Hvor mange af juli-ungerne sover igennem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. december 2009

Tynen

Inspireret af de andre tråde om søvn tilspørger jeg jer:

Hvor mange af ungerne vågner om natten af den ene eller anden grund?

Tænker om der er en slags sammensværgelse, tigerspring eller andet (Ligesom den periode med bræk) 

Stella er den sidste måned (Eller er det snart 2 eller 3??) vågnet næsten hver nat imellem 01 og 04 og vil ind til os.
Sommetider kalder hun bare, andre gange vågner hun med et sæt og skriger/græder/råber panisk på os.

Ski´ træls nu når mindstebarnet som regel sover igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Mikkelmusen

Filuca gør nøjagtig som Stella. Meget irriterende efterhånden. Sådan har det været rigtig længe. Så pt sover vi hver for sig. Jeg sover inde hos Filuca og manden sover i stuen med Fiona. For hvis Filuca vågner om natten og skriger, så vækker hun Fiona. Og vil vil for alt i verden undgå at hun kommer ind i samme rytme.

Anmeld

11. december 2009

Mary

Annika drømmer meget, og vågner som sådan ikke op. Men hun vågner i een eller anden grad...  Giver det mening? I perioder er der ikke noget, men så starter det igen. Hun skal bare lige op og ha en krammer eller nogen gange er det nok at en af os kommer derind så hun kan høre vi er der. Men vi er velsignet med børn der synes det er en straf af komme ind i mors og fars seng, haha, så det sker aldrig!!!   

Anmeld

11. december 2009

Kaufie

William sover af og til hele natten uden jeg skal derind.

Men de fleste nætter er jeg inde og lægge dynen på ham 1-3 gange. Det er sjældent han er ked - ofte sover han når jeg når derind selvom han lige har gjaldet "dyyyyyyyn' pååååå"

Men han vågner så ofte kl 5.30 - og vi skal altså først op kl 6.

Anmeld

11. december 2009

Nadi

Altså Oliver vågner ikke som sådan (tror lidt det er det samme som Annika), men bliver lidt pyller hvis ikke han kan finde sin sut. Men det har også været det!

I nat og igår nat har han stadig sovet, men været utrøstelig selvom han fik sin sut og er kommet over i vores seng, men han sov stadig. I nat skreg/hylede han sådan helt skrækslagen, men om det er en sammensværgelse eller en dårlig drøm ved jeg ikke.

Anmeld

11. december 2009

Millebasse

Bastian sover som regel igennem fra 20 aften til 7-8 morgen.. Men han har et par nætter vågnet og været ulykkelig og også haft lidt småfeber, men tror (efter Mebachs indlæg) at det er kindtænderne der driller..

I nat vågnede han og var ked af det, kunne ikke finde en sut, da jeg den til ham og gav ham den, blev jeg prompte sendt ud af døren!! Så sov han videre

Anmeld

11. december 2009

Muffinmus

William sover for det meste fint.9

Mest om aftenen han vågner kort tid efter han er lagt og siger MOAR 27 gange indtil man givre op og går op til ham...så siger han musik moar..jamen for filan dreng, du kan sgu selv hive i snoren!!!!!

Anmeld

11. december 2009

Marco2

Hvad er det???

Tror sgu ikke Emsen er klar over at man skal sove fra man bliver lagt i seng til man skal op. Og det helst i sin egen seng....

Hver nat vågner hun. Om det er fordi hun vil ha' MOOOAAARRR eller MÆÆÆLLKKK, eller hun græder eller hvad grunden kan være. Men bruge natten på at sove gør vi ikke i.. Og hun har vist heller ikke prøvet at vågne i egen seng.. endnu. Hver nat kommer hun ind til os. Og sommetider har hun jo pakket som om hun tror hun aldrig kommer på sit værelse igen. SÅ har hun dyne, pude, sut, bamse, dukke og hest med ind i vores seng, som alle, uden undtagelse ligeledes skal indtage vores 140x220 seng... behøver jeg sige at der ikke er meget plads?

AG - som skal ud og ha' ny seng pga invasion om natten...

Anmeld

11. december 2009

Siber

jeg tør ikke svare

Siber, der indtil videre har rolige nætte, medmindre at der er sygdom på vej!

Anmeld

11. december 2009

BK

Det hænder Laura vågner om natten, men det sker ikke tit (tror jeg, det ordner farmand jo), det vil sige lige fortiden hvor hun er syg vågner hun 3-4 gange om natten, hvor hun hoster og græder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.