Anonym skriver:
Fordi han gik fra mig da jeg var gravid!
Nok kan du sige at jeg nasser, men det er der så mange andre der gør. Jeg får ikke alle de penge jeg kunnet have fået.. Vi ses 2 gange om ugen, til 2 overnatninger, som der er skrevet at vi må.. Selvom man er enlig er det jo ikke ensbetydene med at ens liv er slut og at det er slut med kærester..
Nej men du er kærester med faren til dit barn, og spørger om i må ses mere og hvor meget uden der vil blive rørt ved dine penge..... Det er da lidt at udnytte systemet!!! For ikke at sige meget.....
Det er mine og mange andres penge der går til at du kan få en "fed hyre" og samme tid være IKKE ENLIG forsørger!
Jeg var også alene med min søn indtil august 09 hvor min kæreste flyttede herop. Han er ikke far til min søn. Og selvom han er på su og jeg på syge dagpenge kunne vi ALDRIG drømme om at snyde staten bare fordi vi måske lige nu sidder lidt hårdt i det økonomisk...
Ja der er andre der masser på samfundet, men derfor behøver du jo ikke gøre det.... Der er andre der slår sine børn, sætter ild til ting med vilje osv, men derfor gør jeg det da ikke....
Anmeld