Er det grimt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.823 visninger
44 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Anonym trådstarter

Jeg vil gerne finde et specielt drengenavn uden det er for specielt hvis det giver mening)

Men synes hver gang jeg har fundet et ødelægger min familie eller veninder det ved at sige det lyder som en hund eller rimer på osv osv..

Så ville høre hvad folket her synes om:

Bertram

Baldur

Mikas

Elliott

Adrian

Aaarh, han kommer snart og har ingen idé om navnet endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

A.

ærligt så kan jeg ikke li dem..det lyder ikke godt og ja desværre kan kun være enig med dine veninder og familie

Anmeld

9. december 2009

BOBS

jeg synes bestemt ikke nogle af dem lyder som en hund eller noget, og det er jo i hvert fald rigtig vigtigt at du/i synes om navnet uanset hvad andre synes...men det ved i jo godt

bertram og elliot er bare nogle søde navne!

Anmeld

9. december 2009

oo

Åh jeg hælder mest til Baldur på den liste, men Adrian er også rigtigt dejligt

Der er jo også Brage - for at blive i den nordiske mytologi

Anmeld

9. december 2009

Lone Jakobsen

eeeelsker Adrian og mikas

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes alle navnene på nær Mikas er vældigt vældigt søde!!!

Kender udmærket godt dit "problem" - min kæreste afviser 9 ud af 10 navne med begrundelsen at "det lyder mærkeligt" eller "jeg kendte en engang som hed det og han var grim/dum/tarvelig/bums" osv osv Det er vildt irriterende....

Knus

Rosa

Anmeld

9. december 2009

oo

Rosa skriver:

Jeg synes alle navnene på nær Mikas er vældigt vældigt søde!!!

Kender udmærket godt dit "problem" - min kæreste afviser 9 ud af 10 navne med begrundelsen at "det lyder mærkeligt" eller "jeg kendte en engang som hed det og han var grim/dum/tarvelig/bums" osv osv Det er vildt irriterende....

Knus

Rosa

jo men så prøv at tage sådan en mand og kombiner ham med "og jeg VIL have tre sønner og de SKAL hedde Hubert, Henry og Herbert" - så har du Søren

Anmeld

9. december 2009

Corn

Måske du bare skal vente og se hvad barnet ligner...

Mener, tænk at have bestemt sig for en dreng skal hedde Bjørn og ud kommer en lille splejset gut, som ikke har noget i sig, der minder om en bjørn....

Vi har ikke nogen af gangene haft noget navn klar før vi havde set hvem det var der lå derinde...

Og man kan sagtens leve de første par uger/dage uden navn

Anmeld

9. december 2009

SabinaS

Kan bedst lide Adrian, det kunne jeg finde på at kalde min egen søn (hvis jeg altså skulle have en )

Når først dit barnet har fået navn, vil dine venner tænke på det når de hører navnet, og ikke en eller anden hund de engang har mødt, så vælg det du bedst selv kan lide

Har heller ikke selv fundet et navn til min datter som kommer inden længe, så tror godt jeg ved hvordan du har det

Anmeld

9. december 2009

Risen

Synes Mikas er super dejligt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.