julegaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2009

linemus

ka li ja skriver:

ja har selv tænkt meget på det med skyggerne. det er lidt træls... men tror i besserne tænker på det, når nu drengene er så glade?? eller vil det se for træls ud på et stort lærrede?

Jeg synes ikke, det gør noget. Drengene står jo skarpt. Jeg tænkte i hvert fald ikke over det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Marco2

Dejlige drenge!

Anmeld

14. december 2009

Susan1978

ka li ja skriver:

ja har selv tænkt meget på det med skyggerne. det er lidt træls... men tror i besserne tænker på det, når nu drengene er så glade?? eller vil det se for træls ud på et stort lærrede?

det tror jeg bestemt ikke de gør.. det er jo kun vores "fotoøjne" der er skadet.. 

Jeg tror de bliver rigtig glad for det.

Anmeld

14. december 2009

ka li ja

Susan1978 skriver:

det tror jeg bestemt ikke de gør.. det er jo kun vores "fotoøjne" der er skadet.. 

Jeg tror de bliver rigtig glad for det.

nu er de bestilt, og jeg får dem forhåbentlig sidst på ugen

købte lærredet nede i horsens 30x45 til 150kr pr stk.

og i jem&fix kan jeg få rammer til en 50'er så det er perfekt det er i hvert fald ikke det der gør mig fattig her til jul

Anmeld

14. december 2009

birgittemarie

De er lækre, er de og jeg er sikker på, at besserne bliver lykkelige! Rigtig god idé!

Knus Birgitte, som forøvrigt også synes, at du ser knalder godt ud i dit nye tøj i det andet indlæg, men ikke har fået skrevet noget der endnu.

Anmeld

15. december 2009

ka li ja

birgittemarie skriver:

De er lækre, er de og jeg er sikker på, at besserne bliver lykkelige! Rigtig god idé!

Knus Birgitte, som forøvrigt også synes, at du ser knalder godt ud i dit nye tøj i det andet indlæg, men ikke har fået skrevet noget der endnu.

hvor er du sød

og jeg kender fra mig selv, man kan ikke nå det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.