alenemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

tb

Anonym skriver:

jeg er 24 år.

ja, jeg var jo 23.. har du noget familie der kender til situationen?? som kan hjælpe dig ud af det?? min datter og jeg sov hos min mor i starten inden jeg kom i lejlighed.. du kan søge kommunen om et indskudslån til en lejlighed.. det gjorde jeg dengang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Anonym trådstarter

tb skriver:

ja, jeg var jo 23.. har du noget familie der kender til situationen?? som kan hjælpe dig ud af det?? min datter og jeg sov hos min mor i starten inden jeg kom i lejlighed.. du kan søge kommunen om et indskudslån til en lejlighed.. det gjorde jeg dengang..

ja både mine forældre og hans forældre er klar over problemet.. og siger de sagens kan forstå mig,, men er bange for alt det som skal ske og ik ske...

Anmeld

14. december 2009

tb

Anonym skriver:

ja både mine forældre og hans forældre er klar over problemet.. og siger de sagens kan forstå mig,, men er bange for alt det som skal ske og ik ske...

kan godt forstå det virker helt uoverskueligt det hele  det er sku ikke sjovt at skulle blive alenemor, når man nu havde drømmen om den perfekte lille familie.. men nogle gange er det bedre at prøve at komme videre.. både for din egen, men især for din datters skyld.. men det er os nemt for mig at sige.. jeg er jo kommet ud på den anden side.. vil egentlig bare sige, at det kan lade sig gøre.. og det er jo et stort plus at familien ved hvad der foregår..

Anmeld

14. december 2009

N&J

Jeg vil også sige at jeg håber du finder styrken til at gøre det der er bedst for dig og jeres datter, de forstår bare så meget de små og i sidste ende så vil det jo være til hendes fordel.

Du kan hvis du syntes alt det med at søge penge nede ved kommune er uoverskueligt søge det på nettet, men det letteste ville nok være at prøve at finde en lejlighed, også så derefter tage ned på kommunen og udfylde de 2-3 (kan selvfølgelig ikke huske det) stykker papirer så kører det automatisk, og så ringe til statsamtet, måske starte med dem og så høre hvad du skal gøre. Hvis du fx. er under uddannelse kan du jo komme højere op på boliglisten fordi det er et "pludselig ophør af samliv" og tror egentlig det samme gælder ved kommunen. 

Håber det allerbedste for jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.