Er det grimt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

LotteGabriella

nutche skriver:

eeeelsker Adrian og mikas

total helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

TbCp

Anonym skriver:

Jeg vil gerne finde et specielt drengenavn uden det er for specielt hvis det giver mening)

Men synes hver gang jeg har fundet et ødelægger min familie eller veninder det ved at sige det lyder som en hund eller rimer på osv osv..

Så ville høre hvad folket her synes om:

Bertram

Baldur

Mikas

Elliott

Adrian

Aaarh, han kommer snart og har ingen idé om navnet endnu...

Der var det samme bøvl i min familie da min fætter skulle have sit navn. Alle navne blev bare rakket ned. Til sidst fortalte de ikke nogen hvad navnet blev, så fik de det først at vide ved dåben. Det synes jeg var en fin ide

Anmeld

9. december 2009

MetteT

SabinaS skriver:

Kan bedst lide Adrian, det kunne jeg finde på at kalde min egen søn (hvis jeg altså skulle have en )

Når først dit barnet har fået navn, vil dine venner tænke på det når de hører navnet, og ikke en eller anden hund de engang har mødt, så vælg det du bedst selv kan lide

Har heller ikke selv fundet et navn til min datter som kommer inden længe, så tror godt jeg ved hvordan du har det

Lige præcis... Jeg var da ikke synderligt begejstret da jeg fik at vide at min lillebror sku hedde Peter... Men nu kan han da bare ikke hedde andet..

Knus Mette

Anmeld

9. december 2009

LRJ

Anonym skriver:

Jeg vil gerne finde et specielt drengenavn uden det er for specielt hvis det giver mening)

Men synes hver gang jeg har fundet et ødelægger min familie eller veninder det ved at sige det lyder som en hund eller rimer på osv osv..

Bertram

Baldur

Mikas

Elliott

Adrian

Kender dit problem godt, inden vi fik af vide at det var en pige havde jeg os nogle navne i hovedet som Arn Arthur, Arn Balder, Arthur, Arn Martin og alle steder fik jeg af vide de var grimme.

Men du skal bare huske det er dit valg hva dit barn skal hedde, ikk alle de andre !

Anmeld

9. december 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Bertram

Baldur

Mikas

Elliott

Adrian

Du skal følge hvad dit hjerte siger, og ikke følge vores meninger... Det er dit barn og ikke vores..

Ikke lige alle navne er min smag...

Anmeld

9. december 2009

6800

Jeg ELSKER navnet Elliott....

Anmeld

9. december 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg synes navnet Mikas er vildt sødt, og kunne godt finde på at bruge det til min egen søn, hvis jeg skulle få en mere. De andre navne du foreslår er jeg ikke så vild med...

Men jeg synes også I skulle vælge lige præcis det navn I synes bedst om... og så skal familie og venner nok vænne sig til det.

Anmeld

9. december 2009

karina1980

nutche skriver:

eeeelsker Adrian og mikas

så enig

vi har en dreng på sønnens skole som hedder mikas, han er noget af det frækkeste og samtidig høfligste jeg har mødt, det gør ham totalt charmerende.

Anmeld

9. december 2009

Ansemusen

Du skal ikke lytte så meget til andre, der vil altid være nogle som ikke kan lide et navn! Det vi har i tankerne reagerer nogle negativt på mens andre sys det er vildt sødt! Jeg synes Adrian og Bartram er ganske søde navne

Anmeld

9. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Mikas lyder rigtig sødt

De andre navne er ikke helt mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.