Kærester når man ikke bor sammen, og een forældre er på SU..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Det må jeg prøve. Tak for det..

Håber du finder en løsning på det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Håber du finder en løsning på det...

Det håber jeg skisme også..

Anmeld

14. december 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Det håber jeg skisme også..

Ja sq da....

Hvad hvis det er omvendt, at du sover hos kæresten? Det er måske det samme, som hvis det var hos dig?

Anmeld

14. december 2009

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Ja sq da....

Hvad hvis det er omvendt, at du sover hos kæresten? Det er måske det samme, som hvis det var hos dig?

Han bor hjemme, og det ville ikke være holdbart med vores datter, hvis ikke hun var i sit rigtige hjem.. Og desuden bor han næsten i den anden ende af landet..

Anmeld

14. december 2009

kiroo

hvis i bor sammen mister du den dobbelte su. som jeg gar ud fra du får og så mister du din boligsikring og du mister nok også din friplads måske ville du få delvis friplads..

Anmeld

14. december 2009

kiroo

kiroo skriver:

hvis i bor sammen mister du den dobbelte su. som jeg gar ud fra du får og så mister du din boligsikring og du mister nok også din friplads måske ville du få delvis friplads..

og de ekstra penge man få i børnepenge..

Anmeld

14. december 2009

LouiseNielsen

Hvorfor bor i ikke sammen hvis jeg må være så fræk og spørge.... Tænker bare når i har barn sammen??

Anmeld

14. december 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Han bor hjemme, og det ville ikke være holdbart med vores datter, hvis ikke hun var i sit rigtige hjem.. Og desuden bor han næsten i den anden ende af landet..

Ja det kan jeg godt se, det bliver lidt rodet så... Er han Far til din datter?

Hvis nu I flyttede sammen, vil jeg da ikke mene du får mindre i su, men alle tilskudene ryger stort set fra kommunen...

Det er jo lidt en svær situation du er kommet i, for hvad må du og hvad må du ikke....

Dagens Danmark er også blevet så bøvlet...

Anmeld

14. december 2009

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Ja det kan jeg godt se, det bliver lidt rodet så... Er han Far til din datter?

Hvis nu I flyttede sammen, vil jeg da ikke mene du får mindre i su, men alle tilskudene ryger stort set fra kommunen...

Det er jo lidt en svær situation du er kommet i, for hvad må du og hvad må du ikke....

Dagens Danmark er også blevet så bøvlet...

Ja det er han..

Jeg får jo 2 skt tilskud fordi jeg er enlig, forhøjer lån og Su til enlige forsøgere..

Anmeld

14. december 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Ja det er han..

Jeg får jo 2 skt tilskud fordi jeg er enlig, forhøjer lån og Su til enlige forsøgere..

Okey.. Det er jo også alt for lidt for jeres datter, at hun ser sin far så lidt...

Men igen, det er jo svært at gøre noget.. Må han ikke have hende på weekend. eller er det helt udelukket?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.