Er det grimt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

BinaMor

jeg sys alle er super søde. ikke vild med mikas. men Bertram er da for sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

FrkT

Anonym skriver:

Jeg vil gerne finde et specielt drengenavn uden det er for specielt hvis det giver mening)

Men synes hver gang jeg har fundet et ødelægger min familie eller veninder det ved at sige det lyder som en hund eller rimer på osv osv..

Så ville høre hvad folket her synes om:

Bertram

Baldur

Mikas

Elliott

Adrian

Aaarh, han kommer snart og har ingen idé om navnet endnu...

Jamen du får da gerne min mening

Bertram: rigtig sødt og fint

Baldur: ikke et menneskenavn synes jeg - vi har selv en kat der hedder Balder, og synes det er for tæt på det.

Mikas: RIGTIG GYSELIGT GRIMT! (Sorry )

Elliott: Friskt og anderledes, kan faktisk rigtig godt lide det

Adrian: Også super flot navn. Som også er på top-10 listen her. Synes dog det er pænest med den engelske udtale frem for den danske

Anmeld

9. december 2009

katti24

Der er kun et navn jeg ikke kan lide af dem og det er Baldur, det er altså virkelig grimt

Anmeld

9. december 2009

mor_sabina

Anonym skriver:

Jeg vil gerne finde et specielt drengenavn uden det er for specielt hvis det giver mening)

Men synes hver gang jeg har fundet et ødelægger min familie eller veninder det ved at sige det lyder som en hund eller rimer på osv osv..

Bertram

Baldur

Mikas

Elliott

Adrian

Jeg kan lide dem alle Jeg havde det på præcis samme måde da vi skulle vælge navn. Der var altid nogen der ikke synes om det og vi endte på Phillip Emil efter det var blevet rynket næse af, men nu kan han jo slet ikke hedde andet. Vi har jo så forskellige meninger om navne og de ender altid med at passe på en prik alligevel, så find et navn du godt kan lide og så skal du se så bliver de andre snart glade for det

pssst.. hvis jeg får en dreng mere skal han hedde Jullian de andre synes det er grimt men jeg synes det er fantastisk og perfekt sammen med Phillip

Anmeld

9. december 2009

LMM

Anonym skriver:

Bertram

Baldur

Mikas

Elliott

Adrian

Jeg kan godt lide navnet Bertram men synes du skal være ligeglad med hvad andre synes, det er jeg!! min søn skal hedde Max Emil og alle siger at det hedder en hund!! men synes ikke at andre navne ville passe til ham.

Anmeld

9. december 2009

Vial

Anonym skriver:

Bertram

Baldur

Mikas

Elliott

Adrian

Synes det er nogle skønne navne - på nær Baldur og Mikas. Dem er jeg ikke til.

Hvis jeg får en søn, så kunne jeg rigtig godt tænke mig at kalde ham Alvin. Jeg har dog endnu ikke mødt én eneste, som synes, det var et fedt navn - kun min nevø på 5 år... men det er nok på grund af de der tegnefilms jordegern.

Anmeld

13. december 2009

Kløver

Synes ik om nogle af navnene, kunne ik finde på at kalde mine børn nogle af dem, men jeg er også mere til de mere almindelige gamle traditionelle danske navne

Jeg synes man skal huske på det er for barnets skyld man navngiver barnet, og tænker over hvad man vil kalde barnet, ikke abr fordi amn vil finde noget man synes skiller ud eller lige lignende.

Men i sidste ende synes jeg man  selv skal bestemme, og ikke lytte så meget til hvad alle andre synes. det er jo forældrene selv der vælger, ikke alle andre

Anmeld

13. december 2009

malou

Jeg kan lide dem alle pånær Baldur... det er ikke et drengenavn i min verden... men min favorit er helt klart Elliot

knus malou

Anmeld

13. december 2009

lululupo

Gør præcis som I føler er rigtigt......Det er jeres valg ligegyldigt hvad andre synes, folk griner allerede af vore navne, men vi synes de er fantastiske....Vi venter enten en lille Kenya patricia eller en Gabriel zulu 

Anmeld

9. januar 2010

lykke kürstein

hvad med Maximillian

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.