Hjælp ang. Kæresten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.312 visninger
29 svar
0 synes godt om
14. december 2009

LRJ

er godt og grundig ved at være træt af Min kæreste's valg li for tiden, Han mener det er mere vigtigt at han får en bil, end vi flytter i lejligheden vi har fået, li nu bor vi ved hans forældre. og der kan vi jo ikk bo for altid, jeg har jo termin i april. Og jeg er meget glad for at jeg har kunnet bo ved dem indtil jeg li havde fået min økonomiske situation op igen, men selvfølgelig ville jeg da ikk bo her når jeg skulle føde.

Vi er jo efter ham hver dag, både mig og hans mor pga. han vil have bilen i stedet for lejligheden. altså lejligheden er jo i anden pirotet for ham  og vi har ikk råd til begge ting li nu .

Nogle der Kan hjælpe, ved ikk hvordan jeg får ham til at ændre meningen.

Lone 22+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Ranarupta

Øv, hvor er han bare egoistisk - jeg er ked af det, hvis jeg støder dig, men jeg mener ikke, at han har jeres familie i tankerne, men blot sig selv.

Jeg ved ikke, hvordan du skal få talt ham til rette, for han har det jo nok meget godt med at bo hos sin mor. Der er jo ikke den samme form for ansvar, som der er i ens eget hjem...

Jeg håber, at en af de kloge kvinder herinde kan hjælpe!

fra mig!

Anmeld

14. december 2009

LRJ

Ranarupta skriver:

Øv, hvor er han bare egoistisk - jeg er ked af det, hvis jeg støder dig, men jeg mener ikke, at han har jeres familie i tankerne, men blot sig selv.

Jeg ved ikke, hvordan du skal få talt ham til rette, for han har det jo nok meget godt med at bo hos sin mor. Der er jo ikke den samme form for ansvar, som der er i ens eget hjem...

Jeg håber, at en af de kloge kvinder herinde kan hjælpe!

fra mig!

Tror ikk helt han er så egoistisk, for han glæder sig meget over at skulle være far, og kan ikk vente, men Det sårer mig bare lidt at han pirotere det sådan.

ved ikk hvorfor det er han vil have den før vi kan flytte.

Men ja han nyder godt af at vi bor her jo, Altså Gratis mad, varme, vand, og el, Det betaler de jo.

Tak for  

Anmeld

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

Tror ikk helt han er så egoistisk, for han glæder sig meget over at skulle være far, og kan ikk vente, men Det sårer mig bare lidt at han pirotere det sådan.

ved ikk hvorfor det er han vil have den før vi kan flytte.

Men ja han nyder godt af at vi bor her jo, Altså Gratis mad, varme, vand, og el, Det betaler de jo.

Tak for  

Jamen Lone, det giver jo sig selv I må ikke bo ved vores forældre mere end til 1. januar, så hvad er problemet? Hvis I vælger bilen frem for lejligheden, jamen så ender I på gaden! Bare slå ham lidt oveni hovedet og han skal nok fatte det... Måske... Vi håber...

Anmeld

14. december 2009

LRJ

Sabrina17 skriver:

Jamen Lone, det giver jo sig selv I må ikke bo ved vores forældre mere end til 1. januar, så hvad er problemet? Hvis I vælger bilen frem for lejligheden, jamen så ender I på gaden! Bare slå ham lidt oveni hovedet og han skal nok fatte det... Måske... Vi håber...

det den 1. februar

Men Jeg vil jo gerne i vores nu her når vi kan, men Din bror er jo lidt besværlig, og Vi gør jo ALT for at fortælle ham at den Lejlighed er det vigtigste .

Har os sagt til ham at det ender med at jeg flytter selv.

