Hvor mange af juli-ungerne sover igennem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2009

Louise mortil4

7-9-13 så vågner Lære og Liv ikke om natten med mindre de er meget syge, det er der nu ingen af vores unger der gør, så jeg er MEGET taknemlig for at mine 4 unger bruger natten på at sove så vi kan ha det hyggeligt om dagen i stedet, hverken mor eller far her hjemme er ret meget værd næste morgen hvis der skal rendes alt for mange gange. De har alle 4 sovet i gennem fra senest da de var 3 mdr.

Louise som håber at dette indlæg ikke gør at alle 4 pludselig skal lave ravage inat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Lene76

jeg har sovebørn.... i hverdagene sover Viktor fra ca 20- 07 og i weekenderne fra ca 20 til ca 10 hvis vi voksende ik vågner før.... Har enda prøvet at han først vågnede kl 11.10 ,den dag fik han hellere ik nogen lur.

normalt sover han ca 2 timer til middag....

så ingen problemer der, opdagede ellers her til aften at der er et par kindtænder der stikker lidt frem, men han har ik brokket sig og har ingen feber..... ligesom med de sidste 16 tænder han fik

Anmeld

11. december 2009

Helle30

Det er jo ikke fordi, Sofie vågner. Hun hyler bare op, somom hun har en drøm. Det stopper ikke, før man (det er så mig...) kommer og putter dynen ned omkring, aer på kinden og siger; Så sov du bare lidt videre... Det kan være kl. 01 eller 03 eller 05. Den værste er 05, for den vågner Louise af og regner med, der er morgenmad om lidt... Og det er der så...

Jeg kan ikke komme med nogen forklaring på, hvad ddet kan være andet end, at Sofie er mere "slem" i perioder, hvor der er sket meget nyt for hende.

Jeg er ikke som sådan plaget af hendes hylestunder, for jeg ved jo, det kunne være meget værre. Alligevel kan jeg godt mærke, jeg havde været mere udhvilet, hvis jeg havde sovet som jeg f.eks. gjorde d. 22.4.07.  - nåja eller samme dato året før.

Sofie sover ikke igennem på den måde, men jeg vil ikke brokke mig, når jeg ved, hvordan andre børn ikke sover igennem.

- Helle

Anmeld

11. december 2009

ivfmarie

Samme møsnter som Stella..

I morges lå Malte imellem os - og ingen af os havde bemærket at han kom.. Det var jo egentlig ret sødt.

MEN i går nat holdt han fest i vores seng kl 2.43. Så blev han smidt på værelset hvor han forsatte festen i lang tid. Så gik han ind til os igen, holdt lidt mere fest, blev smidt ud én gang til og til sidst faldt han (måske) i søvn igen - vi hørte i hvertfald ikke mere fra ham før kl 5.12 hvor han stod og brægede at han var færdig med at sove .

Marie

Anmeld

13. december 2009

Lise

Troede kun det var Simon der var et monster om natten, men dejligt at han åbenbart bare er "normal"..

Han giiiiider ikke i seng om aftenen, men er begyndt til gengæld at ville sove længe om morgenen. Så han er ved at udvikle sig til et B-menneske. Han vågner langt de fleste nætter og hyler, såhn cirkus mellem kl 23 og 04 kører sirenen, og så skal han ind og putte i smørhullet. Men så sover han for det aller meste også bare videre mellem os... En sjælden gang imellem sover han hele natten i sin egen seng - men det er så sjældent at Christian vågner de nætter og er helt forvirret over hvor krapylet er.

Så længe vi er ok med at han sover mellem os den halve nat, så fungerer det egentlig ok for tiden. Men han har godt nok været en udfordring på det punkt... Min næste søn skal altså være bedre til det der sovning - BASTA!!!

Anmeld

14. december 2009

Anja

Elias er helt bevistløs om natten og siger ikke en lyd  

Fra han bliver lagt i seng hører vi ham kun op til ½ time efter sengetid, da kalder han ofte og siger: Moar, mig ikke træt mig ikke sove mere" og så smiler han. Men han lægger sig ned, når vi putter ham igen og så sover han til næste morgen ca 6.30

Anmeld

14. december 2009

Tikki

Iza bliver puttet i sin seng og sover der ret fint indtil kl. ca 2, så kommer hun vadende ind og lægger sig på madrassen ved siden af vores seng. Hun har dog på det seneste haft en del mareridt, så hun skriger op, sætter sig op i sin seng og smider rundt med dyne og pude. Så vågner Malthe og så har vi det rigtigt sjovt . Så pt ser man mig flyve ind på værelset, når jeg kan høre dynen begynder at skramle og hente hende ind i soveværelset, inden hun vækker Malthe. I nat gik det smertefrit og uden opvågning, men der løb jeg nærmest også ud med hende.

Hun er blevet en rigtig lille sovetryne om morgenen, så må ofte vække hende, hvilket aldrig er sket før. Malthe tilgengæld er oppe kl. 5.30 no matter what...gaaaabb .

Så jo, hun sover igennem, vil jeg sige, men med en del uro og roden rundt, som jo ville være os ubemærket, hvis ikke Malthe og hende delte værelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.