nu er det forbi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.483 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. december 2009

Stineve

det var mig der igår oprettede debatten om en dominerende kæreste.... og jeg fik i morges afsluttet vores 3 år lange forhold...

det hele forløb stille og roligt, og vi snakker videre senere i dag når jeg kommer hjem om hvad fremtiden skal bringe og hvordan vi får det hele organiseret... vi sluttede af med at give hinanden et dejligt kram inden han skulle i seng.... det var svært og det bliver hårdt, men jeg er afklaret med mit valg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Mca<3

Stineve skriver:

det var mig der igår oprettede debatten om en dominerende kæreste.... og jeg fik i morges afsluttet vores 3 år lange forhold...

det hele forløb stille og roligt, og vi snakker videre senere i dag når jeg kommer hjem om hvad fremtiden skal bringe og hvordan vi får det hele organiseret... vi sluttede af med at give hinanden et dejligt kram inden han skulle i seng.... det var svært og det bliver hårdt, men jeg er afklaret med mit valg.

Puha sørme godt at høre du fik det sagt og han tog det pænt   Nu skal du til at finde dig selv igen og leve livet lidt  Held og lykke med det hele , ikke mindste samtalen senere i dag ..

Anmeld

11. december 2009

FrkC

Sender dig lige et stort ..

Anmeld

11. december 2009

jillkolsbjerg

Stineve skriver:

Du er en stærk pige;-) 

knus jill

Anmeld

11. december 2009

kiroo

Stineve skriver:

til en stærk kvinde..

Anmeld

11. december 2009

wamse

Et stort kram fra mig også 

Anmeld

11. december 2009

Bondepigen

Og et stort fra mig osse. Det er så svært sådan noget, men du virker til at være en stærk pige, og det er godt du ikke glemmer dig selv!!!

Anmeld

11. december 2009

oo

nej hvor blir jeg helt stolt på dine vegne - du lød meget afklaret i den anonyme debat igår og vi var flere der, helt uden at vide at det var dig, ønskede at du kom ud af det hurtigst muligt, og det må man sige du er kommet. tillykke og hvor er du stærk!

Anmeld

11. december 2009

N&J

Du får også lige et stort kram herfra.. 

Anmeld

11. december 2009

mariamiss6

Og det største kram får du af mig

Jeg håber det fortsat vil forløbe dejligt nemt, og at i bliver ved at kunne snakke sammen, hvis du ønsker det....

God fornøjelse ude i det frie liv og få så fat i en ordentlig bunke veninder, og hold en kææææmpe tøse julefrokost, eller noget hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.