alenemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

LinLin

Anonym skriver:

kommer ekstre børnepenge så med de andre hvert kvartal? og hvor meget skal faren betale hver måned? har han ret på forældre myndigheden?

Ja de kommer samtidig (var det ikke det jeg skrev??)

I år skal faderen betale 1128 kr, men det stiger lidt hvert år

Og ja hvis I har fælles forældremyndighed fortsætter den selvom I flytter fra hinanden (men du kan søge fuld, tror jeg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Anonym trådstarter

sparre skriver:

Ja de kommer samtidig (var det ikke det jeg skrev??)

I år skal faderen betale 1128 kr, men det stiger lidt hvert år

Og ja hvis I har fælles forældremyndighed fortsætter den selvom I flytter fra hinanden (men du kan søge fuld, tror jeg)

okay så søger jeg om forældre myndighed, vil ik ha mit barn skal være hos ham når han er evig skæv..

Anmeld

14. december 2009

Valle81

Anonym skriver:

okay så søger jeg om forældre myndighed, vil ik ha mit barn skal være hos ham når han er evig skæv..

Som skrevet før, så mister han ikke retten til at se sit barn fordi han ikke har forældremyndigheden..........

Anmeld

14. december 2009

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Som skrevet før, så mister han ikke retten til at se sit barn fordi han ikke har forældremyndigheden..........

men jeg vil jo ik have at han ser hende.. hvad gør jeg så=

Anmeld

14. december 2009

tb

Anonym skriver:

hey, hvad får man egentlig af støtte hvis man er enlig mor???

jeg overvejer at flytte med min datter fra kæresten.. han har et problem med hash og han svigter os gang på gang og har aldrig tid til vores datter, og så vil jeg hellere bo med hende selv. der braste min drøm om familien danmark

hey..

faldt lige over dit indlæg... jeg har selv været det hele igennem for 8 år siden.. os pga hashmisbrug.. jeg var 23 dengang.. det er sku ikke ret sjovt at skulle igennem, men det er nødvendigt, for det bliver ikke bedre... desværre  du er meget velkommen til at skrive privat..

angående forældremyndigheden.. jeg går ud fra i har fælles nu.. så skal i i amtet og have fastsat samkvem.. for at han kan få den fulde forældremyndighed, så skal han søge om det.. og det får han ikke, når han har gang i det han har..

hvor gammel er din datter? min var 8 måneder da jeg tog beslutningen..

Knus Tina

Anmeld

14. december 2009

Anonym trådstarter

tb skriver:

hey..

faldt lige over dit indlæg... jeg har selv været det hele igennem for 8 år siden.. os pga hashmisbrug.. jeg var 23 dengang.. det er sku ikke ret sjovt at skulle igennem, men det er nødvendigt, for det bliver ikke bedre... desværre  du er meget velkommen til at skrive privat..

angående forældremyndigheden.. jeg går ud fra i har fælles nu.. så skal i i amtet og have fastsat samkvem.. for at han kan få den fulde forældremyndighed, så skal han søge om det.. og det får han ikke, når han har gang i det han har..

hvor gammel er din datter? min var 8 måneder da jeg tog beslutningen..

Knus Tina

okay ja hun er 18 mdr. hvad så den dag idag? har du fundet ny mand osv? skal jo til og starte helt forfra.. orker det bare ikke.. hvad skete der dengang siden du tog beslutningen om at forlade ham. hvad gjorde du dengang?

Anmeld

14. december 2009

Valle81

Anonym skriver:

Så skal du søge gennem statsamten at samværet bliver taget fra ham, men det er heller ikke noget der bare lige sker. Selvom han er skæv osv, så vil han højest sandsynligt blive tildelt samvær under observation og hvis han klarer dette vil han nok få tildelt mere samvær.

Det er MEGET svært at få frataget samværet og det er en lang og hård proces.

Anmeld

14. december 2009

tb

Anonym skriver:

hvis du fortæller i amtet at han ryger hash, så kan du afkræve en urinprøve fra ham inden samvær.. og er den ikke 'ren' så kan han ikke få hende udleveret..

Anmeld

14. december 2009

tb

Anonym skriver:

okay ja hun er 18 mdr. hvad så den dag idag? har du fundet ny mand osv? skal jo til og starte helt forfra.. orker det bare ikke.. hvad skete der dengang siden du tog beslutningen om at forlade ham. hvad gjorde du dengang?

jeg havde min mors opbakning dengang.. hun hjalp mig med at finde en lejlighed osv.. jeg havde simpelthen fået nok.. han kunne intet huske af hvad vi havde snakket om.. han kørte mig psykisk ned, kaldte mig for alverdens.. engang har han endda spyttet efter mig efter vi havde kysset, da han mente jeg var ulækker..

Jeg har i dag været sammen med den sødeste kæreste i 3 et halvt år  og jeg venter barn til juni  det kan lade sig gøre at komme ovenpå igen.. der findes masser af søde mænd derude, man skal bare ikke lede efter dem, så kan man ikke finde dem

hvor gammel er du om jeg må spørge??

Anmeld

14. december 2009

Anonym trådstarter

tb skriver:

jeg havde min mors opbakning dengang.. hun hjalp mig med at finde en lejlighed osv.. jeg havde simpelthen fået nok.. han kunne intet huske af hvad vi havde snakket om.. han kørte mig psykisk ned, kaldte mig for alverdens.. engang har han endda spyttet efter mig efter vi havde kysset, da han mente jeg var ulækker..

Jeg har i dag været sammen med den sødeste kæreste i 3 et halvt år  og jeg venter barn til juni  det kan lade sig gøre at komme ovenpå igen.. der findes masser af søde mænd derude, man skal bare ikke lede efter dem, så kan man ikke finde dem

hvor gammel er du om jeg må spørge??

jeg er 24 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.