun have briller. Lægen sagde at hun ser dobbelt, så ikke så underligt at hun er lettere utilpas, når hun går rundt med en lille skid på!

Så vi må se hvad dommen er i morgen!

Tak fordi du læste med

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Rasmine

ARJ; for fanden da...

Det var sgu da ubehageligt!

Anede ikke det kunne komme akut, gad vide hvad som udløser det???

Anmeld

14. december 2009

Kaufie

Ej hvor vildt - sagde de noget om hvorfor det kan opstå så pludseligt?

Håber de finder grunden til det - og at Johanna får det bedre - med eller uden briller.

Anmeld

14. december 2009

Siber

Mebach skriver:

ARJ; for fanden da...

Det var sgu da ubehageligt!

Anede ikke det kunne komme akut, gad vide hvad som udløser det???

ja hun var virkelig skummel at se på!

Han sagde at det godt kunne ligge der, også lige pludselig komme frem.

Men min stakkels mand havde det så dårligt, fordi vi i går skulle putte salve i øjnene (for øjebetændelse) og det måtte vi bruge lidt magt. Men altså det har jeg sagt det skal han ikke tænke på.

Anmeld

14. december 2009

BK

Puha nej hvor ubehageligt for jer... Det må virkelig være grimt... Håber at de finder grundet til det... og at hun snart må blive frisk igen...

Anmeld

14. december 2009

Siber

Kaufie skriver:

Ej hvor vildt - sagde de noget om hvorfor det kan opstå så pludseligt?

Håber de finder grunden til det - og at Johanna får det bedre - med eller uden briller.

Han sagde at det kan ligge der, også lige pludselig komme frem!

Men meget skummelt!

Anmeld

14. december 2009

Siber

Klock skriver:

Puha nej hvor ubehageligt for jer... Det må virkelig være grimt... Håber at de finder grundet til det... og at hun snart må blive frisk igen...

ja inderst inde håber jeg bare det er væk i morgen, men det er jo ikke værre end hun skal have briller! Forhåbentlig

Anmeld

14. december 2009

birgittemarie

Aargh for en gyser!!! Jeg synes - ikke overraskende, I know - at du klarede situationen meget fattet!

Mange krydsede fingre for, at det hurtigt går over og i hvert fald er noget helt uskadeligt, som briller.

Knus og mange tanker Birgitte

Anmeld

14. december 2009

Siber

birgittemarie skriver:

Aargh for en gyser!!! Jeg synes - ikke overraskende, I know - at du klarede situationen meget fattet!

Mange krydsede fingre for, at det hurtigt går over og i hvert fald er noget helt uskadeligt, som briller.

Knus og mange tanker Birgitte

Ta k tak BM. Andreas synes det var lige i overkanten, men da vi havde været inde hos lægen synes han det var det rigtig jeg gjorde.

Ja bare det er brille, og ikke noget andet!

Anmeld

14. december 2009

Anja

Lyder meget vildt ! Men  ja, briller er jo trods alt en lille ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.