julegaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. december 2009

ka li ja

her er det billede besserne får i julegave på et lærrede. syntes det blev ok, i forhold til at de på ingen måde gad, og moren måtte lokke med slik!!!!......

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

linemus

Nårh, hvor er det blevet godt. De ser bare lige så dejlige ud som de er

Anmeld

13. december 2009

ka li ja

linemus skriver:

Nårh, hvor er det blevet godt. De ser bare lige så dejlige ud som de er

tusind tak søde

vidste ikke om det bare var mig der syntes det var godt, bare fordi det nu var mine børn.... men anderledes blir det i hvert fald ikke. så må vi se om jeg kan nå at få bilederne lavet inden jul!!

Anmeld

13. december 2009

Anja

Et skønt billede af søde glade drenge

Anmeld

13. december 2009

ivfmarie

Skøøønt!!

Anmeld

13. december 2009

Siber

Det er et rigtig godt billede.Skønne drenge

Knus Siber

Anmeld

13. december 2009

Kaufie

Hvor er de kære....

Anmeld

13. december 2009

Susan1978

fantastisk billede.. synd med skyggerne, men dem overskygger knæggene jo med deres broder kærlighed..

du kan bestille lærred på storebilleder.dk, de er ok billige..  hvis de kan nå at lave det selvfølgelig. JEg har altid været yderst tilfreds med dem.

Anmeld

13. december 2009

linemus

ka li ja skriver:

tusind tak søde

vidste ikke om det bare var mig der syntes det var godt, bare fordi det nu var mine børn.... men anderledes blir det i hvert fald ikke. så må vi se om jeg kan nå at få bilederne lavet inden jul!!

Jo, vel er det så godt. Arthur ser bare så glad ud, og Alexander oser af kærlighed, men når man nu har hørt baggrundshistorien, kan det da godt være han tænker "Uhmmmmm, vingummi ".

Anmeld

13. december 2009

ka li ja

ja har selv tænkt meget på det med skyggerne. det er lidt træls... men tror i besserne tænker på det, når nu drengene er så glade?? eller vil det se for træls ud på et stort lærrede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.