Anmeld

14. december 2009

mullesmith2

Det er simpelthen en dum situation det der, jeg havde nok bare fundet en lejlighed alene hvis det var mig. Jeg tror nok han skal komme til fornuft hvis du gør det, og hvis ikke han gør så virker det bare somom han ikke vil det der er bedst for jer. Håber virkelig i finder ud af det. krammer

Anmeld

14. december 2009

LRJ

mullesmith2 skriver:

Det er simpelthen en dum situation det der, jeg havde nok bare fundet en lejlighed alene hvis det var mig. Jeg tror nok han skal komme til fornuft hvis du gør det, og hvis ikke han gør så virker det bare somom han ikke vil det der er bedst for jer. Håber virkelig i finder ud af det. krammer

Har jo os sagt at uanset hva, så flytter jeg i januar, så må han jo angøre om han flytter med eller ej.

Altså han har jo en bil der "bare" skal have ny motor, og min mors Kæreste har sagt han gerne vil hjælpe med det, så det "kun" omkring 5000 han skal af med for at få lavet bilen, i stedet for over 20000 for en ny, men han vil Meget heller have den "nye".

Jeg Skældte ham Rigtigt meget ud i dag over han valgte det sådan, og tror lidt det trængte ind, Eller håber !

Anmeld

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

det den 1. februar

Men Jeg vil jo gerne i vores nu her når vi kan, men Din bror er jo lidt besværlig, og Vi gør jo ALT for at fortælle ham at den Lejlighed er det vigtigste .

Har os sagt til ham at det ender med at jeg flytter selv.

Min mor vil ikke have jer boende længere og ved ikke hvorvidt hun har sagt det til Bo, men det vil hun ikke. Jeg spurgte hende den anden dag, hvad hun ville gøre hvis I lige pludseligt kom og spurgte om hjælp med betaling og sådan, som Bo jo godt kunne finde på, da han jo ikke er den mest økonomiske! Så sagde hun : Så må de finde et andet sted at spørge, det samme gælder, hvis de ikke kan betale lejligheden og ryger ud.. Jeg har gjort mit, sagde hun. OG JA!!! Det har hun..

Men hmm, det er svært det her, men han må lære det snart!

(Nu glemmer vi lige jeg er Bo lillesøster)

Hvis min kæretse satte sin bil før mig og sin søn, så havde jeg sagt farvel og tak.. Og rend mig så langt !!

Undskyld mig meget, men han skal snart GROW UP!! Og nu må jeg godt sige det, da han jo er min storebror

Men jeg er sikker på du finder ud af det.. Med eller uden ham, helst med.. Men han skal ikke bo hjemme ved sin kære moar for evigt og glemme han har/får en datter til april..

Anmeld

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

mullesmith2 skriver:

Må altså give ret her Jeg havde nok gjort det samme..

Anmeld

14. december 2009

LRJ

Sabrina17 skriver:

Min mor vil ikke have jer boende længere og ved ikke hvorvidt hun har sagt det til Bo, men det vil hun ikke. Jeg spurgte hende den anden dag, hvad hun ville gøre hvis I lige pludseligt kom og spurgte om hjælp med betaling og sådan, som Bo jo godt kunne finde på, da han jo ikke er den mest økonomiske! Så sagde hun : Så må de finde et andet sted at spørge, det samme gælder, hvis de ikke kan betale lejligheden og ryger ud.. Jeg har gjort mit, sagde hun. OG JA!!! Det har hun..

Men hmm, det er svært det her, men han må lære det snart!

(Nu glemmer vi lige jeg er Bo lillesøster)

Hvis min kæretse satte sin bil før mig og sin søn, så havde jeg sagt farvel og tak.. Og rend mig så langt !!

Undskyld mig meget, men han skal snart GROW UP!! Og nu må jeg godt sige det, da han jo er min storebror

Men jeg er sikker på du finder ud af det.. Med eller uden ham, helst med.. Men han skal ikke bo hjemme ved sin kære moar for evigt og glemme han har/får en datter til april..

Betalingen behøver vi inden hjælp til, fordi der har jeg jo mine penge jeg kan betale lejligheden for, Og jeg flytter jo uanset hva i Januar. Har råd til at sidde i lejligheden selv, hvis det skulle gå så vidt, selvfølgelig lidt stramt men det kan jeg. 

Håber virkelig os For hans skyld Tager sig sammen meget snart med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.