Stadig i tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Tynen

Stella er også i tremmeseng IGEN!

Jeg fik simpelthen nok af alt det renderi på toilettet for at vaske hænder og skylle ud, sluk lys-tænd lys-sluk lys-tænd lys og kravlen ud og ind af sengene.
De sover (Sover? Haha   ) jo alene ovenpå indtil vi går i seng.
Blev også bange for at hun lige pludselig skulle snige sig ind til Paw og måske hoppe ned i hovedet på ham eller prøve at bære ham ud af sengen.

So she´s back again.. Vi prøver igen om et par måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Mary

Annika er også stadig i tremmeseng, men det er kun et spørgsmål om at der skal komme lidt gode børnepenge i januar så vi kan få en stor seng til hende! Vi har desperat behov for at få lavet deres værelse om så der er plads til de fine sager jeg ved der kommer her til jul og fødselsdag  Så en stor seng til Annika der kan bygges på Julianes og så en helsides reol til opbevaring  Så kan det være Dicte også kan være derinde på et tidspunkt, hehe. 

Ved at hun gerne vil ha en seng som er til hygge på samme måde som Juliane bruger sin om dagen  Så det glæder jeg mig til.

Anmeld

14. december 2009

..

Smilla sover også i sin træmmeseng endnu men regner med at hun skal over i en alm seng efter jul, hun får en af mine forældre..

Anmeld

14. december 2009

Siber

yes yes johanna er stadigvæk i bur, og der bliver hun vel et stykke tid endnu tænker jeg. Hun kraver ikke ud (ja nu hvor jeg skriver det skal det ikke under mig om hun begynder på det)

Knus SIber

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

Razz har sovet i juniorseng siden.... Måske 1 år, er ikke helt sikker, det er så længe siden at vi ikke kan huske det...

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

Btw: Mille sov i juniorseng fra hun var ca 1 år også, damen fandt ud af at kravle over...

Anmeld

14. december 2009

ivfmarie

Malte sover i tremmeseng, men den ene side er sænket - som en slags tilvænning til juniorsengen, der kommer til sommer.

Ved puttetid er der ingen problemer, der bliver han pænt i sengen. Han står af og til ud for at hente os fordi han har spildt vand på nattøjet, tabt en sut eller ikke kan finde et eller meget vigtigt legetøj.

Men tilgengæld er han mere punktlig end vækkeuret, og står hver morgen kl 05.07 ved siden af mig.."Moar...Færdig med at sove"

Jeg ser frem til at ungdommens sløvsind overmander mine unger, så vi kan få en rolig morgenstund, og måske sove helt til kl 7!?

Marie - sengen kalder!

Anmeld

14. december 2009

Kaufie

ivfmarie skriver:

Men tilgengæld er han mere punktlig end vækkeuret, og står hver morgen kl 05.07 ved siden af mig.."Moar...Færdig med at sove"

Jeg ser frem til at ungdommens sløvsind overmander mine unger, så vi kan få en rolig morgenstund, og måske sove helt til kl 7!?

Marie - sengen kalder!

Sådan et punktligt vækkeur har jeg også - det råber bare "sovet godt", "sovet godt", "SOVET GODT", "SOOOOVEET GOOOOODT" indtil man kommer og løfter det ud af sengen...Og det til trods for at vi ikke altid er helt enige om det der "sovet godt"....

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

ivfmarie skriver:

Malte sover i tremmeseng, men den ene side er sænket - som en slags tilvænning til juniorsengen, der kommer til sommer.

Ved puttetid er der ingen problemer, der bliver han pænt i sengen. Han står af og til ud for at hente os fordi han har spildt vand på nattøjet, tabt en sut eller ikke kan finde et eller meget vigtigt legetøj.

Marie - sengen kalder!

Mette - som så snildt kan regne ud at det ikke er nu man skal blamere sig med at det store barn på 5, selv tænder for tv'et nedenunder, og at den lille dims kan sove til kl. 8-9 stykker, hvis det SKAL være.

Anmeld

14. december 2009

heaven

tremmeseng her, tror først vi skifter når overetagen er ordenligt etableret..... hvilket er snart

Jannie - med kvm der pludselig går fra 113 - 189, TOOOP NICE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.