nu er det forbi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2009

mariamiss6

Tjuhl skriver:

jeg følte mig helt som en "goooooood doooggyyyyyy!" der

Hehe... havde du været en hest havde du fået et 'dygtiiiiig'- og en gulerod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

oo

mariamiss6 skriver:

ajmen jeg gider faktisk godt være dit kæledyr hvis du er så venlig en ejer

Anmeld

11. december 2009

oo

mariamiss6 skriver:

ajmen jeg gider faktisk godt være dit kæledyr hvis du er så venlig en ejer

Anmeld

11. december 2009

mariamiss6

Jamen DET er jeg

Anmeld

11. december 2009

Stineve

Igen et stort  fra mig til alle jer her i debatten... det er skønt i gider at svare...

lige en lille opdatering fra mig ....

jeg tog hjem til min mor i dag efter Rasmus og jeg fandt ud af hvad vi skal beholde hver især... og sover der til søndag hvor jeg tager "hjem" igen og får sorteret i mine ting og får dem flyttet hjem til min mor... mht til bolig kan jeg låne min mors kærestes kollegie værelse på ubestemt tid og skal ikke betale noget for det og jeg kan komme hjem og spise hver aften, hvis jeg har lyst...  Min moar er fantastisk, en kæmpe støtte og min klippe....

i starten af næste uge skal jeg allerede kigge på lejlighed og hvis den er fin, så er den min skal så bare have til indskuddet, men pengene til det vil min far gerne låne mig ! ... så jeg ikke skal i banken eller sådan noget...

endnu engang tak for støtten, det betyder ufattelig meget for mig.

Anmeld

12. december 2009

CarinaSB

Det er dejligt når man har sådan nogle forældre ..  

Anmeld

12. december 2009

mariamiss6

Stineve skriver:

Igen et stort  fra mig til alle jer her i debatten... det er skønt i gider at svare...

lige en lille opdatering fra mig ....

jeg tog hjem til min mor i dag efter Rasmus og jeg fandt ud af hvad vi skal beholde hver især... og sover der til søndag hvor jeg tager "hjem" igen og får sorteret i mine ting og får dem flyttet hjem til min mor... mht til bolig kan jeg låne min mors kærestes kollegie værelse på ubestemt tid og skal ikke betale noget for det og jeg kan komme hjem og spise hver aften, hvis jeg har lyst...  Min moar er fantastisk, en kæmpe støtte og min klippe....

i starten af næste uge skal jeg allerede kigge på lejlighed og hvis den er fin, så er den min skal så bare have til indskuddet, men pengene til det vil min far gerne låne mig ! ... så jeg ikke skal i banken eller sådan noget...

endnu engang tak for støtten, det betyder ufattelig meget for mig.

Det lyder bare som om det hele flasker sig for dig.... hvor er det dejligt... Jeg er rigtig glad på dine vegne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.