Hvad skal I egentlig juleaften/nytårsaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2009

Nadi

d. 20. skal vi til glögg og æbleskiver hos min faster, hvor HELE familien kommer. Så skal vi spise aftensmad og udveksle gaver med mine forældre om aftenen

d. 21. tager vi i sommerhus ude ved Vesterhavet, nærmere betegnet Husby. Det er et luksus-sommerhus med pool, brandeovn og masser af plads  

d. 26. skal vi til julefrokost hos mine forældre, sammen med et hold af deres venner.

d. 31.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Marco2

Den 24. skal vi til Thomas' mor og hendes mand, sammen med min mor, Thomas' bror, Thomas's søster med mand og børn samt oldemomse på snart 100.... 12 i alt.

Den 25. er det julefrokost i Thomas' familie. I Malling i år.

Den 31. skal vi til et vennepar i Solbjerg som vi har været sammen med hvert nytår de sidste snart 10 år. Thomas bror + kammi kommer også samt nogle andre venner. Både par og singler. Nogle med børn/dyr - andre uden....

AG

Anmeld

11. december 2009

bette

d. 23 holder vi jul hos ós med mine søskende..
d. 24 holder vi jul hos svigerne.
d. 25 julefrokost med steffens familie
d. 31 suk.... være hos svigerne.. havde ellers håbet på noget lidt sjovere..
(sidste gang endte jeg med at sidde og glo alene da steffen og hans far besøgte naboen og svigermor valgte at gå i seng..

Anmeld

11. december 2009

Siber

23. dec sidder vi stort set i bilen hele dagen. Vi kører til DK og sejler til Bornholm

24. dec skal vi være hos mine foreller

25. dec skal vi være hos svigerforeller

26.dec plejer vi at være til oldemors fødselsdag, men hun er jo død, så.........? vi skal vel en tur om kirkegården. Om aftenen plejer vi (Andreas og jeg ) at tage ud med vores bornholmer venner på den lokale, men vi får se.

27. dec ?

28. dec tager vi til KBH, og besøger nogen venner

31. dec er vi stadigvæk hos vores venner i kbh, hvor vi skal være med andre venner med og uden børn

1 el 2 jan vender bilen hjem mod Norge igen!

knus Siber

Anmeld

11. december 2009

Mary

Vores jul i år er ikke så forudsigelig, så derfor er der minimum med planer  

Den 24. skal vi være hjemme, bare os 4(eller 5! &nbsp, så der skal vi bare hygge igennem, spise tidligt og råhygge med ungerne og deres gaver! Når de så er kommet i seng skal min mand og jeg hygge hygge med VORES gaver, knas og afslapning. 

Den 25. kommer mine svigerforældre til sjælland for at tilbringe dagen med os. Aner lidt medlidenhed fra dem, men på den helt kærlige måde 

Den 29. bliver Juliane 4 år + vi får jdm-besøg. Regner med en stille og rolig dag hvor fødselaren får besøg af en legeveninde.

De 31. nytår med gode venner og deres to piger her hos os.

Den 1. har jeg jo termin

Den 2. januar skal Julianes fødseldag holdes for hele familien jylland 

Anmeld

11. december 2009

Lene76

d. 23 dec. ska vi ud til mine svigerforældre og bytte gaver, både med dem og min svigerinde og svorger og deres 2 børn.

d. 24 dec. Ska vi op og besøge min farmor, og derefter hjem og holde her sammen med mine forældre.

d. 25 dec. julefrokost hos svigerfamilien

d. 26. dec julefrokost hos mine forældre

men glæder mig nu mest til det at ha fri.... fra den 23 kl 16 til den 4 jan kl 6,45 :-) blir så nice.

Anmeld

11. december 2009

heaven

23: Op til sviger og fejre "forjul".... der kommer mandens søster og mand, samt min mands lillebror, også.

24: Fejres her med mine forældre, lillebror, mormor og 2 onkler. Mormor kommer med ris-ala-mande og kirsebær. Mor kommer og laver sovsen, onkel 1 kommer med chips, rødvin og slik og konfekt. Manden griller kalkunen og jeg skræller kartofler og varmer rødkål - dejlig nemt.

25: stor julefrokost i mariager med hele min fars familie med alle fætre, kusiner, onkler, tanter og bedsteforældre mm, og 3 små børn.

26: Julefrokost her hvor en del af peters familie kommer - tsk, tsk.... har ikke den vilde lyst - så er det sagt.

27: 18 års fødselsdag ved peters kusine

31: Hos mine forældre i deres sommerhus i Bønnerup strand, sammen med min min lillebror og en af hans veninder.

Suuuuk - sikke en masse vi skal når det pludselig kommer på skrift!!!

Jannie

Anmeld

11. december 2009

ivfmarie

he.. sjov tråd egentlig...

23.: Casper har fødselsdag. Svigerforeller og svigerinde kommer til kaffe ag aftens mad. Efter maden smutter Capper og i biffen, og gæsterne bliver og passer børn 

24.: Jul hos os, mine forældre kommer (med and og sovs )

25.: Julefrokost med hele svigermors familie - en kæmpeflok med masser af børn på alder med vores (og masser af whist-spillende gæster )

26.: "fri"

27.: julemiddagsmad hos min morfar sammen med mine forældre og min mors søskende

28.-30. : Casper skal arbejde, så jeg skal passe børn - tager sikkert en smut til Skagen og besøger mine forældre.

31.: Nytårsaften hos et vennepar sammen med et af venneparrets vennepar - og en masse unger.. mindst 7 stk!

Og for første gang i mange år glæder jeg mig til julen! Jeg plejer altid at være stresset og forpustet ved tanken om i julen - men i år er overskudet der åbenbart

Marie

Anmeld

12. december 2009

Helle30

D. 22: Lillejuleaaften hos mine foreller med deres naboer (gammel tradition).

D. 23: Hygger vi herhjemme og pynnter juletræet (når ungerne er lagt)

D.24: Holder juleaften hjemme. Mine foreller og min bror samt Niels ene søster kommer. Dejligt fredeligt, omend jeg har lidt stres over alle de ting, jeg hele tiden kommer i tanker om, der hører med til en ordentlig jul. Det er første gang, jeg står for ALT.

D. 25: Julefrokost hos mine foreller.

D. 26: Julefrokost hos Niels' foreller i Brande (som i Jydeland).

D. 27: er vi forhåbentlig hjemme og slapper af med hygge og leg med ungernes gaver + indtagelse af al det mad og guf+kager, jeg har lavet for meget til juleaften.

Så starter næste runde for:

D. 31: Holder vi nytårsaften på herhjemme på Allégaarden med 3 vennepar og deres 7 børn. Jeg regner med at vi bestiller menuen udefra og at det ene vennepar kommer og dækker bord/pynter op om eftermiddagen, som vi plejer.

D. 1.1. 2010: Vi spiser morgenmad hér med dem, der har overnattet - rydder op (det bliver sjovt nok mindre og mindre grisset - jo flere børn alle får).

- Og så starter hverdagen igen.

- Helle - også ret tilfreds med at se det hele på skrift.

Anmeld

12. december 2009

..

D 23. Holde forjul med svigermekanikken

D.24. Holde juleaften hos min fætter, hans kone og 2 børn sammen med mine forældre, min bror, min kusine, hendes mand og 3 børn.

D.25. Julefrokost for de samme som juleaften hos os

D.26. Julefrokost hos mine forældre kun os dem og min bror

D.27. Julefrokost hos svigermekanikken.

D.31.Nytårsaften sammen med gode venner og deres søn, de bliver nok et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.