nu er det forbi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2009

Kruse90

hvor er det flot af dig. Du er en virkelig stærk kvinde.
Det skal du nok klare det hele.
Og held og lykke med samtalen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Bubbi

Stineve skriver:

det var mig der igår oprettede debatten om en dominerende kæreste.... og jeg fik i morges afsluttet vores 3 år lange forhold...

det hele forløb stille og roligt, og vi snakker videre senere i dag når jeg kommer hjem om hvad fremtiden skal bringe og hvordan vi får det hele organiseret... vi sluttede af med at give hinanden et dejligt kram inden han skulle i seng.... det var svært og det bliver hårdt, men jeg er afklaret med mit valg.

Hvor er det flot af dig

Jeg håber det bedste for dig.. Men ingen tvivl om at sådan en lækker pige som dig, nok skal finde sin vej her i livet

Anmeld

11. december 2009

UngMor83

Du er FANDEME sej... Virkelig flot gjort af dig.

Nu venter der dig/jer en fremtid uden hinanden, og det er jeg sikker på I klarer. Har selv været igennem det samme efter 7år med x-en. Det var hårdt og svært lang tid efter, men nu er jeg ovre på den anden side, og det er bare skønt...

You go girl

>> Sonja <<

Anmeld

11. december 2009

Stineve

ihh, sikke en masse fantastiske og opmuntrende svar man kan få herinde... det betyder meget for mig... han sagde at hvis jeg valgte at gøre det forbi skulle vi selvfølgelig finde ud af det hele, men når jeg er flyttet og vi ikke 'behøver' kontakten længere... øsnker han heller ikke at vi snakker sammen længere... fordi han så vil håbe på at det en dag kan blive os igen... og det acceptere jeg fuldt ud, selvom det ville være dejligt at kunen slutte som venner... men indtil videre er vi ikke sure eller noget på hinanden...

tusinde tak for jeres opbakning endnu ngang... jeg tager hjem til mor i aften eller lørdag, og kan bo hos hende til jeg finder mit eget... og jeg har fået så meget støtte og hjælp af mine klassekammerater... det er skønt..

nu vil jeg tage ud og finde mig selv igen ... og koncentrere mig om den uddannelse jeg skal starte på til feb... jeg skal allerede ud og kigge på en lejlighed i næste uge...

Anmeld

11. december 2009

mariamiss6

Stineve skriver:

ihh, sikke en masse fantastiske og opmuntrende svar man kan få herinde... det betyder meget for mig... han sagde at hvis jeg valgte at gøre det forbi skulle vi selvfølgelig finde ud af det hele, men når jeg er flyttet og vi ikke 'behøver' kontakten længere... øsnker han heller ikke at vi snakker sammen længere... fordi han så vil håbe på at det en dag kan blive os igen... og det acceptere jeg fuldt ud, selvom det ville være dejligt at kunen slutte som venner... men indtil videre er vi ikke sure eller noget på hinanden...

tusinde tak for jeres opbakning endnu ngang... jeg tager hjem til mor i aften eller lørdag, og kan bo hos hende til jeg finder mit eget... og jeg har fået så meget støtte og hjælp af mine klassekammerater... det er skønt..

nu vil jeg tage ud og finde mig selv igen ... og koncentrere mig om den uddannelse jeg skal starte på til feb... jeg skal allerede ud og kigge på en lejlighed i næste uge...

Iiiih det lyder bare godt og lækkert det hele.... jeg er glad på dine vegne...

Anmeld

11. december 2009

oo

jeg kom lige til at tænke på, at du jo nu lever op til din profiltekst - tillykke med det

Anmeld

11. december 2009

mariamiss6

Tjuhl skriver:

jeg kom lige til at tænke på, at du jo nu lever op til din profiltekst - tillykke med det

Tak den har jeg godt nok undret mig over længe, men har egentlig ikke lige fået spurgt.... Så kan du ikke være den sødeste Trine i heeeeeele den store verden, og lige oversætte det for mig

Anmeld

11. december 2009

oo

mariamiss6 skriver:

Tak den har jeg godt nok undret mig over længe, men har egentlig ikke lige fået spurgt.... Så kan du ikke være den sødeste Trine i heeeeeele den store verden, og lige oversætte det for mig

jo da sådan frit oversat skulle det betyde "Kend dig selv"

Anmeld

11. december 2009

mariamiss6

Tjuhl skriver:

jo da sådan frit oversat skulle det betyde "Kend dig selv"

aaaaaaah, okay..... tusse tak du, den sødeste Trine i heeeeele verden

Anmeld

11. december 2009

oo

mariamiss6 skriver:

aaaaaaah, okay..... tusse tak du, den sødeste Trine i heeeeele verden

jeg følte mig helt som en "goooooood doooggyyyyyy!" der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.