Hjælp ang. Kæresten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

Betalingen behøver vi inden hjælp til, fordi der har jeg jo mine penge jeg kan betale lejligheden for, Og jeg flytter jo uanset hva i Januar. Har råd til at sidde i lejligheden selv, hvis det skulle gå så vidt, selvfølgelig lidt stramt men det kan jeg. 

Håber virkelig os For hans skyld Tager sig sammen meget snart med det hele.

jeg mente heller ikke du ikke kunne betale, det var bare mht. Bo og hans økonomiske side, som ikke er vanvittig god, for at sige det MEGET pænt..

Jeg synes helt klart også du/I skal flytte til januar... Han må så selv vælge hvor vigtigt han synes det er. Lige nu, når jeg læser dit opslag, så får jeg fornemmelsen af han ikke rigtigt "orker" det... Jeg synes bare du skal lade ham selv finde ud af det. Han opdager det nok, hvis du er væk 1. januar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

SaNiNa

Må jeg spøger om hvor gammel ham bo han er?

Anmeld

14. december 2009

LRJ

Sanne og Nicklas skriver:

Må jeg spøger om hvor gammel ham bo han er?

han er 21

Anmeld

14. december 2009

LRJ

Sabrina17 skriver:

jeg mente heller ikke du ikke kunne betale, det var bare mht. Bo og hans økonomiske side, som ikke er vanvittig god, for at sige det MEGET pænt..

Jeg synes helt klart også du/I skal flytte til januar... Han må så selv vælge hvor vigtigt han synes det er. Lige nu, når jeg læser dit opslag, så får jeg fornemmelsen af han ikke rigtigt "orker" det... Jeg synes bare du skal lade ham selv finde ud af det. Han opdager det nok, hvis du er væk 1. januar

Nej det er rigtigt.

Jeg flytter, håber han Vælger at flytte med og  lade mors kæreste om at hjælpe med bilen Efter vi er flyttet så det kun er de der 5000 ca vi skal af med for en brugt motor.

Tror bare at han måske ikk kan overskue det hele, men ved det ikk, han er lidt svær at nå ind til og forstå helt.

Anmeld

14. december 2009

SaNiNa

Lone H. skriver:

han er 21

Okay kunne det tænkes at det er en meget stor mundfuld han lige skal sluge før at flytte i lejlighed (hvor man er nød til at blive selvstændig) og så at skulle være far.

Me under allesomstændigheder bliver han nød til at tage sig sammen og indse at bilen nok ikke lige kommer i første række, det er ikke lige frem billigt at få et barn og en bil koster altså osse noget at have.

Håber i finder en god løsning og om ikke andet du selv flytter. og at din svigermor selv kommer og fotæller i ikke kan bor der mere fra 1 januar, synts det meget lavt du skal få det afvide herinde af din svigerinde.

Anmeld

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

Okay kunne det tænkes at det er en meget stor mundfuld han lige skal sluge før at flytte i lejlighed (hvor man er nød til at blive selvstændig) og så at skulle være far.

Me under allesomstændigheder bliver han nød til at tage sig sammen og indse at bilen nok ikke lige kommer i første række, det er ikke lige frem billigt at få et barn og en bil koster altså osse noget at have.

Håber i finder en god løsning og om ikke andet du selv flytter. og at din svigermor selv kommer og fotæller i ikke kan bor der mere fra 1 januar, synts det meget lavt du skal få det afvide herinde af din svigerinde.

Meget lavt?? Hmm, de har hele tiden fået at vide at de ikke kunne blive mere end til 1. februar, men eftersom de fik en lejlighed per 1. januar, er det vel klart, mine forældre ikke vil have dem længere end det. (Ikke at de er en byrde, men kan sgu godt forstå min mor gerne vil være selv snart)  

Anmeld

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

Nej det er rigtigt.

Jeg flytter, håber han Vælger at flytte med og  lade mors kæreste om at hjælpe med bilen Efter vi er flyttet så det kun er de der 5000 ca vi skal af med for en brugt motor.

Tror bare at han måske ikk kan overskue det hele, men ved det ikk, han er lidt svær at nå ind til og forstå helt.

Jeg forstår ikke han skal have den bil med, når I ikke har råd til den!!!??? Altså, der må man altså bare slå noget fast! Han har og får de kommende år, ikke råd til at have en bil.. Ikke nu og heller ikke når han har en masse udgifter i lejligheden, gælden og barn...

Anmeld

14. december 2009

LRJ

Det kan sagtens være, det kan da måske os være at det "Afskrækker" ham lidt at han faktisk skal til at være "Voksen", Far og sådan. tror jeg vil tage mig en ordentlig snak med ham i morgen uden at blive gal igen.

Men Jeg har jo sagt til alle at jeg Flytter den 4-8 januar ca, og jeg håber da bare han vælger at flytte med mig, så det er jo nok derfor hun siger at det skal være i januar nu, det gør ingen forskel på mig om det er Januar eller februar der blev sagt,  for jeg prøvede bare at finde en lejlighed Så hurtigt som jeg kunne, og Så fandt jeg den perfekte fra 1. januar

Anmeld

14. december 2009

SaNiNa

Lone H. skriver:

Det kan sagtens være, det kan da måske os være at det "Afskrækker" ham lidt at han faktisk skal til at være "Voksen", Far og sådan. tror jeg vil tage mig en ordentlig snak med ham i morgen uden at blive gal igen.

Men Jeg har jo sagt til alle at jeg Flytter den 4-8 januar ca, og jeg håber da bare han vælger at flytte med mig, så det er jo nok derfor hun siger at det skal være i januar nu, det gør ingen forskel på mig om det er Januar eller februar der blev sagt,  for jeg prøvede bare at finde en lejlighed Så hurtigt som jeg kunne, og Så fandt jeg den perfekte fra 1. januar

Håber i for det løst og en god snak med ham ville nok ikke skade, ellers ved du jo så osse bare at "jeres" lille familie ikke fylder mest men det gør bilen og mors kød gryder.

Anmeld

14. december 2009

SaNiNa

Sabrina17 skriver:

Meget lavt?? Hmm, de har hele tiden fået at vide at de ikke kunne blive mere end til 1. februar, men eftersom de fik en lejlighed per 1. januar, er det vel klart, mine forældre ikke vil have dem længere end det. (Ikke at de er en byrde, men kan sgu godt forstå min mor gerne vil være selv snart)  

tænker mere at hvis de først får en datop afvide og så leder de efter lejlighed til jr 1 feb men er så heldige at de finder en pr 1 jan og så bliver datoen lavet om, nu ved jeg ikke om de selv skal male og gøre ved enden de kan flytte ind, men det kan altså osse godt tage tid

Min mand og jeg boede osse hos hans forældre i 1½ år og på inetet tidspunkt blev vi bedt om at flytte eller noget, vi blev passet og gjort ved som aldrig før. vi valgte selv at flytte da vi følte os klar til det begge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.