Hjælp ang. Kæresten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

LRJ

Sabrina17 skriver:

Jeg forstår ikke han skal have den bil med, når I ikke har råd til den!!!??? Altså, der må man altså bare slå noget fast! Han har og får de kommende år, ikke råd til at have en bil.. Ikke nu og heller ikke når han har en masse udgifter i lejligheden, gælden og barn...

Vi har råd til at sidde med Kia'en, men ikk den han vil have, sammentidig han betaler af på gælden.vi har jo over 20000 udbetalt efter skat, og en lejlighed til ca 5600 med alt, 3500 på mad, 2000, bleer, osv og der har vi råd til kia'en og har os snakket med et andet familie medlem af jeres om det, og hvis han betaler på gælden har vi råd til det, og hvis han ikk gør det vil vi Lade ham få en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

LRJ

Sanne og Nicklas skriver:

Håber i for det løst og en god snak med ham ville nok ikke skade, ellers ved du jo så osse bare at "jeres" lille familie ikke fylder mest men det gør bilen og mors kød gryder.

ja Prøver hvertfald, har li snakket med ham og sagt vi skal have en god lang snak i morgen.

Og Tak

Anmeld

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

tænker mere at hvis de først får en datop afvide og så leder de efter lejlighed til jr 1 feb men er så heldige at de finder en pr 1 jan og så bliver datoen lavet om, nu ved jeg ikke om de selv skal male og gøre ved enden de kan flytte ind, men det kan altså osse godt tage tid

Min mand og jeg boede osse hos hans forældre i 1½ år og på inetet tidspunkt blev vi bedt om at flytte eller noget, vi blev passet og gjort ved som aldrig før. vi valgte selv at flytte da vi følte os klar til det begge.

Ja, men nu kender du jo heller ikke hele situationen og den synes jeg heller ikke skal komme på bane nu, men jeg synes det er lidt fejl du siger det var lavt af min mor... Jeg ved ikke hvorvidt Bo har fået fat i det skal være 1. jan - hvilket jeg også skrev tidligere, men det er jo klart der bliver sagt 1. januar, når nu de har lejligheden fra 1. januar. Hun sagde det til mig i torsdags og de har haft lejligheden i over 1 måned, så kan ikke se hvor det skulle være lavt henne. Men som Lone siger, er hun ligeglad om der blev sagt 1. januar eller 1. februar, de har en lejlighed nu og enten flytter hun alene eller med ham!

Anmeld

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

Vi har råd til at sidde med Kia'en, men ikk den han vil have, sammentidig han betaler af på gælden.vi har jo over 20000 udbetalt efter skat, og en lejlighed til ca 5600 med alt, 3500 på mad, 2000, bleer, osv og der har vi råd til kia'en og har os snakket med et andet familie medlem af jeres om det, og hvis han betaler på gælden har vi råd til det, og hvis han ikk gør det vil vi Lade ham få en.

Ja, jeg ved godt I har lavet budget med Heidi... Men ja, håber da i kan få det til at hænge sammen, men lige nu synes jeg det ser ud som en blind gyde.. Han har ikke kunnet finde ud af at betale tilbage på gælden endnu og han har ikke haft udgifter OVERHOVDET... Han har bare brugt sine penge på alt muligt, han ikke burde..

Anmeld

14. december 2009

SaNiNa

Sabrina17 skriver:

Ja, men nu kender du jo heller ikke hele situationen og den synes jeg heller ikke skal komme på bane nu, men jeg synes det er lidt fejl du siger det var lavt af min mor... Jeg ved ikke hvorvidt Bo har fået fat i det skal være 1. jan - hvilket jeg også skrev tidligere, men det er jo klart der bliver sagt 1. januar, når nu de har lejligheden fra 1. januar. Hun sagde det til mig i torsdags og de har haft lejligheden i over 1 måned, så kan ikke se hvor det skulle være lavt henne. Men som Lone siger, er hun ligeglad om der blev sagt 1. januar eller 1. februar, de har en lejlighed nu og enten flytter hun alene eller med ham!

rolig rolig nu.

her står ingen stedet de har haft lejligheden i 1 månede hvis de har haft den så længe forstå jeg ikke de ikke er flyttet, det ville jeg da selv have gjort.

forstå bare ikke det er dig som skal "fortælle" det er pr 1 januar, men din bror skriver jo heller ikke herinde så han selv kan forklare hvad han hr fåetaf vide og ikke sagt videre og hvad ha har sagt.

Anmeld

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

rolig rolig nu.

her står ingen stedet de har haft lejligheden i 1 månede hvis de har haft den så længe forstå jeg ikke de ikke er flyttet, det ville jeg da selv have gjort.

forstå bare ikke det er dig som skal "fortælle" det er pr 1 januar, men din bror skriver jo heller ikke herinde så han selv kan forklare hvad han hr fåetaf vide og ikke sagt videre og hvad ha har sagt.

De har fået lejligheden, men kan først flytte ind per 1. januar.

Jeg er rolig, jeg angriber eller skælder ikke ud, jeg forklarer bare

Anmeld

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

rolig rolig nu.

Men det er jo fuldstændigt ligegyldigt om der blev sagt 1. jan eller 1. feb. Det er ikke det Lone spørger om råds om

Anmeld

14. december 2009

LRJ

rolig rolig nu.

Jeg havde heller ikk hørt det men jeg er heller ikk hendes barn, og nu kan det jo bare være at hun har sagt det til ham og han så har glemt ALT om det bagefter. og derfor jeg ikk har fået noget af vide. Men vi sagde ja til lejligheden i november, og ham der havde den skulle være ude den 15. dec. og så skal de jo igang med alt det der Renovering og sådan inden vi kan komme i det er derfor vi/jeg først kan flytte ind den 1. januar

Anmeld

14. december 2009

LRJ

Sabrina17 skriver:

Ja, jeg ved godt I har lavet budget med Heidi... Men ja, håber da i kan få det til at hænge sammen, men lige nu synes jeg det ser ud som en blind gyde.. Han har ikke kunnet finde ud af at betale tilbage på gælden endnu og han har ikke haft udgifter OVERHOVDET... Han har bare brugt sine penge på alt muligt, han ikke burde..

Snakker li med ham imorgen om det, for der skal vi jo alligevel i banken og hvis banken siger det bare IKK kan lade sig gøre, så er det, det vi holder på

Anmeld

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

Snakker li med ham imorgen om det, for der skal vi jo alligevel i banken og hvis banken siger det bare IKK kan lade sig gøre, så er det, det vi holder på

Ja, så må vi jo se...........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.