Nu har jeg "fået en bror"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2009

BK

Hej Tut.

Det gør mig ondt at høre om din faster...

Dejligt at høre at i tager jer så godt af din fætter...

Knus Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

Susan1978

uha jeg sidder sgu også og tuder.. 

Tutter altså... jeg kondolerer med din faster..

men hvor er det altså smukt at dine forældre tager din fætter til sig.. det er jo sådan det bør være, men desværre ikke altid er.

ej altså Tutter, fandme godt at ha familien i sådanne situationer.

Anmeld

13. december 2009

ivfmarie

jeg kondolerer! Det gør mig ondt at læse om din fatser. Men, som du beskriver det, så gik det den vej - og så var det da godt at det gik forholdsvis hurtigt og uden meget smerte.

Nu står I med smerte over taben, men det går heldigvis over.. bliver skiftet ud med de gode minder, som I altid vil have.

Jeg synes det er stor og utrolig smuk "gestus" at I vælger at invitere din fætter ind i jeres inderste familie - virkelig smukt! For, som du skriver, så han selv en voksen mand må 26 år brug for forældre - godt at han har jer!

Knus og kram, Tut..

Marie

Anmeld

13. december 2009

birgittemarie

Kondolerer mange gange, kære Tut. Det er vel nok godt, din fætter har jer.

Stort knus og mange tanker

Birgitte

Anmeld

13. december 2009

Kaufie

Det gør mig ondt Tut - ord kan ikke hjælpe din smerte - det er kun tid, der kan læge sådanne sår - og så visheden om at I er en stærk familie, der står sammen når ulykken rammer.

Anmeld

13. december 2009

linemus

Det gør mig ondt, Tut. Godt I er der for din fætter. Det har han bestemt brug for.

Knus Line

Anmeld

13. december 2009

Lise

Søde tut - det gør mig ondt...

Anmeld

14. december 2009

Helle30

Kære Tut.

Jeg vil også gerne kondolere. - Blev så ked af at læse, det var gået den forkerte vej med din faster.

Hvor er det dejligt for jer som familie, og for din fætter i særdeleshed, at I er så tætte. Selvom han er en voksen mand, så har han mistet sin mor. Det er vel næsten ubærligt at komme igennem alene - uanset hvor gammel man er.

Jeg håber at I, selvom I er helt knuste nu, kan bruge julen på også at mindes hende i glæde over den hun var.

Jeg kommer ikke så ofte i kirken undtagen til jul, og når vi ellers er inviterede. Men netop når jeg er der, kommer jeg altid til at tænke på mine bedsteforældre og andre, jeg har kendt, som er døde.  Ikke på en trist måde - mere som en påmindelse om, hvor taknemmelig jeg bør huske at være for de mennesker jeg holder af, som stadig er her.

At det hele gik så hurtigt med din faster, har lige mindet mig om det igen. At ingen af os (så vidt jeg ved) er mere fredede end andre, og vi skal huske at glæde os i dag.

Knus fra Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.