Stadig i tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. december 2009

Kaufie

Nu læser jeg i sove-igennem-tråden, at flere af jeres unger selv kommer ind til jer - jeg går derfor ud fra de ikke længere er i tremmeseng.

Er William den eneste, der stadig er buret inde om natten?

Hvis han ikke vil sove, så har vi en folde-ud-madrads inde hos ham, så jeg kan ligge på gulvet ved siden af ham - men det sker heldigvis sjældent.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Muffinmus

næ, vi har sengen stående, men har har ikke fået den endu...bliver måske endda først til hans fødselsdag  stedet for. Gider ærligt talt ikke have mine børn rendene inde i soveværelset om natten.

Så det ville være bedst at vente til han er 3 og seriøst begynder at fatte han skal sove selv.

Anmeld

14. december 2009

Lise

Jeg ville med glæde have Simon i tremmeseng stadig - men han fandt jo pludselig ud af, at man kunne kravle ud over kanten. Og det dur jo ikke at han kravler ud over kanten halvt i søvne midt om natten, så vi skyndte os at tage den ene side af sengen...

Anmeld

14. december 2009

Kaufie

Lise skriver:

Jeg ville med glæde have Simon i tremmeseng stadig - men han fandt jo pludselig ud af, at man kunne kravle ud over kanten. Og det dur jo ikke at han kravler ud over kanten halvt i søvne midt om natten, så vi skyndte os at tage den ene side af sengen...

Har I ikke låg på jeres bur??

Willim kan heldigvis kun kravle op i sengen fordi der står en skammel på gulvet - den anden vej har han ikke prøvet på endnu..... tror jeg ikke....

Anmeld

14. december 2009

Lise

Kaufie skriver:

Har I ikke låg på jeres bur??

Overraskende mange har foreslået at vi skulle få det  

Så bare ørepropper i hovedet (mit) og så ville nætterne være stille og rolige

Anmeld

14. december 2009

Marco2

Emily ligger også stadig i sin tremmeseng, men vi har taget den ene side af, så hun selv kan komme ind og ud. Og det benytter hun sig så vældigt af, når hun kommer luskende om natten.... 

AG - som egentligt synes det er hyggeligt

Anmeld

14. december 2009

Nadi

Jo jo Oliver er stadig i sin tremmeseng, men vi løfter ham op og tager ham over til os.

Han kommer først i juniorseng når hans nye værelse står færdig.

Anmeld

14. december 2009

BK

Vil sige både og, for laura har stadig tremmeseng, men der er fjernet 5 tremmer så hun kan komme ind og ud... Men Men pigen kan ikke åbne døren for godt så hun kommer ikke ud af sig selv...

Men nu får hun snart en ny seng så må vi se hvad der så sker...

Anmeld

14. december 2009

bette

nix ingen junior seng endnu.. har ikke pengene lige nu...

men han skal da have en... men lige pt fungere det stadig med tremmesengen

Anmeld

14. december 2009

Anja

Elias er stadig i tremmeseng. Vi HAR prøvet at skifte, men det gik bare slet ikke. Den unge mand stod op i tide og utide. Tror han bliver i tremmeseng nogle mdr endnu  - måske til sommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.