Lone H. skriver:
det den 1. februar 
Men Jeg vil jo gerne i vores nu her når vi kan, men Din bror er jo lidt besværlig, og Vi gør jo ALT for at fortælle ham at den Lejlighed er det vigtigste .
Har os sagt til ham at det ender med at jeg flytter selv.
Min mor vil ikke have jer boende længere og ved ikke hvorvidt hun har sagt det til Bo, men det vil hun ikke. Jeg spurgte hende den anden dag, hvad hun ville gøre hvis I lige pludseligt kom og spurgte om hjælp med betaling og sådan, som Bo jo godt kunne finde på, da han jo ikke er den mest økonomiske! Så sagde hun : Så må de finde et andet sted at spørge, det samme gælder, hvis de ikke kan betale lejligheden og ryger ud.. Jeg har gjort mit, sagde hun. OG JA!!! Det har hun..
Men hmm, det er svært det her, men han må lære det snart!
(Nu glemmer vi lige jeg er Bo lillesøster)
Hvis min kæretse satte sin bil før mig og sin søn, så havde jeg sagt farvel og tak.. Og rend mig så langt !!
Undskyld mig meget, men han skal snart GROW UP!! Og nu må jeg godt sige det, da han jo er min storebror 
Men jeg er sikker på du finder ud af det.. Med eller uden ham, helst med.. Men han skal ikke bo hjemme ved sin kære moar for evigt og glemme han har/får en datter til april..
Anmeld