Kærester når man ikke bor sammen, og een forældre er på SU..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Okey.. Det er jo også alt for lidt for jeres datter, at hun ser sin far så lidt...

Men igen, det er jo svært at gøre noget.. Må han ikke have hende på weekend. eller er det helt udelukket?

Hvorfor skal han have hende på weekend?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Hvorfor skal han have hende på weekend?

Var det ikke din datters far? Han har vel også ret til at have hende på weekend? Medmindre i har aftalt noget indbyrdes... Nu ved jeg så ikke om i har været fra hinanden, hvis ja, så har statsamtet måske været inde over...

Anmeld

14. december 2009

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Var det ikke din datters far? Han har vel også ret til at have hende på weekend? Medmindre i har aftalt noget indbyrdes... Nu ved jeg så ikke om i har været fra hinanden, hvis ja, så har statsamtet måske været inde over...

Jamen vi er jo kærester, så han ser hende mere end hvis vi ikke var sammen. Så nej, intet weekend besøg der.

Anmeld

14. december 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Jamen vi er jo kærester, så han ser hende mere end hvis vi ikke var sammen. Så nej, intet weekend besøg der.

Okey..

Tilbage til indlægget... Hør nærmere om det på dit studie sted.. De burde godt og kunne svare på det..

Anmeld

14. december 2009

kiroo

su er vidst normalt på lidt over 5000 og for enlige er det dobbelt. så er der et forsøger tillæg for dem der har børn på 1282kr. mener jeg og det ville du ikke miste.

Anmeld

14. december 2009

LouiseNielsen

Du vil ik rigtig svare på hvorfor i ikke bor sammen....

Jeg er nok lidt firkantet hvad det der angår. Og bor i ikke sammen af økonomiske grunde, så mener jeg i nasser..... Det er bare min mening, for jeg syntes ærlig talt at når han er barnets far, og måske tit er hos jer, hvorfor skal du så have alle de tilskud? For så er du i bund og grund ikke berettiget til dem....

Der er lavet regler og love, og de skal overholdes....

Anmeld

14. december 2009

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

Jeg er nok lidt firkantet hvad det der angår. Og bor i ikke sammen af økonomiske grunde, så mener jeg i nasser..... Det er bare min mening, for jeg syntes ærlig talt at når han er barnets far, og måske tit er hos jer, hvorfor skal du så have alle de tilskud? For så er du i bund og grund ikke berettiget til dem....

jeg er fuldstændig enig:0)

men det er ikke op til os herinde at lege politimænd

Anmeld

14. december 2009

Anonym trådstarter

LouiseLarsen skriver:

Fordi han gik fra mig da jeg var gravid!

Nok kan du sige at jeg nasser, men det er der så mange andre der gør. Jeg får ikke alle de penge jeg kunnet have fået.. Vi ses 2 gange om ugen, til 2 overnatninger, som der er skrevet at vi må.. Selvom man er enlig er det jo ikke ensbetydene med at ens liv er slut og at det er slut med kærester..

Anmeld

14. december 2009

LouiseNielsen

Anonym skriver:

Fordi han gik fra mig da jeg var gravid!

Nok kan du sige at jeg nasser, men det er der så mange andre der gør. Jeg får ikke alle de penge jeg kunnet have fået.. Vi ses 2 gange om ugen, til 2 overnatninger, som der er skrevet at vi må.. Selvom man er enlig er det jo ikke ensbetydene med at ens liv er slut og at det er slut med kærester..

Nej men du er kærester med faren til dit barn, og spørger om i må ses mere og hvor meget uden der vil blive rørt ved dine penge..... Det er da lidt at udnytte systemet!!! For ikke at sige meget.....

Det er mine og mange andres penge der går til at du kan få en "fed hyre" og samme tid være IKKE ENLIG forsørger!

Jeg var også alene med min søn indtil august 09 hvor min kæreste flyttede herop. Han er ikke far til min søn. Og selvom han er på su og jeg på syge dagpenge kunne vi ALDRIG drømme om at snyde staten bare fordi vi måske lige nu sidder lidt hårdt i det økonomisk...

Ja der er andre der masser på samfundet, men derfor behøver du jo ikke gøre det.... Der er andre der slår sine børn, sætter ild til ting med vilje osv, men derfor gør jeg det da ikke....

Anmeld

14. december 2009

LinLin

Anonym skriver:

Jamen hvad kan så svare sig? Det kan vel bedre betale sig og bo sammen..

Hvad får man så af tilskud, når vi bor sammen selvom jeg er på SU? - Pt får jeg sådan set "kun" økonomisk friplads og omkring 2500 kr i boligstøtte.

Undskyld mig, men synes du ikke det er meget???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.