Hvad skal I egentlig juleaften/nytårsaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. december 2009

Rasmine

Først skulle jeg ikke på job, så skulle jeg, nu skal jeg tilsyneladende ikke alligevel...

Så juleaften skal jeg tilbringe i (sviger)familiens skød, det skal nok blive hyggeligt!

D. 23. holder vi julefrokost her fra kl. 13, Millewits skal til sin daddy og min mor skal jobbe d. 24, så d. 23. skyder vi den af her.

Nytårsaften skal vi holde med nogle venner, og deres (sammenbragte  og fælles) 5 (!) børn. Det skal også nok blive hyggeligt.

Hvad skal I?

Mette - med pludselig trang til lige marginer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Susan1978

ja det er faktisk rart at se det på skrift..

24:  arbejde fra 8-12 (hjemmefra)

24 aften: over på den anden side hos svigermor med hele janniks familie.

25: julefrokost hos mine forældre

26: jannik skal til julefrokost...    mine forældre skal til julefrokost hos min farmor.. så  jeg er alene med børnene.

31. juhu fri fra arbejde og om aftenen skal vi bare være hos mine forældre og hygge - ikke noget vildt.

Anmeld

11. december 2009

Rasmine

Susan1978 skriver:

ja det er faktisk rart at se det på skrift..

24:  arbejde fra 8-12 (hjemmefra)

24 aften: over på den anden side hos svigermor med hele janniks familie.

25: julefrokost hos mine forældre

26: jannik skal til julefrokost...   mine forældre skal til julefrokost hos min farmor.. så  jeg er alene med børnene.

31. juhu fri fra arbejde og om aftenen skal vi bare være hos mine forældre og hygge - ikke noget vildt.

Skal du og ungerne ikke med til farmor?

Hvad betyder over på den anden side egentlig? -Som i over på den anden side af vejen?

Anmeld

11. december 2009

Rasmine

Btw: 3. juledag skal vi til noget svigerfamilietamtam, hvor ALLE Lars onkler+koner+børn+børnebørn kommer....

Skulle have jobbet 1. og 2. juledag, men det er lavet om, så vi skal bare slappe af og ÆDE!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

11. december 2009

Kaufie

24: Tager svigermomse og svoger med ud til mine forældre, hvor også min søster og svoger kommer. W eneste barn. Men nok 2(TO) hunde.

25: frokost hos svigerinde og svoger

26: julefrokost med min familie - masser af børn, heraf 6 drenge under 3 år

31: ja, det er så ikke helt planlagt endnu..... Er budt ud til et vennepar, men uden børn - det er jeg ikke med på! Så hellere den rolige version hos mine forældre.

Anmeld

11. december 2009

Rasmine

Kaufie skriver:

24: Tager svigermomse og svoger med ud til mine forældre, hvor også min søster og svoger kommer. W eneste barn. Men nok 2(TO) hunde.

25: frokost hos svigerinde og svoger

26: julefrokost med min familie - masser af børn, heraf 6 drenge under 3 år

31: ja, det er så ikke helt planlagt endnu..... Er budt ud til et vennepar, men uden børn - det er jeg ikke med på! Så hellere den rolige version hos mine forældre.

AJ MOMSE, man skal sgu da ikke sidde og hænge sammen med forellerne nytårsaften??????

Anmeld

11. december 2009

Kaufie

Mebach skriver:

AJ MOMSE, man skal sgu da ikke sidde og hænge sammen med forellerne nytårsaften??????

Sgu hellere end at William skal være hos dem uden mig...

Anmeld

11. december 2009

Susan1978

Mebach skriver:

jo jeg er pisse kedelig... ej de sidste par år er det bare gået helt galt og Ea vil rigtig gerne prøve at fejre nytår med os.. så vi tager den hos de gamle.. 

der kommer nok nogle andre også hvis jeg  kender min far ret, han har fødselsdag 01.01....  

så det skal nok blive hyggeligt.. mine foreller er faktisk ret festlige..

Anmeld

11. december 2009

ka li ja

d 23. skal vi over til min far efter arthurs lur. efter  vi har byttet gaver der, skal ungerne over til deres far og holde jul, og jeg skal tilbage til far og spise risengrød.

d.24, skal jeg hente ungerne efter arthurs lur, og så skal vi ud og holde jul hos min søster.

og nytårsaften er jeg børnefri og der skal jeg ud til en veninde, sammen med nogea af minde andre folkeskoleveninder og ders mænd

Anmeld

11. december 2009

BK

Den 23. dec. kommer Kai's de to store børn så vi kan bytte Julegaver...

Vi skal ud til min bror og svigerinde og holde jul, det er just ikke det jeg har allermest lyst til, men nu har vi sagt ja, så må vi vel hellere tage afsted...

Den 31. dec skal vi bare være her hjemme og hygge os i hinandens og børnenes selvskab...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.