Sanne og Nicklas skriver:
Okay kunne det tænkes at det er en meget stor mundfuld han lige skal sluge før at flytte i lejlighed (hvor man er nød til at blive selvstændig) og så at skulle være far.
Me under allesomstændigheder bliver han nød til at tage sig sammen og indse at bilen nok ikke lige kommer i første række, det er ikke lige frem billigt at få et barn og en bil koster altså osse noget at have.
Håber i finder en god løsning og om ikke andet du selv flytter. og at din svigermor selv kommer og fotæller i ikke kan bor der mere fra 1 januar, synts det meget lavt du skal få det afvide herinde af din svigerinde.
Det kan sagtens være, det kan da måske os være at det "Afskrækker" ham lidt at han faktisk skal til at være "Voksen", Far og sådan. tror jeg vil tage mig en ordentlig snak med ham i morgen uden at blive gal igen.
Men Jeg har jo sagt til alle at jeg Flytter den 4-8 januar ca, og jeg håber da bare han vælger at flytte med mig, så det er jo nok derfor hun siger at det skal være i januar nu, det gør ingen forskel på mig om det er Januar eller februar der blev sagt, for jeg prøvede bare at finde en lejlighed Så hurtigt som jeg kunne, og Så fandt jeg den perfekte fra 1. januar
Anmeld